Voorhees93 Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Tja, jag undrar vart jag kan få tag på Super Mario skin till SA...? Dvs att modden ska byta ut CJ till Mario. Och ja, jag har googlat på det men utan resultat. Jag vet dock att den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Säker på att det inte var till Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 13 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Nej, modden är mer känd till Vice City, men det finns till San Andreas - jag har sett videobevis:p. Jag vet också att tråden hamnat fel, men pga dålig erfarenhet vet jag inte hur man byter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Nej, modden är mer känd till Vice City, men det finns till San Andreas - jag har sett videobevis:p. Jag vet också att tråden hamnat fel, men pga dålig erfarenhet vet jag inte hur man byter.. Det kan du inte. Bara GTA-moderatorer och admins/globala moderatorer. *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts