Ante_VOLVO Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 (redigerad) Tjenare...! Nån som har lust å bygga den nyaste V70:in åt meej ??... själv har jag INGEN erfarenhet av att göra bilar till gta sa Och bilen skall alltså vara till : Grand Theft Auto: San Andreas..! Bild: Redigerad 9 augusti, 2008 av Ante_VOLVO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Det är inte många här som håller på med modding, och modding på GTA SA har lugnat ner sig en hel del nu. Jag tror att du måste fråga nån annanstans eller släppa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Annars vill ingen jobba på en volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Annars vill ingen jobba på en volvo Think again, buddy boy. Hehe, skulle väl försöka, men jag håller på med en Chevrolet Astro just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Vilka programm osv andvänder ni för modding funkar 3D max? och om det nu funkar hur kan man konvertera till txd och dff sen? och hur får man modellerna att bli lika stora som dom vanliga bilarna så dom typ inte blir ass stora eller små? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts