MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Det finns tjänster som är gratis som visar det egna nummret och folk kan då svara tilllbaka. De är sådana som jag använder Okej, men vart ska dom dra av pengar ifrån då? Kommer inte fungera eftersom att betalningen inte kommer att kunna genomföras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 gratissms tar inte telefonnummer som inte är vanliga mobilnummer. Det är gjort så att ett helt mobilnummer krävs... Visst är nummret 118100? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Visst är nummret 118100? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 gratissms tar inte telefonnummer som inte är vanliga mobilnummer. Det är gjort så att ett helt mobilnummer krävs... Visst är nummret 118100? Tror du gratissms.se betalar betaltjänster eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Tror du gratissms.se betalar betaltjänster eller? Nej men allting måste testas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Det här har vi haft roligt åt många gånger, jag och mina polare. Bland annat: Hur snäll är den snällaste fågeln och varför? Svar: 118100 tror att den snällaste fågeln är hönan, i alla fall för det mesta. Det finns fall där hönor beter sig lite som katter. Vilken är den elakaste fågeln? Svar: Det finns nog ingen fågel som är direkt elak, men vi tror att det är korpen Nemesis. Det är fågeln Magica de Hex i Kalle Anka har. Varför är gatlyktorna in till större städer gula? Svar: Det beror på att gula lyktor har en upp-piggande effekt, och även inte bländar förare. Men visst vore det coolt om de var i regnbågens färger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Det skulle vara grymt kul att jobba på 118100. Ett tag i alla fall, innan man tröttnar på alla skit-sms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Det skulle vara grymt kul att jobba på 118100. Ett tag i alla fall, innan man tröttnar på alla skit-sms. Du kan ju "jobba" där som supersvarare. Senare ska de öppna en expertis-avdelning vilket blir spännande, om man är väldigt duktig inom någon avdelning så kan man ansöka dit och sedan svara på frågor hemifrån och få betalt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Du kan ju "jobba" där som supersvarare. Senare ska de öppna en expertis-avdelning vilket blir spännande, om man är väldigt duktig inom någon avdelning så kan man ansöka dit och sedan svara på frågor hemifrån och få betalt för det. Vad betyder det då, supersvarare? Tjänsten kan ju inte vara så pålitlig om vem som helst kan svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) Vad betyder det då, supersvarare? Tjänsten kan ju inte vara så pålitlig om vem som helst kan svara. Jag orkar inte leta upp det själv, men man kan registrera sig på deras sida och svara på frågor (GiZmo tog screenshot på det ett par posts tillbaka). Självklart kontrolleras alla svar innan de SMSas. Edit: Här är det - http://spa.118100.se/bli-svarare.aspx Edit2: Wtf! Jag registrerade mig som supersvarare igår. Svarade på ett SMS som var typ "Vem är Johannas drömkille?" med "Hennes drömkille heter <mitt namn>. Lycka till!". Förväntade mig förstås att detta svar inte skulle godkännas men... När jag loggade in idag så såg jag att det blivit godkänt. Redigerad 11 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts