Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Jo! Jag har för mig att det var P-C som skapade den för ett tag sen men den finns ju inte längre.

Jag uppmärksammade Hultenius på att den försvunnit efter att någon admin eller mod rensat bort en hel sida med spam från en "Eazy e-klon". Hultan tänkte leta tillbaka den men sedan glömdes det nog bort, föreslår att någon skapar en ny tråd på ämnet om någon vill diskutera det. :P

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej tack tror kanske att man cyklar lite fortare än dig men tack.

Sen så kommer vi cykla ca 5-6 h per dag sen tbx också mm det blir najs, tack.

Jag har aldrig cyklat till Paris :mf_doof:, svårt att uppskatta men det borde väl kanske bli något sådant om man tar hänsyn till uppför&nerförsbackar. Ni kan plocka upp mig innan ni korsar danska gränsen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig cyklat till Paris :mf_doof:, svårt att uppskatta men det borde väl kanske bli något sådant om man tar hänsyn till uppför&nerförsbackar. Ni kan plocka upp mig innan ni korsar danska gränsen!

Haha vi sitter bara och planerar lite. Sen får man ju räkna med att ha med sig lite packning osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste i tidningen i morse att man planerar att skicka Sveriges bästa pansarvagnar till Gotland, och frågan "hur flyttar man lättast pansarvagnar över långa avstånd?" slog mig. Någon som vet?

Flygplan? Men Gotland har inte en så stor flygplats(?) så det blir troligtvis båt.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste i tidningen i morse att man planerar att skicka Sveriges bästa pansarvagnar till Gotland, och frågan "hur flyttar man lättast pansarvagnar över långa avstånd?" slog mig. Någon som vet?

Hmm.. Är det möjligt att vagnarna blir isärplockade, fraktade med tex. truckar och sedan återuppbyggda? Bara en tanke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor