Jojje Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Ja, saker som var jävligt häftiga i Multiplayer. För mig vore det att jag körde en full familjebil och blev jagad av en förbannad jävel med en Annihilator Det hände nyss faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Hmm. Måste varit när jag hade en Annihilator och jagade nån random person som körde en full familjebil. Det hände nyss faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Ja, saker som var jävligt häftiga i Multiplayer. För mig vore det att jag körde en full familjebil och blev jagad av en förbannad jävel med en Annihilator Det hände nyss faktiskt.. Hmm. Måste varit när jag hade en Annihilator och jagade nån random person som körde en full familjebil. Det hände nyss faktiskt FYFAN SÅ JÄVLA BRA!!! :) Åh, herregud, det här var det bästa jag läst i hela GTA-forumet på väldigt länge. Det här måste jag minnas till nästa forumgala, grattis till en full tiopoängare, n00dles!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Hahahhaha! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 shall i laugh or cry ? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Hmm. Måste varit när jag hade en Annihilator och jagade nån random person som körde en full familjebil. Det hände nyss faktiskt Fick mig att le faktiskt. Cheers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 FYFAN SÅ JÄVLA BRA!!! Åh, herregud, det här var det bästa jag läst i hela GTA-forumet på väldigt länge. Det här måste jag minnas till nästa forumgala, grattis till en full tiopoängare, n00dles!! Talar han sanning då? Luktar troll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Talar han sanning då? Luktar troll... Det var ju skämt såklart, men det var förbaskat roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Det var ju skämt såklart, men det var förbaskat roligt Jaha... öhm, jo... kanske det... om man är tött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts