KalleR Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jag funderar på att Pierca ögonbrynet och skaffa mig en fin tribaltatuering. Och köpa en tröja som säger "FUCK YOU, I DRIVE A VOLVO". Möjligtvis kompletera detta med någon fin keps och foppatofflor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jag funderar på att Pierca ögonbrynet och skaffa mig en fin tribaltatuering. Och köpa en tröja som säger "FUCK YOU, I DRIVE A VOLVO". Möjligtvis kompletera detta med någon fin keps och foppatofflor. Då skulle du bli älskad i Jämtland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Som några andra skulle jag också ha extremt att bestämma sig för vad jag skulle vilja göra men säkert är att jag kommer ha gjort designen själv. Tatueringar på knogarna är riktigt badass i alla fall, dock inte bästa stället att ha en tatuering på om man söker jobb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Som några andra skulle jag också ha extremt att bestämma sig för vad jag skulle vilja göra men säkert är att jag kommer ha gjort designen själv. Tatueringar på knogarna är riktigt badass i alla fall, dock inte bästa stället att ha en tatuering på om man söker jobb.. Definitivt badass. Som en kille som min bror känner som har förlorat ett finger. Han har tatuerat in "CUP CAKE" på knogarna. : D Redigerad 10 augusti, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Var på en fest i fredags där det fanns en kille som hade tatuerat in "din mamma" med stor text över ryggen. Värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Var på en fest i fredags där det fanns en kille som hade tatuerat in "din mamma" med stor text över ryggen. Värt. Värt att kopiera Steve-O. Jag kommer göra en rövtatuering så fort polaren kommer igång med sitt tatueringsset. Vet dock inte vad än. Kanske bara skriva BAJS och en pil som pekar mot analöppningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Värt att kopiera Steve-O. Jag kommer göra en rövtatuering så fort polaren kommer igång med sitt tatueringsset. Vet dock inte vad än. Kanske bara skriva BAJS och en pil som pekar mot analöppningen. Äsch, det var en invandrare så jag blev inte så förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Har funderat en del i sommar och nu tror jag att jag ska tatuera mig någon gång till hösten. Har dock inte bestämt motivet än, men det lutar mot någon slags tribaltatuering på axeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Har funderat en del i sommar och nu tror jag att jag ska tatuera mig någon gång till hösten. Har dock inte bestämt motivet än, men det lutar mot någon slags tribaltatuering på axeln. Nej, det gör du inte. Inte sålänge mitt ord har kraft i ditt huvud. Inte en tribal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Nej, det gör du inte. Inte sålänge mitt ord har kraft i ditt huvud. Inte en tribal. LET'S HEAR IT THEN. Föreslå ett motiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 LET'S HEAR IT THEN. Föreslå ett motiv. Allt utom tribal. Förhelvete Marky! Ò_Ó Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 LET'S HEAR IT THEN. Föreslå ett motiv. Det är dock inte min kropp vi pratar om. Min kropp har jag redan idéer för. Men ska du ha en tatuering, gör inte det fulaste man kan ha på kroppen. Fan vet jag. Sonic Syndicate loggan. En penis. WoW-loggan (nej. lol.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jag funderar på att Pierca ögonbrynet och skaffa mig en fin tribaltatuering. Och köpa en tröja som säger "FUCK YOU, I DRIVE A VOLVO". Möjligtvis kompletera detta med någon fin keps och foppatofflor. men det lutar mot någon slags tribaltatuering på axeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jag funderar på att Pierca ögonbrynet och skaffa mig en fin tribaltatuering. Och köpa en tröja som säger "FUCK YOU, I DRIVE A VOLVO". Möjligtvis kompletera detta med någon fin keps och foppatofflor. http://pics.bestpicever.com/pics/pic_12066559869341.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Fel tråd Siana, "Bild på dig själv-tråden" ligger i loungen numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Har funderat en del i sommar och nu tror jag att jag ska tatuera mig någon gång till hösten. Har dock inte bestämt motivet än, men det lutar mot någon slags tribaltatuering på axeln. Då är det 1000 gånger snyggare med en tatuering som säger "RÖVHÅL" än en tribaltauering. Fy helvete. Bli inte ett epa-slet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Nu har jag pratat med en tatuerare på Frösön (3 mil utanför Östersund). Hon är typ, grymt bra. Förmodligen där jag ska göra mina snakebites också. Det börjar på att bli pirrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Nu har jag pratat med en tatuerare på Frösön (3 mil utanför Östersund). Hon är typ, grymt bra. Förmodligen där jag ska göra mina snakebites också. Det börjar på att bli pirrigt. What now? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 What now? Eller hur långt är Frösön utanför Östersund? Jag fick IG på geografi ffs. DON'T JUDGE ME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Eller hur långt är Frösön utanför Östersund? Jag fick IG på geografi ffs. DON'T JUDGE ME. Sett från stortorget.. 1.5 km? Om ens det. Redigerad 10 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts