Vinnie Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Läste precis om såkallade Idozers eller Idosers i Expressen. Detta är ljud man lyssnar på vilka emulerar droger. Urban Dictionary skrev detta: "A drug music, or white noise, that is projected into someones brain to reproduce the sensations of common drugs, such as heroin, ecstasy, cocaine, marijuana, LSD, and some of their own creatin. Deep puleses and sounds need to be picked up by high performance headphones in order to work. Idosers are in the form of. Heroin, Ecstasy, LSD, Marijuana, as listed above." Ljuden finns att få tag på på ramdom hemsidor.. Skulle vara interessant om detta verkligen funkade. Dela med er av era erfarenheter och åsikter om detta i den här tråden. Eller är det hela en bluff? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Det ska finnas en tråd om det här någonstans. Tydligen fungerade det inte speciellt bra men vad förväntar man sig egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) Finns flera människor som har hamnat i placebo pga. det här. Så det fungerar, men det måste vara stereo ljud - så försök inte ens att hitta det på youtube eller något. EDIT: Jag och Mystic håller på och fixar. Skall testas. Redigerad 11 augusti, 2008 av Mordos Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 11 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Finns ju rostade bönor att testa med! Vad ska ni försöka med för drog då? Ska bli kul att se resultatet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) Finns ju rostade bönor att testa med! Vad ska ni försöka med för drog då? Ska bli kul att se resultatet! LSD tror jag det är. Kommer tillbaka på straxten med resultat. EDIT: Fungerar absolut. Jag sitter här, min kropp sitter och i princip svajar och jag sitter och stirrar på skit i flera minuter åt gången. ASFRÄCKT. Redigerad 11 augusti, 2008 av Mordos Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Haha, i-doser .. tror folk fortfarande att det funkar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Haha, i-doser .. tror folk fortfarande att det funkar? Jag har då aldrig känt såhär förut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Haha, i-doser .. tror folk fortfarande att det funkar? Grejen är ju den, tro det eller ej att det fungerar. Jag och Mordos fick precis samma "symptom" utav Lucid Dream. Ska fortsätta lyssna nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag har då aldrig känt såhär förut. Placebo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag har då aldrig känt såhär förut. Jojo, nog för att ljud påverkar hjärnvågorna men i-doser är mest .. placebo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 11 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) Jojo, nog för att ljud påverkar hjärnvågorna men i-doser är mest .. placebo. P-C du har ju erfarenhet, kan inte du testa och se om det är en bluff eller inte? Edit: Det bästa vore ju om någon spelade upp skiten för en kompis som inte vet vad det hela går ut på. Redigerad 11 augusti, 2008 av Vinnie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 moahhahaha humor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 P-C du har ju erfarenhet, kan inte du testa och se om det är en bluff eller inte? Duh, tror du jag skulle yttra mig om jag inte redan hade testat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Det bästa vore om man spelade upp det på alla radiokanaler med typ en över-I-dos så ALLA får psykos eller blir beroende eller DÖR! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Det bästa vore om man spelade upp det på alla radiokanaler med typ en över-I-dos så ALLA får psykos eller blir beroende eller DÖR! Fungerar ju dock bara om man har högkvalitets hörlurar. Säger de iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Det bästa vore om man spelade upp det på alla radiokanaler med typ en över-I-dos så ALLA får psykos eller blir beroende eller DÖR! I så fall vore det väl bättre att byta ut Ekot-jingeln med Bruna Tonen eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 I så fall vore det väl bättre att byta ut Ekot-jingeln med Bruna Tonen eller nåt. http://en.wikipedia.org/wiki/Brown_note Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Det är PLACEBO så det smäller om det. Jag grävde fram den tyngsta skiten de hade, med hallucionationsvarningar och allt möjligt, och lyssnade i en timme eller så. Ingenting hände. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Man måste tro på det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) Testade I-Doser för cirka ett år sen. Låg i soffan med hörlurar på och "lyssnade till heroin". Efter 20-30 minuter stängde jag av och jag kände inga som helst symptom förutom att jag var lite vinglig, men det berodde nog mest på att jag legat i en soffa och halvsovit. Edit: Heroin var det. Redigerad 11 augusti, 2008 av Pixiegnom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts