Lajnux Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 (redigerad) Såg en lite rolig bild på 4chan. Hur ligger det till med forumets tatuerade personer? Har ingen tatuering alls för tillfället men jag har åtminstone två gaddningar jag ska se till att få gjorda under våren. Redigerad 26 februari, 2012 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 (redigerad) Såg en lite rolig bild på 4chan. Hur ligger det till med forumets tatuerade personer? http://i.imgur.com/6xpML.png Socially acceptable rebellious tattoo zone. Har dock planer på en ny i "I will never have a job that pays taxes"-zone, haha. Redigerad 26 februari, 2012 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Socially acceptable rebellious, I will never have a job that pays taxes och en över bröstet som inte passar in i någon zoon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 Tatuerade en såna dära go hipstertriangel på höger underarm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 VAD FAN ÄR EN HIPSTERTRIANGEL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 VAD FAN ÄR EN HIPSTERTRIANGEL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2012 Vad representerar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 http://www.bilddump.se/bilder/20120309000843-85.226.68.15.jpg 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Såg en lite rolig bild på 4chan. Hur ligger det till med forumets tatuerade personer? Två tatueringar inom "I will never have a job that pays taxes"-området, tre tatueringar inom "Socially acceptable rebellious tattoo zone" och en tatuering som tydligen inte är inom något visst område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 Vad representerar den? Inget alls. Har länge "letat" efter en personlig tatuering, men inte kommit på något, så det fick bli den tills vidare. Egentligen är det lite av en testtattoo för att se ifall jag klarar av att tatuera mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2012 http://img38.imageshack.us/i/imageghx.jpg/ Heheh 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2012 http://img38.imageshack.us/i/imageghx.jpg/ Heheh Har rådiggat dina tatueringa so far, men den här... Well, smaken är som baken och så länge du är nöjd så är ju allting bra! Tycker bara att den inte riktigt passar in med dina övriga gaddningar. But still, kör hårt och fortsätt fylla din kropp med bläck! Älskar din passion för tatueringar och väntar med spänning på att få se nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2012 Har rådiggat dina tatueringa so far, men den här... Well, smaken är som baken och så länge du är nöjd så är ju allting bra! Tycker bara att den inte riktigt passar in med dina övriga gaddningar. But still, kör hårt och fortsätt fylla din kropp med bläck! Älskar din passion för tatueringar och väntar med spänning på att få se nästa! Jag tycker själv att det här är den snyggaste jag har just nu! Men alla tycker väl som sagt olika Ska in och göra en till imorn, så kommer väl bild någon gång på kvällskvisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2012 Så ja! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2012 Så ja! Nu snackar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2012 Åhh... Suget efter en ny tatuering blir bara värre! En kompis har varit lärling hos en tatuerare och fått hem en egen maskin och har börjat gadda folk lite smått. Har lovat en bit hud men har inte bestämt vart eller motiv än. Förstår verkligen vad folk menar med "Efter första tatueringen vill du bara göra fler!"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2012 Har bestämt mig för ett motiv - nu vill jag bara hitta rätt studio. Usch, det är väl nackdelen med att tatuera in någonting associerat till Djurgården. Vill inte direkt råka hamna hos en mupp som hejar på ett annat lag och inte gör sitt bästa. tss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2012 Har bestämt mig för ett motiv - nu vill jag bara hitta rätt studio. Usch, det är väl nackdelen med att tatuera in någonting associerat till Djurgården. Vill inte direkt råka hamna hos en mupp som hejar på ett annat lag och inte gör sitt bästa. tss. Risken är antagligen näst intill obefintlig att tatueraren gör ett sämre jobb bara för att han/hon håller på att annat lag. Det är ett yrke, och jag tror inte att någon vill försämra sitt rykte för en sådan struntsak. Ny tid på onsdag! Såvida lönen blir vad jag har uppskattat den till så blir den här rätt maffig! I annat fall har jag ett lite mindre motiv som backup. Blir nog fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2012 http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/534181_10150644047473404_754493403_9228158_839529503_n.jpg Ta-daa! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 4 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2012 RADASS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts