Eudoros Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Men är du ute efter röda och fräsiga överraskningar är mothårs det du söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 (redigerad) När man rakar sig i ansiktet rakar man först medhårs och sedan mothårs för att komma närmare hårsäcken och på så vis slippa raka sig lika ofta. Vet inte om de där röda sakerna enbart gäller för kön, men i ansiktet har aldrig jag fått några problem när jag använt denna rakteknik. När jag rakar där nere använder jag en hårtrimmer, går snabbast. "Säcken drar man över med en hyvel och där kan man varken raka med eller mothårs eftersom håret växer för oregelbundet. Mitt tips är alltså att strunta i hyvel om du skall raka runt om bananen, kör på med hårtrimmern. Redigerad 15 oktober, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Är hår på kuken en kroppsmodifikation numera? Tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Är hår på kuken en kroppsmodifikation numera? Tufft. Att ta bort det är väl en modifikation? Fast egentligen har du nog rätt, det finns ju någon annan tråd. Vet heter den nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Kroppshjälpstråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Jag träffader lizzardman i lördags, han som är grön ni vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 När jag fuskar och rakar (skägg) mothårs, så brukar det uppstå stora acneliknande bulor. I början av min karriär trodde jag att det var just acne, men sen slutade jag fuska och då slutade de komma. Men ibland när jag fuskar uppstår de igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Inte så konstigt. Rakar du medhårs så kapar du håret en bit utanför hårsäcken, så det kommer synas en liten stubb, men man slipper utslag och kli. Rakar man mothårs så rakar man i princip i hårsäcken, så skinnet växer över (1 dagen), sedan ska håret komma igenom skinnet igen(2dagen), det är det som gör att huden blir irreterad och man får röda utslag. Vilket är hemskt och framförallt fult som stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Att ta bort det är väl en modifikation? Fast egentligen har du nog rätt, det finns ju någon annan tråd. Vet heter den nu igen? Då borde, tekniskt sett, frisyrtråden låsas och vi använder den här istället. Liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Sådär ja, nu sitter 8mm i örat. Som ni kanske minns så skrev jag några sidor tillbaka att jag försökte gå direkt från 5 till 8mm. Det gick inte bra. Jag köpte en sexa för några veckor sedan och nu idag köpte jag en 8mm, gick galant denna gång. Vad tycker ni är max gränsen på att töja? Jag menar, när blir det för mycket? Själv funderar jag på att skippa det jag har sagt tidigare om att inte töja mer än 10mm och sikta på 15 istället. Men som sagt, vid hur många mm tycker ni att det blir fult\för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Över 15mm och det blir för mycket enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Över 15mm och det blir för mycket enligt mig. Jo, jag håller med dig på den där. Det är därför jag inte vill passera 15. Jag såg en kille på ICA för några månader sedan som jag skulle upskatta hade minst 40-50mm, så sjukt fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Såg något markabelt. Sen förstår jag inte heller hur han hade lyckat få det att gå igenom utan åldern inne. Iaf, en kille som satt mittemot mig på DH. Såg inget i mörkret, men när dom tände på söndagmorgonen fick man sig en chock. Killen kan absolut inte vart äldre än 15~. Han såg ut att vara i Kattälskarens ålder. Han hade töjningar i 20-25mm kalibern, ring i näsan, piercing mellan ögonen, två piercingar genom kinderna. Ja, han såg ut som dom där 40+'arna man ser på bilder som har alldeles för mycket piercingar. Nu är ju dom gamla nog, men när man ser det på en såpass liten kille.. Nja, vet inte om jag ville skratta eller gråta, det var i vilket fall otroligt fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Alltså, hur kan man ens komma på tanken att pierca sig på sådana markabla ställen som dessa? Mår illa när jag ser bilderna. Tycker att det här med piercings börjar gå allderles för långt nu http://news.bmezine.com/2008/01/27/are-they-getting-popular/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Alltså, hur kan man ens komma på tanken att pierca sig på sådana markabla ställen som dessa? Mår illa när jag ser bilderna. Tycker att det här med piercings börjar gå allderles för långt nu http://news.bmezine.com/2008/01/27/are-they-getting-popular/ Det där är ändå rätt tamt i jämförelse mot vad man KAN hitta. Dvs. t.ex. penis-splitting, snubben som försöker se ut som Voldemort - och jag skämtar inte ens, lizardman. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Jag tatuerade mig för en vecka sen förresten, mina syskons namn runt handleden. Börjar se ut som folk nu när det läkt lite iaf, en bit kvar. Överväger att göra en text på andra handleden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 snubben som försöker se ut som Voldemort Var?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Var?! http://news.bmezine.com/wp-content/uploads...struction-1.jpg http://news.bmezine.com/wp-content/uploads...struction-2.jpg http://news.bmezine.com/wp-content/uploads...struction-3.jpg Tidiga bilder, men, han är har fixat en hel del, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) http://news.bmezine.com/wp-content/uploads...struction-1.jpg http://news.bmezine.com/wp-content/uploads...struction-2.jpg http://news.bmezine.com/wp-content/uploads...struction-3.jpg Tidiga bilder, men, han är har fixat en hel del, tror jag. BWAAAAAAAAHAHAHAHA! Hur kan man ens få tanken att vilja se ut sådär? Redigerad 29 januari, 2009 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Det undrar jag med, Vad får en att vilja göra sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts