Jump to content

Kroppsmodifikations-tråden


Mordos
 Share

Recommended Posts

Min livshistoria är sorgligare än din livshistoria, så därför är min relation till en stil närmare än för dig.

Herregud.

Och ja, tatueringsidén är nästan lika illa som att skaffa tribaler. Försök vara lite kreativ än HEAVY METAL. Du gör din tatuerare en tjänst om han slipper göra tråkig text.

Jag känner inte till din historia, och du vet mycket lite om min. So let's call it even.

Sen när det gäller motivet har jag redan bestämt mig och trivs med motivet. Det kan ingen annan ändra på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min livshistoria är sorgligare än din livshistoria, så därför är min relation till en stil närmare än för dig.

Herregud.

Och ja, tatueringsidén är nästan lika illa som att skaffa tribaler. Försök vara lite kreativ än HEAVY METAL. Du gör din tatuerare en tjänst om han slipper göra tråkig text.

Låt honom vara, snälla.

Renard, jag gillar verkligen hur du brinner för det här och inte låter någon/några idioter få dig på andra tankar.

Kör bara.

  • Gilla 8
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt honom vara, snälla.

Renard, jag gillar verkligen hur du brinner för det här och inte låter någon/några idioter få dig på andra tankar.

Kör bara.

Vad ska man säga? Man växer med åren. Jag har varit tvungen att tampas med Försäkringskassan åtskilliga gånger, och diverse kommuner ännu fler gånger. När så många försökt trycka ner en och få en förtidspensionerad för att slippa belastas av dig gäller det att antingen kämpa emot och stå för vem man är eller försvinna. Så jag antar att den här förbannade sjukdomen jag dras med hjälpt mig utvecklas på samma sätt som den många gånger fått mig att fundera på om livet är värt att leva. Jag har bestämt mig för att det är det, och det kan ingen rubba.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså Renard, klart som fan du får räkna med delade åsikter när du skriver om din tatuering på ett DISSKUSIONSforum.

Självklart, det gäller alla ämnen! Men när någon medvetet försöker köra över mig (det kan vara jag som överreagerade) måste jag få chansen att berätta mitt sätt att se på saken och försvara mig!

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud, jag syftade på ditt svar till honom. "WÄH, MITT LIV ÄR MER MISERABELT ÄN DITT SÅ METAL BETYDER MER FÖR MIG ÄN FÖR DIG."

Vad är det egentligen du får ut av att bete dig som du gör? Mår du bättre? Inte fan mår jag sämre, om det nu är det du försöker åstakomma, om du trodde det. Bete dig som en människa för fan. Just nu ligger du på en patetiskt låg nivå, och jag försöker agera som en vuxen människa, medans du sitter och, bildligt, kastar avföring på mig.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det egentligen du får ut av att bete dig som du gör? Mår du bättre? Inte fan mår jag sämre, om det nu är det du försöker åstakomma, om du trodde det. Bete dig som en människa för fan. Just nu ligger du på en patetiskt låg nivå, och jag försöker agera som en vuxen människa, medans du sitter och, bildligt, kastar avföring på mig.

Det är du som tar internätet allt för seriöst, tror jag.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det egentligen du får ut av att bete dig som du gör? Mår du bättre? Inte fan mår jag sämre, om det nu är det du försöker åstakomma, om du trodde det. Bete dig som en människa för fan. Just nu ligger du på en patetiskt låg nivå, och jag försöker agera som en vuxen människa, medans du sitter och, bildligt, kastar avföring på mig.

Jag gör precis det, beter mig som en människa. Och jag tycker det är rent utav sorgligt att någon skulle påstå att

Metal har som sagt en ofantligt mycket större roll i mitt liv än i ditt, det kan jag garantera.

Du kanske skulle pröva att gå ned från din höga häst av intellektuella människor som du tror dig tillhöra och faktiskt ta en titt vad patetiskt det där ser ut.

Och det heter bajskastning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör precis det, beter mig som en människa. Och jag tycker det är rent utav sorgligt att någon skulle påstå att

Du kanske skulle pröva att gå ned från din höga häst av intellektuella människor som du tror dig tillhöra och faktiskt ta en titt vad patetiskt det där ser ut.

Och det heter bajskastning.

Jag anser mig inte tillhöra en grupp intelektuella människor, men jag anser mig dock ligga på en högre mognadsnivå än du, som märker ord i tro om att det är respektingivande. Kasta avföring eller bajskastning, två formuleringar som målar upp exakt samma bild.

Sen får du gärna tycka att jag är patetisk Mordos. I slutändan tycker jag, och många andra kan jag lova dig, att det är du som framträder som den patetiska i din här tråden.

Nu tänker jag sluta ödsla tid på dig och alla andra som inte håller med mig om mina val i livet. Det skulle jag gjort för länge sedan, men jag blev uppretad. Du är säkerligen inte samma person irl som du är på internet just nu, och som xstreem faktiskt poängterar, så är inte Internet ett forum att ta på största allvar från första början. Nu taggar jag ner.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte mig något liknande detta:

*Typsnitt*

Tror det kan bli grymt snyggt! :)

Jag gillar din idè, absolut inget fel på den, simpelt och bra!

Har en kompis som har liknande, men hans tatuering säger "Hårdrock".

Han använder ett lite mer stilrent typsnitt, jag tycker det ser schysst ut.

Jag tror att det där typsnittet kommer att bli lite för, 'blaskigt'. Du kanske kan hitta något i samma stil, fast lite 'lättare'?

Det är din kropp, du gör vad du vill. Jag ville bara tipsa lite. :)

Edit: Jag kommer att sitta i stolen ännu en gång och få lite bläck. Slänger upp en bild sen! :)

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...