Sammy Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag hade tänkt skaffa ett PSP! min fråga är om de är värt pengarna? tänkte spela LCS ....en till fråga : Kan jag spel SA på PSP? de skulle va nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 (redigerad) Jag hade tänkt skaffa ett PSP! min fråga är om de är värt pengarna? tänkte spela LCS ....en till fråga : Kan jag spel SA på PSP? de skulle va nice 1.Har du ps2 så köp det till det istället.Går och köpa för typ 199 på game eller elgiganten. 2.San Andreas funkar inte till psp.Finns inte överhuvutaget till psp. Slutsats:Enbart för LCS är det inte värt.Men ska du köpa fler spel så kan det vara värt en titt. EDIT:Fel forum! Redigerad 8 augusti, 2008 av burken12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Det är ju väldigt gött att ha, om man åker långa resor eller så, finns ju inget skönare tycker jag. OCH NU FICK JAG MIN 4000:e post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 8 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 OK, jag har PS2 så.. Jag som trodde att Ett kosta runt 1700 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Det finns för 1490 på Elgiganten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Eller så köper du min, allting ingår, minneskort, båda gtasapelen mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts