Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Skulle verkligen uppskatta om någon kunde ta ner denna ljudfil, helst i wav och kapad så att jag bara får de första 40 sekunderna. Har själv inte ens någon aning hur man får ner ljudfilen i datorn. :(

Om ni undrar så är det lodjursläten.

Edit: Även denna skulle vara najs om någon kunde ta ner.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle verkligen uppskatta om någon kunde ta ner denna ljudfil, helst i wav och kapad så att jag bara får de första 40 sekunderna. Har själv inte ens någon aning hur man får ner ljudfilen i datorn. :(

Om ni undrar så är det lodjursläten.

Edit: Även denna skulle vara najs om någon kunde ta ner.

Du sparar dem enklast genom att högerklicka på länken du precis gjorde här på forumet, och välja "spara mål som...". Klippte och konverterade första filen åt dig också. :P

Kobbes_v_nner.zip

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sparar dem enklast genom att högerklicka på länken du precis gjorde här på forumet, och välja "spara mål som...". Klippte och konverterade första filen åt dig också. :(

Danke, det var visst så lätt men tack för redigeringen! :P

En till fråga, vill rippa(rätt ord?) en youtubefilm men kan inte hitta några fungerade ripperhemsidor. Tack på förhand.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många hundar har gizmo knullat?

Hur många gizmo har hundar knullat? va.. vafan snackar ag om wtf?? :(

Om jag minns rätt så har Gizmo inte knullat någon hund, vad han egentligen har gjort får du fråga någon annan, nåt måste han ha ju gjort eftersom en tråd/diskussion skapades om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor