Plaisir Skrivet 17 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2013 Hah, vad hände? Nåja. Ser bra ut Plastir! Översida underarm? "insida" underarm Men jag måste hålla med om att det ser tvärtom ut på bilden. Är nog för att man knappt ser min hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 (redigerad) Höhöhö. Redigerad 18 januari, 2013 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 (redigerad) Höhöhö. Jävlar vad mycket tatueringar du måste ha nu! Kan du inte visa en bild på hela överkroppen? ...no homo. Redigerad 18 januari, 2013 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2013 Var ner och ställde mig på "on call"-listan hos en tatuerare igår. Hoppas någon ringer och avbokar snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2013 (redigerad) Var ner och ställde mig på "on call"-listan hos en tatuerare igår. Hoppas någon ringer och avbokar snart! Någon ringde och avbokade. http://i.imgur.com/xDMz7VZ.jpg Redigerad 2 februari, 2013 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2013 Imorgon kl 12 ska jag fylla i mina rosor och lite annat smått sen är jag färdig med den. Hatar att det är kl 12 och längtar tills den är färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2013 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2013 Fixade en handtatuering. http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/601294_10151375936323739_1863146918_n.jpg 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2013 Fixade en handtatuering. http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/601294_10151375936323739_1863146918_n.jpg Woah, det där var otippat. Mycket tvekan innan? Ska gadda mig i slutet av månaden och funderar på ringfingret, tvekar som fan om det är för vågat eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2013 Woah, det där var otippat. Mycket tvekan innan? Ska gadda mig i slutet av månaden och funderar på ringfingret, tvekar som fan om det är för vågat eller inte. Tänkte i ett par dagar att jag ville ha en tatuering på handen. Så, efter ett par dagar så kom jag på att en ros hade varit fin. Skickade mail till tatueraren, fick svar och en skiss. Satte över 500,- i bokningsavgift och gjorde tatueringen efter ett par dagar. Fingrar är nått jag kommer göra snart också. Men först måste jag göra övre underarmen. Känns tomt med ena armen fullsleeve och en ros på andra handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2013 Kommer aldrig någonsin kunna bestämma mig för motiv. Har velat tatuera underarmen i säkert två år nu. Vilka sidor, om några, letar ni inspiration på? Allt jag vet är att jag vill ha något ganska abstrakt. Snygga mönster och former et cetera. Samtidigt ska det inte bara vara klotter utan ett subtilt motiv. En eller två färger. Ja, ni hör. Det här kommer aldrig gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2013 Ptja, det enklaste vore ju att gå till en lokal tatuerare, förklara så specifikt du kan vad du vill ha och sedan låta honom skissa upp någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2013 (redigerad) Ptja, det enklaste vore ju att gå till en lokal tatuerare, förklara så specifikt du kan vad du vill ha och sedan låta honom skissa upp någonting. Men då brukar man väl köra på den tatueringen direkt? Hade velat se en design jag gillar, sedan fundera i ett par veckor på att jag 100% vill ha den och sedan köra på den. Edit: Den här killen gjorde sjukt fräcka tatueringar måste jag säga. Redigerad 6 mars, 2013 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2013 Men då brukar man väl köra på den tatueringen direkt? Hade velat se en design jag gillar, sedan fundera i ett par veckor på att jag 100% vill ha den och sedan köra på den. Inte nödvändigtvis. Det är ju du som ska bära den i resten av livet och om du inte är helt säker så ska du ju absolut inte göra den. När skissen är färdig så får du säga vad du tycker, ge kritik och antagligen få en kopia att ta hem om du vill fundera lite extra. Visst, det kanske blir lite dyrare om du vill ändra på den efter första skissen, men i det stora hela så är det värt det. Tycker rent generellt att man ska lita på en tatuerares omdöme. Dom vet oftast vad som blir bäst och personligen blir jag alltid nöjd i slutändan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2013 Inte nödvändigtvis. Det är ju du som ska bära den i resten av livet och om du inte är helt säker så ska du ju absolut inte göra den. När skissen är färdig så får du säga vad du tycker, ge kritik och antagligen få en kopia att ta hem om du vill fundera lite extra. Visst, det kanske blir lite dyrare om du vill ändra på den efter första skissen, men i det stora hela så är det värt det. Tycker rent generellt att man ska lita på en tatuerares omdöme. Dom vet oftast vad som blir bäst och personligen blir jag alltid nöjd i slutändan. Ett bra exempel är när jag gjorde mina rosor. Min tanke var hela tiden att det skulle vara en bukett med ett band om (fortfarande tre rosor dock). Fick se skissen och föll direkt för den. Han hade bara tre rosor att gå på vilket kanske var tur för såhär i efterhand hade det sett tomt ut med bara stjälkar och ett försök till att klämma in tre rosor under armvecket. Går du till en etablerad tatuerare så har hen så pass mycket erfarenhet att de vet vad som blir bäst/snyggast och vad man bör undvika. Tror även att det är bra om du, Siana, ber om att få se om de gjort något liknande det du tänker dig också. Då kan man se om hen är bra på vad du vill ha eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2013 (redigerad) Tänkte försöka tatuera mig hos den här killen tror jag: http://www.eviltwinstattoo.se/johan De gör bara egendesignade tatueringar. Men jag måste ju fortfarande veta i alla fall några riktlinjer att ge dem! Om det inte finns någon värd i Kph kanske. Har hört att Evil Twins har brutal väntetid. Får fundera lite på det här, tack för er hjälp. Redigerad 6 mars, 2013 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2013 Träd osv. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/602118_10151359003888404_1637290115_n.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2013 Gaddtid bokad efter sommaren! Blir på handleden med motiv från världens bästa TV-serie (Twin Peaks) Blir antingen denna eller denna Har inte riktigt bestämt mig än men det lutar mer åt den första. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2013 Gaddtid bokad efter sommaren! Blir på handleden med motiv från världens bästa TV-serie (Twin Peaks) Blir antingen denna http://i.imgur.com/mg0GO95.png eller denna http://i.imgur.com/6ZbhheX.png Har inte riktigt bestämt mig än men det lutar mer åt den första. Diggar den första riktigt mycket, har inte kollat något på Twin Peaks dock. Vad betyder symbolerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts