Amer-163 Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Nån som vill spela Team deathmatch ? PSN: Easy-A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nethic Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 (redigerad) Visst, vad heter du då? Jag heter Mr.Khorne. Redigerad 12 juni, 2009 av Nethic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Visst, vad heter du då? Jag heter Mr.Khorne. Välkommen till forumet. Kolla i ovanför ett inlägg så ser du när det är postat. I det här fallet var inlägget du svarade på postat 9 Augusti år 2008, så det är mycket möjligt att han inte längre behöver eller vill spela. Angående en annan post du gjorde, eller det kanske var en helt ny topic. Du undrade vad vi hette på GTA. Det finns i multiplayerdelen här tre fastklistrade topics där allt snack angående "vill du spela, vad heter du?", en för varje konsoll. Klicka dig in på topicen för den konsollen du spelar på. PC, Xbox 360 eller Ps3. Tyvärr är inte GTA IV-forumet speciellt aktivt. Men det finns nog ett antal personer som spelar GTA IV relativt regelbundet, och visst kollar folk på forumet om dom ser att någon som skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nethic Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Hm. Jaha.. okej, jag kollar aldrig på när dom skrivit... men, men... vad ska man göra då då?... kanske du vill spela med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts