GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 JAG BLIR FAN GALEN! Jag har fan haft 95% i flera jävla månader nu. Det lustiga är att jag gjort allt också. Allt som känns möjligt att man ska behövav göra. Klarat storyn, gjort alla polisuppdrag med Vigilante och gubbar och skit. Alla hopp och alla duvor mördade. Jag har gjort dom jävla assassinsuppdragen. Jag har träffat alla speciella snubbar ute på gatorna. Jag har 100% med alla mina vänner för säkerhetsskull och varitute och gjort allt med dom. Men likt förbannat är jag är på 95%. Vad är det som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Har du fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Har du fuskat? Nein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag antar att du redan visste det, men det finns två typer av polisuppdrag. Du har nog gjort båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag antar att du redan visste det, men det finns två typer av polisuppdrag. Du har nog gjort båda? Jo det har jag ju. Jag börjar antagligen tro att jag inte har träffat alla snubbar ute på gatan. Men jag kan verkligen inte komma på någon som jag skulle ha missat, för det har jag kollat upp. Sen kan det också vara det här med vännerna. Men jag har gjort allting minst 2000 gånger med dom tror jag. Vad kan det vara? Ska jag behöva slå highscore på tetrisspelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Ska jag behöva slå highscore på tetrisspelet eller? Yes, jag tror faktiskt så. Man får i alla fall en achivement om man klarar det över en viss poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Yes, jag tror faktiskt så. Man får i alla fall en achivement om man klarar det över en viss poäng. Jag såg att highscore var 10.000 eller något sådant. Själv har man precis kommit upp i 5000. Men det verkar ju helt sjukt att man ska behöva spela värdelös pisstetris för att klara ut spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Ja det var ju synd att man inte kan få 100% utan att göra 100%! Fy fan! Kunde dom inte satt 99% som 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Ja det var ju synd att man inte kan få 100% utan att göra 100%! Fy fan! Kunde dom inte satt 99% som 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 http://www.gta4.tv/100percent.php kanske kan hjälpa dig Glömt hur man länkar genom PS3ans webbläsare, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag antar att du redan visste det, men det finns två typer av polisuppdrag. Du har nog gjort båda? Finns det två typer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 http://www.gta4.tv/100percent.php kanske kan hjälpa dig Glömt hur man länkar genom PS3ans webbläsare, sorry. Du får skriva manuellt: [url=www.google.se]Google![/url] Eller genom att trycka på http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/folder_editor_images/rte-link-button.png och skriva in i två javascriptfönster. Finns det två typer?? Ja, dels en lista över de 20 (eller är det 10?) mest efterlysta, men också den lista på tre brott som hela tiden uppdateras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Little Jacobs leveransuppdrag? Brucies race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Little Jacobs leveransuppdrag? Brucies race? Allt det är fixat också. Sitter här och försöker motivera mig själv så jävla mycket det går. Men jag snittar runt 3000 poäng på det där jävla Cub3d. Hatar musiken i spelet, hatar färgerna, hatar tetris, hatar strippklubben. Skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Gjort alla aktiviteter med vännerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag har 100% med alla mina vänner för säkerhetsskull och varitute och gjort allt med dom. Men likt förbannat är jag är på 95%. Vad är det som händer? Gjort alla aktiviteter med vännerna? LÄS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Ja, dels en lista över de 20 (eller är det 10?) mest efterlysta, men också den lista på tre brott som hela tiden uppdateras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Ja, dels en lista över de 20 (eller är det 10?) mest efterlysta, men också den lista på tre brott som hela tiden uppdateras. Hur gör man för att klara de då?? Det finns 20 most wanted i varje stadsdel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Hur gör man för att klara de då?? Hur kommer det sig att du aldrig har ]-tags i dina inlägg? Suddar du bort den första taggen manuellt eller? Vad är syftet med det? (Offtopic, javisst...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Det finns 20 most wanted i varje stadsdel. Jo det vet jag,de har jag gjort. Men det ska tydligen finnas polisuppdrag,utöver de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts