MyStiC Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Pyramid Head på axeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Swastika i pannan alá Mansonstyle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Pyramid Head på axeln. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Och nu är det bestämt. När jag har pengar så blir det snakebites på dirren. Åh vad min far kommer bli arg. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Jag ska pierca mig, och det jag funderade på var tungan. Vill inte ha piercingar som syns för mycket, och jag har alltid velat ha i tungan. Är det smart att pierca tungan som första piercing, eller är jag dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Jag ska pierca mig, och det jag funderade på var tungan. Vill inte ha piercingar som syns för mycket, och jag har alltid velat ha i tungan. Är det smart att pierca tungan som första piercing, eller är jag dum? Spelar ingen roll vart du piercar dig första gången. En första gång är en första gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Spelar ingen roll vart du piercar dig första gången. En första gång är en första gång. Genialiskt, tungpiercing här kommer jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Tänkt på tatuering och varit sugen, men aldrig riktigt kunna sätta fingret på varken vart eller vad jag vill ha. Så fick jag höra att jag nog skulle passa i att ha en på vaden. Därför undrar jag, vad kan man ha där som är snyggt? Eller går det helt bort? Redigerad 26 augusti, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Tänkt på tatuering och varit sugen, men aldrig riktigt kunna sätta fingret på varken vart eller vad jag vill ha. Så fick jag höra att jag nog skulle passa i att ha en på vaden. Därför undrar jag, vad kan man ha där som är snyggt? Eller går det helt bort? Där har väl bara tjejer tatueringar, eller? Jag har nog aldrig sett en kille med tatuerade ben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Jag har haft hål i underläppen ganska länga nu. Kör med en svart kona. Dock fattar jag mig inte på, som min tjejkompis, hon har piercat sig i tandköttet, alltså under själva överläppen Redigerad 26 augusti, 2008 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Jag har haft hål i underläppen ganska länga nu. Kör med en svart kona. Dock fattar jag mig inte på, som min tjejkompis, hon har piercat sig i tandköttet, alltså under själva överläppen De är äckligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Tänkt på tatuering och varit sugen, men aldrig riktigt kunna sätta fingret på varken vart eller vad jag vill ha. Så fick jag höra att jag nog skulle passa i att ha en på vaden. Därför undrar jag, vad kan man ha där som är snyggt? Eller går det helt bort? Konstigt ställe för första tatueringen, men ändå rätt intressant. Och på benen 'brukar' man ha något med lite.. Rörelse i sig. Vågor eller något. Dunno, jag är trött och sånt. Där har väl bara tjejer tatueringar, eller? Jag har nog aldrig sett en kille med tatuerade ben.. Absolut inte. Fler män än kvinnor som har tatueringar på vaden, såvitt statistiken går - om jag håller reda på saker och ting fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Där har väl bara tjejer tatueringar, eller? Jag har nog aldrig sett en kille med tatuerade ben.. Jag har aldrig sett en tjej med tatuerade ben. Dock sett ganska många killar med div. tribals och liknande på vaderna. Dessutom två olika varianter där de har tatuerat in saker för att hedra familjemedlemmar, även det killar. Så du har fel. Konstigt ställe för första tatueringen, men ändå rätt intressant. Och på benen 'brukar' man ha något med lite.. Rörelse i sig. Vågor eller något. Dunno, jag är trött och sånt. Jag tänker bara över alternativen Hade svårt att komma på något man kan ha där, vill bara kunna föreställa mig det lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Håller på att kämpa mig upp från 5mm till 8mm just nu, det är då själva fan vad ont det gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Håller på att kämpa mig upp från 5mm till 8mm just nu, det är då själva fan vad ont det gör Örontöjning? ..det är fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Örontöjning? ..det är fult Beror väl på vem man frågar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Om jag skulle tatuera mig så skulle jag ha tatuerat ett par ängellvingar på ryggen eller nåt litet någonstans på kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Örontöjning? ..det är fult Och jag som trodde att vi var kompisar! Nej men serriöst, jag tycker att det är snyggt och det är det som räknas imo, dessutom ska jag inte töja så stort att det inte kan växa igen, alltså högst 10 mm. Större töjningar har jag inte mycket för. Redigerad 21 september, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Beror väl på vem man frågar? ..och frågar man mig så är det fult, vart vill du komma? Antepante är smart nog att förstå vad jag menade. Och jag som trodde att vi var kompisar! Nej men serriöst, jag tycker att det är snyggt och det är det som räknas imo, dessutom ska jag inte töja så stort att det inte kan växa igen, alltså högst 10 mm. Större töjningar har jag inte mycket för. Inget personligt, det vet du, självklart är det bara det som räknas. Hur ser det ut när en töjning på 10mm "växt igen"? Redigerad 21 september, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 ..och frågar man mig så är det fult, vart vill du komma? Antepante är smart nog att förstå vad jag menade. Inget personligt, det vet du, självklart är det bara det som räknas. Hur ser det ut när en töjning på 10mm "växt igen"? Det är snyggt. Och det ser helt normalt ut antar jag. Inte så insatt i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts