DizzY Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Detta ska inte fungera som ett försök att sälja den här. utan vill ha hjälp att beräkna ut ett pris på den. som ni ser är detta en sådan kompakt modell. datorn fungerar som den ska och den är snabb och perfa skick köptes för ca 8500;- för ett år sen typ. vad tror ni jag kan få för den nu? fullt seriöst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 (redigerad) Grafikkort? Hårddisk? Annan nyttig information? Av det som syns på bilden så blir priset inte så högt. Redigerad 9 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 9 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Grafikkort? Hårddisk? Annan nyttig information? Av det som syns på bilden så blir priset inte så högt. ehm.. grafikkortet vet jag tyvärr inte vet inte var jag hittar var det står. men det är ju inget bra precis. 250gb hårddisk och vad är annan nyttig info? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Wait what? Mobile processor i en stationär eller är jag blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 (redigerad) ehm.. grafikkortet vet jag tyvärr inte vet inte var jag hittar var det står. men det är ju inget bra precis. 250gb hårddisk och vad är annan nyttig info? Start - kör - dxdiag Skriv av allt som du tror kan betyda något för priset. Kolla under flikarna system och bildskärm, där finns det säkert något. Redigerad 9 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Wait what? Mobile processor i en stationär eller är jag blind? Mhm, very strange indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 9 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Mhm, very strange indeed. whaat? haha vad är det skumma eller speciella i det?? Den funkar perfekt, allting flyter på som det ska.. den tar nog lite längre i starten, men ingenting störande. hm, den som vill köpa den kan få alternativet Norton antivirus till i 11år ? ehm.. hmm.. Håller med till 100%! 2008 på fast.. dessa saker kanske inte är så viktiga? XD hittar inte de med bildskärm?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 ehm.. grafikkortet vet jag tyvärr inte vet inte var jag hittar var det står. men det är ju inget bra precis. 250gb hårddisk och vad är annan nyttig info? Gå in här (http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest), välja första bästa spel, låt det ladda klart (nu kommer du se massa info om din dator), ta en screenshot, posta screenshot här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Gå in här (http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest), välja första bästa spel, låt det ladda klart (nu kommer du se massa info om din dator), ta en screenshot, posta screenshot här. Eller så går man in på enhetshanteraren och kollar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Gå in här (http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest), välja första bästa spel, låt det ladda klart (nu kommer du se massa info om din dator), ta en screenshot, posta screenshot här. Eller så går man in på enhetshanteraren och kollar där Eller så: Start - kör - dxdiag Skriv av allt som du tror kan betyda något för priset. Kolla under flikarna system och bildskärm, där finns det säkert något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 10 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 till någon hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 fullt seriöst nu. Du verkar ha väldigt konstiga komponenter för att vara en stationär dator. Men tyvärr blev du ju blåst om du köpte den för 8500 kronor för 1 år sedan. Frågan är om du kan sälja den för mer än 10-15 % av nypriset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Hm, jag skulle säga.. 1000kr. Möjligtvis 2000kr om det är någon som inte kan ett piss om datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Verkar som du har blivit blåst. Köpte du denna av nån kompis eller köpte du den i butik/internet? Om det var en kompis som sålde den till dig då har du blivit blåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Datorn är ju inte mycket bättre än min, och den får man kanske 800kr för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Xpress 200 Series? Wtf är det, är inte det något laptop-skräp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Ouch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Xpress 200 Series? Wtf är det, är inte det något laptop-skräp? Det är en inbyggd grafikkrets som sitter på moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Det är en inbyggd grafikkrets som sitter på moderkortet. Och det är väl typisk laptopteknik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Ouch! Fuck ditt kryp, nu är det konstiga färger på min lillebrors bildskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts