MyStiC Skrivet 10 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2012 (redigerad) Mehhehe. Åh nej, så sjukt mainstream. Vad är din anledning till att du gjorde det där motivet? Ser mer ut som en gadd som du gjorde "bara för att" Redigerad 10 augusti, 2012 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2012 Åh nej, så sjukt mainstream. Vad är din anledning till att du gjorde det där motivet? Ser mer ut som en gadd som du gjorde "bara för att" Din frisyr är mainstream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2012 (redigerad) Din frisyr är mainstream. Vad gör min frisyr relevant till det jag nyss frågade? Har du inget vettigt att säga angående min fråga kan du ju lika gärna knipa? Redigerad 11 augusti, 2012 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2012 Vad gör min frisyr relevant till det jag nyss frågade? Har du inget vettigt att säga angående min fråga kan du ju lika gärna knipa? Vad var din anledning till att fråga den frågan? Känns mest som en fråga du ställde "bara för att" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2012 Vad var din anledning till att fråga den frågan? Känns mest som en fråga du ställde "bara för att" Nej? Jag undrade varför han gjorde den. Om det finns en anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2012 Har sju tatueringar nu, glömde uppdatera senast! Den senaste gadden jag gjorde var min farsa på min underarm, han dog förra året. RIP. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2012 Tack Det ska jag absolut ordna! Första sittningen är 27:e juni! Progress? Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2012 Att man tatuerar sig behöver ju inte alltid betyda att det ska ligga någonting bakom den. Får mig bara att tänka på gnällingar á la Miami Ink och andra tatueringar som måste representera i princip allt. Tatuera vad fan man vill, om det så är att hedra sin hamster eller bara för att den ser cool ut. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2012 Att man tatuerar sig behöver ju inte alltid betyda att det ska ligga någonting bakom den. Får mig bara att tänka på gnällingar á la Miami Ink och andra tatueringar som måste representera i princip allt. Tatuera vad fan man vill, om det så är att hedra sin hamster eller bara för att den ser cool ut. Som sagt, det var en fråga. Jag skulle varit nöjd med ett simpelt svar som "Nej, den har ingen mening" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2012 Progress? Bild? Har tyvärr inte kommit så långt. Har gjort alla tjockare linjer och börjat med lite skuggning. Nästa sittning är 22:e och då lär jag få rätt mycket gjort, så då får ni bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2012 Satt av den andra sittningen på min halv-sleeve idag. Färgläggning av ratten och ankaret, fixade också dit en kompassros. http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/552133_10151003329483404_197620707_n.jpg 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2012 Progress? Bild? Inte helt klar med underarmen än. http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/431038_10151374927592907_212610673_n.jpg 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2012 Piercade tungan igår. Har problem med att äta idag. Kul. *Inväntar kommentarer så som "WT!" osv* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2012 Ett flygplan kom och landade på min arm! Lägger upp både min och tatuerarens bild, så blir det kanske mer överskådligt. Typ. Ish. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2012 Ett flygplan kom och landade på min arm! Lägger upp både min och tatuerarens bild, så blir det kanske mer överskådligt. Typ. Ish. Haha, inte riktigt lika klassig som din förra men den var ju söt. Ska det föreställa du som sitter på planet? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2012 Haha, inte riktigt lika klassig som din förra men den var ju söt. Ska det föreställa du som sitter på planet? Haha, diggar den här mer än den första, men det beror väl på att den är så pass nygjord. Nä, sa bara till tatueraren att jag ville ha en väldigt glad gubbe på planet, och nog tusan ser han nöjd ut alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2012 Fett dumt gjort av mig att byta sängkläder samma dag jag tatuerade mig. Måste byta dom igen pga. allt blod och färg. -- Ska göra en ny tatuering snart på andra armen för att täcka över två gamla ärr jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2012 Min första tatuering, föreställer trädrötter, 3 timmar gjord och 3 timmar kvar: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2012 Har bokat tid för en chestpiece, den 29/10 smäller det! Lär nog ta runt två sittningar. Kommer bli förjävla fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2012 Vet ni någon skön sida där man kan finna lite inspiration? Har ett par idéer men vill gärna vidareutveckla dem. Inte gaddad.se, sidan är fylld av WT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts