boxholm Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag behöver hjälp med ett uppdrag på freeride extrem. Ett uppdrag i hoboken där en gubbe står med en Truatberg Model J som man ska köra till ett stäle men bensin tar ju slut hela tiden hur ska jag göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag behöver hjälp med ett uppdrag på freeride extrem. Ett uppdrag i hoboken där en gubbe står med en Truatberg Model J som man ska köra till ett stäle men bensin tar ju slut hela tiden hur ska jag göra??? Stanna och tanka på vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boxholm Skrivet 12 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Stanna och tanka på vägen? Hinner inte fram till alla stationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Hinner inte fram till alla stationer Uppdraget är rätt knepigt men några enkla knep är att köra med manuell växel, lägg i neutralen i nerförsbackar och varva inte ur på alla växlar. Att planera din resrutt är också viktigt och accelerera snabbt och rulla på farten du får upp. Så gjorde jag och då klarade jag uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts