The Dude Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Hade inte vi en större FRA-tråd? Vart är den? Jo! Jag har för mig att det var P-C som skapade den för ett tag sen men den finns ju inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Jo! Jag har för mig att det var P-C som skapade den för ett tag sen men den finns ju inte längre. Jag uppmärksammade Hultenius på att den försvunnit efter att någon admin eller mod rensat bort en hel sida med spam från en "Eazy e-klon". Hultan tänkte leta tillbaka den men sedan glömdes det nog bort, föreslår att någon skapar en ny tråd på ämnet om någon vill diskutera det. Redigerad 11 mars, 2009 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Tänkte ta denna frågan här lite snabbt bara, I9 phone Qand-band - det är en klon av iPhone, någon som vet hur bra den är? Har läst att den skulle vara rätt bra för en klon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Tänkte ta denna frågan här lite snabbt bara, I9 phone Qand-band - det är en klon av iPhone, någon som vet hur bra den är? Har läst att den skulle vara rätt bra för en klon. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 ;D Redigerad 11 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 ;D Hee Tänkte inte på det faktiskt, aja lägger in i mobiltopicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Var kan man hitta Sovjet accessoarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Var kan man hitta Sovjet accessoarer? Tror att det finns en del på Garderoben.se! Leta runt lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Kan man köpa en Jason Voorhees mask liknande denna i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Kan man köpa en Jason Voorhees mask liknande denna i Sverige? Har du testat på Toys R Us? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Har du testat på Toys R Us? Japp, det var det första jag testade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Hur lång tid tar det ca att cykla från Blekinge till paris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Hur lång tid tar det ca att cykla från Blekinge till paris? Med en medelhastighet på 15 km/h kommer det att ta dig 97 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Med en medelhastighet på 15 km/h kommer det att ta dig 97 timmar. Okej tack tror kanske att man cyklar lite fortare än dig men tack. Sen så kommer vi cykla ca 5-6 h per dag sen tbx också mm det blir najs, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Okej tack tror kanske att man cyklar lite fortare än dig men tack. Sen så kommer vi cykla ca 5-6 h per dag sen tbx också mm det blir najs, tack. Jag har aldrig cyklat till Paris , svårt att uppskatta men det borde väl kanske bli något sådant om man tar hänsyn till uppför&nerförsbackar. Ni kan plocka upp mig innan ni korsar danska gränsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag har aldrig cyklat till Paris , svårt att uppskatta men det borde väl kanske bli något sådant om man tar hänsyn till uppför&nerförsbackar. Ni kan plocka upp mig innan ni korsar danska gränsen! Haha vi sitter bara och planerar lite. Sen får man ju räkna med att ha med sig lite packning osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Hur stort är internet? Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Hur stort är internet? Oo Svårt att säga, klart är dock att det inte är oändligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Jag läste i tidningen i morse att man planerar att skicka Sveriges bästa pansarvagnar till Gotland, och frågan "hur flyttar man lättast pansarvagnar över långa avstånd?" slog mig. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 (redigerad) Jag läste i tidningen i morse att man planerar att skicka Sveriges bästa pansarvagnar till Gotland, och frågan "hur flyttar man lättast pansarvagnar över långa avstånd?" slog mig. Någon som vet? Flygplan? Men Gotland har inte en så stor flygplats(?) så det blir troligtvis båt. Redigerad 13 mars, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Jag läste i tidningen i morse att man planerar att skicka Sveriges bästa pansarvagnar till Gotland, och frågan "hur flyttar man lättast pansarvagnar över långa avstånd?" slog mig. Någon som vet? Hmm.. Är det möjligt att vagnarna blir isärplockade, fraktade med tex. truckar och sedan återuppbyggda? Bara en tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts