Jump to content

Idozers, I-Doser

Vinnie
 Share

Recommended Posts

Ööööööööh. Vad jag ville visa var att du inte sa något i stil med att det fungerade för dig. Och vad betyder då "Jag berättar åtminstonde att det fungerar, på ett eller annat sätt."? "på ett eller annat sätt" tycker jag låter som en garanti att det ska fungera. Men det är ju bara jag och jag är ju bara det mest patetiska trollet som har haft sex med okka.

Vi är inte flockdjur, vi har bara delade åsikter iochmed att din åsikt är rätt så fel och dryg.

Du fattade vad jag menade mycket väl, mannen.

KalleR, vad har han med någonting att göra? Han bråkar ju sällan med någon. Jag själv försöker också undvika konflikter här på forumet där flera tycker samma sak eftersom det känns som folk buntar ihop en med dessa personer med samma ståndpunkt och antar att jag står för allt vad dessa personer personer säger.

Jag sa verkligen inte att du var ful eller så, bara att ditt utseende speglar din kaxiga personlighet. En personlighet som känns väldigt svag eftersom du hela tiden måste vända taggarna utåt.

Tro mig, jag har inte en svag personlighet. Saken är den att jag har taggarna utåt eftersom att så fort jag öppnar käften börjar någon dryga.

"För att"? För att du agerat likadant själv skrev jag ju, och det i trådar där du heller inte hade något syfte. Men du kanske ska värderas högre då du väl bidrar med någonting, vilket inte händer allt för ofta?

Och att du sedan är patetisk nog att vinkla The Dudes inlägg som att han kommenterade ditt utseende är nästan roligt. Bara faktumet att man faktist blir så desperat att man faktiskt börjar greppa i luften efter sådana saker är just humor, lika att du kommenterar vilka Maimstream haft sex med och inte.

The Dude har tråkigt nog inte ens träffat eller sett mig irl, så jag förstår inte varför han ska se mig som en tonåring i trotsåldern. Att han ens kan dra en sån slutsats om mig innan han ens träffat personen i fråga är roligt också.

internet_serious_business_982328_0.jpg

Angående det där om Maimstream är för att han tar med det i rätt många posts. Saken är den att det är HAN som är patetisk. Ingen bryr sig om han haft sex med okka eller inte. Det är skrattretande då han tror han är överlägsen för att han har haft sex med okka. /ifuckingcare.

@ Siana: Ja, jag kan mycket väl ha beskrivit det lite haspigt och det ber jag om ursäkt för.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jo, vi har märkt det. Det är fortfarande intressant för vissa. Bara för du inte tycker det är intressant, så betyder det inte att det borde spammas i hela tråden för det.

Grejen är att det är precis tvärt om. Du är en jävla fitta precis överallt, förutom när du själv skapar tråd, då är det på blodigt allvar.

Speciellt du, Eudoros, Tweak, Maimstream och KalleR.

Ehhh. LOL! Jag är inte direkt "vän" med någon här och har aldrig i modern forumtid packtat ihop mig med någon. Jag dryg mot folk som är dryga mot mig, och fortsätter de vara dryga så får de smaka på adminpiska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...