I lol Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Jag antar att den vibrerar, hur ska dom annars simulera allting? Finns ju inte direkt något sätt som gör så att man kan fejka känslan i ett knivhugg. Verkar vara en sån där grej som är rolig i affären och ganska tråkig när man kommer hem. Skulle gärna vilja pröva den dock. Det här ser jag som möjligheter: En elektrisk impuls på området där man blir träffad.Någon mekanism som trycker på där man blir träffad.Västen ger en vibration på området man blir träffad på så man känner lite ömhet.Västen ger både ifrån sig en vibration och en elektriski impuls.Västen "slår" där man blir träffad genom en snabb kraftig tryckning på området. Redigerad 13 augusti, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Det här ser jag som möjligheter: En elektrisk impuls på området där man blir träffad.Någon mekanism som trycker på där man blir träffad.Västen ger en vibration på området man blir träffad på så man känner lite ömhet.Västen ger både ifrån sig en vibration och en elektriski impuls.Västen "slår" där man blir träffad genom en snabb kraftig tryckning på området. Jag har läst att det är några luftgrejor (kompressorer?) skapar ett tryck mot en eler nåt. trycker till snabbt när man blir träffad eller nå't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Jag har läst att det är några luftgrejor (kompressorer?) skapar ett tryck mot en eler nåt. trycker till snabbt när man blir träffad eller nå't. japp, lästa samma sak. Verkar inte som att det ändå blev så väldans hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Dom skulle aldrig få sälja västen om det var hårt. -.- Skulle en enda person få ett blåmärke av västen skulle dom bli stämda upp till nästippen. Det enda den kommer göra är att markera var du blev träffad, inget du inte kan ha ett småsyskon och en pinne att göra bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts