Logi Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Har hört att man kan åka in med en helikopter i Pay `N´ Spray, och sen kommer den ut med hjul. Men det går ju inte, jag får inte in helikoptern... HJÄLP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Det går bara med sparrow tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Det går bara med sparrow tror jag. Även Sea Sparrow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 jag kollade på en tysk gta sida, och där stog det att det bara gick med Maverick.... jag testade med maverick men det gick inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jag har testat med VCPD Maverick & Maverick men det funkar inte... Vars kan man hitta Sea Sparrow??? (eller vad den hette.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jag har testat med VCPD Maverick & Maverick men det funkar inte... Vars kan man hitta Sea Sparrow??? (eller vad den hette.) man får sea sperrow vid sitt hus när man har tagit 80 HP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Det går och få hjul på mavericken, absolut inget att ha, jag tipsar er att sluta försöka. Det är bara fyra hjul och landningsstället är fortfarande kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 gjorde det på "korvhellikoptern" (sea sperow). det ser as fult ut... om du vill testa så gör det i "pay´n´sprey" vid sun shine autos... det går inte med flygplanet... ingen idé att ni försöker för jag har testat. man kommer in med planet, men luckan går inte ner när man är inne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Det går och få hjul på mavericken, absolut inget att ha, jag tipsar er att sluta försöka. Det är bara fyra hjul och landningsstället är fortfarande kvar. varför ska man ha hjul på den egentligen?? funkar den som en bil eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 man får sea sperrow vid sitt hus när man har tagit 80 HP Tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 varför ska man ha hjul på den egentligen?? funkar den som en bil eller?? nix, det funkar inte som en bil... men hjulen snurrar och sånt tror jag (länge sen jag testa). R* har väll gjort det för skoj skull... R*, dessa lusti pellar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 häftigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 För att få en sparrow med hjul så måste man köra in den i Pay and go eller vad den heter, finns i Sun shineautos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Payn ´in spray!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 just den i "sun shine" heter "pay´n´go"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 huvudsaken är att det går, right Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 jag orkar inte testa det nu..*gäsp* mitt ps2 är inte uppackad sen sthlms resan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SEMi Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 DET FUNKAR, lite skum blev den bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts