Jump to content

Idozers, I-Doser

Vinnie
 Share

Recommended Posts

Bra comeback. Känner mig ägd på den dryga fronten.

Antagligen är du dum nog att inte fatta att jag testade med deras programvara och hörlurar. Hora. Det fungerade inte. Slyna. Hade det fungerat så hade jag också vara en idiot.

Förlåt för segt svar. Jag var tvungen att lirka ur okka vilka andra han har haft sex med, bara så att jag vet HUR patetisk jag är.

Nej, jag förstog inte det lilla Maimstream. Jag trodde inte du var så smart.

Och okej, synd att jag inte bryr mig.

Vill du ha sex med mig? Jag ställer upp på allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Du är Maimstream, det mest patetiska trollet på forumet som har haft sex med okka, men jag svarar ändå.

Antagligen var du dum nog att försöka utan hörlurar, eller lyssnade på något sämre test som var rippat till .mp3 med försämrad ljudkvalitet.

Jag var skeptisk som fan till det när jag hörde om det, men sen testade jag åtminstonde och jo, det fungerar.

Det fungerar möjligtvis för DIG men det fungerar då inte för majoriteten här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Mordos.

Förresten, har jag sagt någonting annat om att det skulle fungera för majoriteten? Jag sa att det fungerade för mig.

Nä. Du sa att det fungerade. Det var vad du sa.

Grejen är ju den, tro det eller ej att det fungerar. Jag och Mordos fick precis samma "symptom" utav Lucid Dream.

Ska fortsätta lyssna nu.

Grejen är ju den att det fungerar. Kanske inte som ett riktigt drogrus. Men det fungerar, och jag gillar det.

Så testa det innan du yttrar dig, troll.

För att?

Håll käft istället, du har ändå inget syfte i den här tråden.

Jag berättar åtminstonde att det fungerar, på ett eller annat sätt.

Du är Maimstream, det mest patetiska trollet på forumet som har haft sex med okka, men jag svarar ändå.

Antagligen var du dum nog att försöka utan hörlurar, eller lyssnade på något sämre test som var rippat till .mp3 med försämrad ljudkvalitet.

Jag var skeptisk som fan till det när jag hörde om det, men sen testade jag åtminstonde och jo, det fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta gnälla på MyStiC. Låt honom tycka det är fräckt att han får känna hur det är att vara hög/full/tuff utan att slösa pengar på det. Även om det bara är i hans hufvud.

Stop hatin', and where is the wub?

Men åååååååh. :(

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MyStiC du är en tonåring i trotsåldern, både din attityd och ditt utseende är så typiskt. Usch, min 15åriga kusin är lika dan. Men men, jag är övertygad att även ni växer upp och blir trevliga individer.

OnTopic: jag provade I-doser för länge sen utan någon direkt effekt. Absolut inget rus eller så men kanske att man blev lite lugnare och kände sig lite lustig i hjärnan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä. Du sa att det fungerade. Det var vad du sa.

Japp, men jag sa aldrig att det skulle fungera garanterat.

MyStiC du är en tonåring i trotsåldern, både din attityd och ditt utseende är så typiskt. Usch, min 15åriga kusin är lika dan. Men men, jag är övertygad att även ni växer upp och blir trevliga individer.

OnTopic: jag provade I-doser för länge sen utan någon direkt effekt. Absolut inget rus eller så men kanske att man blev lite lugnare och kände sig lite lustig i hjärnan.

Mja, om jag ska ta det som att du ogillar mitt utseende så är du inte så vacker du heller.

Och jag kan garantera dig att jag är en trevlig person, grejen är den att jag fäller ut spikarna så fort det blir ett mindre bråk här på sajten eftersom att ni är flockdjur allihop. Speciellt du, Eudoros, Tweak, Maimstream och KalleR.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ööööööööh. Vad jag ville visa var att du inte sa något i stil med att det fungerade för dig. Och vad betyder då "Jag berättar åtminstonde att det fungerar, på ett eller annat sätt."? "på ett eller annat sätt" tycker jag låter som en garanti att det ska fungera. Men det är ju bara jag och jag är ju bara det mest patetiska trollet som har haft sex med okka.

Vi är inte flockdjur, vi har bara delade åsikter iochmed att din åsikt är rätt så fel och dryg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det är ju relevant i topicen. Ta det till Vad tycker du om andra medlemmar?.

Ni får ju tycka vad ni vill. Det är mysigt, man blir lugn och funky. Varken jag eller MyStiC har påstått att det ger ruset. Vi har bara sagt att det fungerar - till viss del. Och i det här fallet blev kroppen pirrig. Sedan är det påpekat på deras hemsida att det inte fungerar på alla heller.

Ööööööööh. Vad jag ville visa var att du inte sa något i stil med att det fungerade för dig. Och vad betyder då "Jag berättar åtminstonde att det fungerar, på ett eller annat sätt."? "på ett eller annat sätt" tycker jag låter som en garanti att det ska fungera. Men det är ju bara jag och jag är ju bara det mest patetiska trollet som har haft sex med okka.

Vi är inte flockdjur, vi har bara delade åsikter iochmed att din åsikt är rätt så fel och dryg.

Har det NÅGON betydelse hur han skrev det? Sist jag kikade var vi inte grammatik-nazister utan vanliga människor. Han har rättat sig därefter. Har det någon betydelse nu? Nej. Det har det inte, lägg ned ditt jävla trollande istället. Och det är påpekat på många ställen att det inte fungerar på alla - som jag skrev tidigare. Och vissa människor reagerar på olika saker. Herregud, vad du ska hålla på. Du var okej för 2 dagar sedan, och nu beter du dig som en douchebag. Och ingen bryr sig att du har haft vild, svettig bögsex. Old news.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, om jag ska ta det som att du ogillar mitt utseende så är du inte så vacker du heller.

Och jag kan garantera dig att jag är en trevlig person, grejen är den att jag fäller ut spikarna så fort det blir ett mindre bråk här på sajten eftersom att ni är flockdjur allihop. Speciellt du, Eudoros, Tweak, Maimstream och KalleR.

KalleR, vad har han med någonting att göra? Han bråkar ju sällan med någon. Jag själv försöker också undvika konflikter här på forumet där flera tycker samma sak eftersom det känns som folk buntar ihop en med dessa personer med samma ståndpunkt och antar att jag står för allt vad dessa personer personer säger.

Jag sa verkligen inte att du var ful eller så, bara att ditt utseende speglar din kaxiga personlighet. En personlighet som känns väldigt svag eftersom du hela tiden måste vända taggarna utåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har det NÅGON betydelse hur han skrev det? Sist jag kikade var vi inte grammatik-nazister utan vanliga människor. Han har rättat sig därefter. Har det någon betydelse nu? Nej. Det har det inte, lägg ned ditt jävla trollande istället. Och det är påpekat på många ställen att det inte fungerar på alla - som jag skrev tidigare. Och vissa människor reagerar på olika saker. Herregud, vad du ska hålla på. Du var okej för 2 dagar sedan, och nu beter du dig som en douchebag. Och ingen bryr sig att du har haft vild, svettig bögsex. Old news.
Jo. Ja. Jag är boven i det hela. Jag är en fitta. Så vet du vad jag tänker göra? Det du inte klarade av: lämna diskussionen och hålla mig utanför för att jag säger att jag ska göra det. Jag kan ju ta och tillägga att det finns åtminstone en forumit som ikväll visat intresse om min och okkas relation. Fråga inte vem det är för det får denne själv bestämma om den vill stå för. Nu är det slut ifrån min sida.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att?

Håll käft istället, du har ändå inget syfte i den här tråden.

Jag berättar åtminstonde att det fungerar, på ett eller annat sätt.

"För att"? För att du agerat likadant själv skrev jag ju, och det i trådar där du heller inte hade något syfte. Men du kanske ska värderas högre då du väl bidrar med någonting, vilket inte händer allt för ofta?

Och att du sedan är patetisk nog att vinkla The Dudes inlägg som att han kommenterade ditt utseende är nästan roligt. Bara faktumet att man faktist blir så desperat att man faktiskt börjar greppa i luften efter sådana saker är just humor, lika att du kommenterar vilka Maimstream haft sex med och inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Mordos.

Förresten, har jag sagt någonting annat om att det skulle fungera för majoriteten? Jag sa att det fungerade för mig.

Jag tycker faktiskt att du har formulerat dig väldigt haspligt om det är sådär du menar. Jag förstår vad du menar nu, men av vad du tidigare skrivit så har det känts lite "Det fungerar 100% på alla, fungerar det inte har du dåliga hörlurar eller är dum i huvudet!".

Mina två cent. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...