JSHC Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 (redigerad) http://projectpowder.outspark.com/tpl/img/media/fansite_big_img01.jpg Fick upp ögonen för detta spelet när jag satt i ett chattrum för en FLYFF-privatserver som är påväg, någon som frågade om folk skulle vara med på "PP", jag orkade inte just då men tog tillfället i akt att kolla in spelet lite närmare. Har alltid gillat "Sport-MMO's" och på namnet kan ni nog gissa vad Project Powder är, ett Snowboard-MMO. Spelet har precis kommit ut som Open Beta och är gryyymt skoj, det är rätt så mycket "arkad" och orealism i spelet, men det är fortfarande riktigt nice när man drar full fart utför ett hopp och drar 2-3 backflips med grabs i olika varianter Skillsystemet, eller, tricksystemet i detta fallet är riktigt bra uppbyggt, i början får du några simpla grabs du kan använda, sen när du går upp i level låser du upp ett nytt trick och måste köra en bana på viss tid, med en viss poäng samt en rad med trick du ska utföra för att kunna använda tricket. Du kan även ändra din karaktär med olika kläder, brädor och tillbehör som hörlurar, kepsar, glasögon osv. (Finns 3 olika karaktärer) Just nu finns det inte så många items att välja på, men det kommer mer i framtiden. Det finns 3 olika gamemodes, ett där du ska samla så många mynt som möjligt, ett som är ren racing samt ett där du ska komma först, men samtidigt slåss mot dina motståndare à la Mario Kart. Om ni nu bestämmer er att börja kan ni gärna skriva in era IGN's här så man kan adda er på friends Funderar även på att starta ett "Crew" sen när jag får ihop 30.000 Hemsida: www.project-powder.com Redigerad 9 augusti, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Detta blir nog ett test Snowboard har alltid legat som ett mini intresse i mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Snowboard är kul, och jag gillar MMO's , kan ta och kolla lite Offtopic: Så det har börjat kommar privatservrar till flyff redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Woho! Har alltid velat ha ett snowboardspel till PC, ska testa det strax. Kul med privatserver till FlyFF också, 2 glada nyheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Ska provas nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Woho! Har alltid velat ha ett snowboardspel till PC, ska testa det strax. Kul med privatserver till FlyFF också, 2 glada nyheter! Kommer ett till GRYMT snowboardspel till PC senare iår/2009 också, tror det heter Shaun White's snowboarding, kolla på gamespots E3 grejer så kan man se lite där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Värdelöst skit, får bara en massa felmeddelande när jag startar applikationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Värdelöst skit, får bara en massa felmeddelande när jag startar applikationen. Jag antar att du får höra det i sängen ofta? Skoja (förlåt The Dude, vare sig du läser här eller ej, men jag orkar inte skriva en förklaring). Jag ska kanske testa det här någon gång under veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) Jag antar att du får höra det i sängen ofta? Det där var ju fullkommligt värdelöst! Antar att du får höra det i sängen ofta? Redigerad 11 augusti, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Antar att du får höra det i sängen ofta? Varför skulle han få göra det? Han har ju haft sex med okka. Hehehehe. Hehehehehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Det där var ju fullkommligt värdelöst! Antar att du får höra det i sängen ofta? Hehe. Nä. Men på sängkanten däremot. Antar att du får höra det när du ska komma? Skoja (och ska lägga ner dåliga vitsar). Jag ska (däremot) börja ladda ner spelet nu och testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 (redigerad) Lvl 2! Spelat för första gången nu och spelet var faktiskt helt okej. Över mina låga förväntningar. Skulle vara skoj att fixa ett rum med forumiter. Nickar Pixiegnom. Redigerad 12 augusti, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Tar tillbaka det jag sa innan (inte... 'dissen' mot Maimstream ), det är ett helt okej spel som jag ska fortsätta med. Kallar mig för Cruoser*. *Cruiser med lite överlevarkrydda (fyndigt!!!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 (redigerad) Tankar atm, nickar tardzor. Installerat liret nu Redigerad 12 augusti, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Nickar iwemaxtor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Soz för dubbel men. Vad använder man "Ore" till ? Hur får man Gems? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Pics? Skulle vara kul att se några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Pics? Skulle vara kul att se några. Varför inte se trailern? [youtube-old]cn0lH19fYAU[/youtube-old] Redigerad 15 augusti, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Testade det nyss.. Level 2. Alltså, det är nog ett spel som är roligare att köra med folk man känner, än med total randoms. Hoppas på GTASajten Crew snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hoppas på GTASajten Crew snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts