yo.yo Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 När jag ska skicka SMS till nån så står det bara: Det gick inte att skicka *nummer* Meddelandet spärrat, sen kan man välja om man vill försöka igen. Är det någon som vet vad som är fel? Svar uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Har du skickat opassande meddelande till detta nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Brukar bli så för mig när jag inte har några pengar kvar på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Har du skickat opassande meddelande till detta nummer? Nej det är så med alla nummer. Brukar bli så för mig när jag inte har några pengar kvar på mobilen. Men jag har nästan 200 kr kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Nej det är så med alla nummer. Men jag har nästan 200 kr kvar. Ring till operatören så kan nog de svara vad problemet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Ring till operatören så kan nog de svara vad problemet är. Ska göra det, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts