Ma__Cipriani Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Ja, hejsan! Jag skulle gärna vilja ha hjälp med att hitta ett slags register över "alla" låtar som skrivits och som är "Incopyrated". Nu är det kanske inte troligt att det finns en sådan och anledningen till att jag söker en sådan är att jag håller på att skriva egen musik, och vill gärna hitta på egna låtnamn. Texterna är inga problem att skriva men när man vill sätta pricken över i:et men en kraftfull "överskrift" kommer det svåra. Jag är fortfarande amatör inom musik och ingen skulle någonsin bry sig om jag kom upp med elva nya låtar med varsin unik låttitel, men det är ändå roligt för mig Om frågan är dum så säg det och om inte, hjälp mig gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Alltså låtnamn behöver du inte beskymra dig över. Ta vad som helst, kvittar om någon annan har det också. Det enda "registret" som jag kommer på är väl någon stor lyrics search engine. http://www.google.se/search?hl=sv&sa=X...ics&spell=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Tack Tux, jag inser nu att jag glömt bort de sidor jag brukar hämta texter ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 AllMusic.com. Där kan du söka på artister, skivor, låtar and so on och de har ALLT nästan, från okända band från MySpace till stora artister inom alla genrér. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 AllMusic.com. Där kan du söka på artister, skivor, låtar and so on och de har ALLT nästan, från okända band från MySpace till stora artister inom alla genrér. :worthy: God Lord, jättesnällt att du tittade in här! Tusen tack, det är en grym sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts