Plaisir Skrivet 22 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 Färdigt. Tog 1½ timme och vilken härlig känsla det va/är! Ville göra fler redan när jag gick ifrån studion. Nu börjar det hårda arbetet med att få den att läka perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 Bild tack!! .. eller ser man inget när den är helt nygjord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 Bild tack!! .. eller ser man inget när den är helt nygjord? Nej, den är faktiskt osynlig när den är nygjord. Bläcket börjar komma fram efter 20-24 timmar ungefär. 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2012 Har plast över atm. Ska tvätta den nu kan fota senare. Men först. Kolmården!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Jag är med 99.99% säkerhet att det här blir min första tatuering som hamnar på ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2012 Har bokat tid för en full-sleeve. Kommer bli nice. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2012 Har bokat tid för en full-sleeve. Kommer bli nice. Sweet. Vad blir det för tema? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2012 Sweet. Vad blir det för tema? Tack. Det blir en "vanlig" japansk sleeve med en koifisk, körsbärsblommor, någon våg och en lotusblomma, och med en Buddha på överarmen. Buddha'n ska representera min och syrrans resa i Tibet. Snubben ska köra freehand på det mesta, så det kommer bli jävligt fett. 15.000,- totalt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Tack. Det blir en "vanlig" japansk sleeve med en koifisk, körsbärsblommor, någon våg och en lotusblomma, och med en Buddha på överarmen. Buddha'n ska representera min och syrrans resa i Tibet. Snubben ska köra freehand på det mesta, så det kommer bli jävligt fett. 15.000,- totalt. Kan bli förjävla bra tror jag! Uppdatera gärna med bilder efter varje sittning (lär ju ta en 3-4 sittningar kan jag tro) om du orkar! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2012 Trodde det skulle finnas delar av att tatuera sig som skulle vara värre än det här men icke. Fan vad det ska vara irriterande när håret växer ut igen. Fastnar i kläder med "stubben" och har sig. USCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Kan bli förjävla bra tror jag! Uppdatera gärna med bilder efter varje sittning (lär ju ta en 3-4 sittningar kan jag tro) om du orkar! Tack Det ska jag absolut ordna! Första sittningen är 27:e juni! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2012 http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/576609_10150866540963404_1183334037_n.jpg Fortsätter med att fylla i färgen om någon månad. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2012 Uggla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2012 suggmi mkukk!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 21 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2012 Inte så jävla orginellt men vad fan! Metallica!!! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2012 Metallica suger!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 22 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2012 suggmi mkukk!!! Metallica suger!!!!!!!!!!!!!!!! Vilken tur du hade då! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2012 Vilken tur du hade då! Tack! Gjorde min sjunde tatuering för några veckor sedan, glömt att skriva det! hehe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2012 Mehhehe. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts