Boomer Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Nu när det ändå finns en topic, Vad kan jag få för min dator? AMD Athlon 64+ 4600+ 800gb hdd (en 300gb och en 500gb) nVidia 8600GT 256MB 2gb DDR2 MSI blablabla vet inte vad det heter:P Samsung 226BW 2ms 3000:1 nått tangentbord xD Microsoft intelli 3.0 Qpad EC-R Musmatta glömde jag nått? Hm. Well, jag skulle nästan våga säga 8-10k på blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Hm. Well, jag skulle nästan våga säga 8-10k på blocket. Det är väl ändå att ta i en hel del? Processor, grafikkort och RAM är ju väldigt billiga. Stor hårddisk men det är å andra sidan också väldigt billigt. Jag har ingen aning om vad skärmen går på, men det måste vara en hel del för att det ska kunna gå upp till 8-10k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Det är väl ändå att ta i en hel del? Processor, grafikkort och RAM är ju väldigt billiga. Stor hårddisk men det är å andra sidan också väldigt billigt. Jag har ingen aning om vad skärmen går på, men det måste vara en hel del för att det ska kunna gå upp till 8-10k. I butik, ja. På blocket, nej. Jag har märkt att folk som handlar på blocket är väldigt lättlurade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts