GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Alltså, oavsett var det lagras eller inte lagras bryts fett ned när kroppen har slut på sitt kolhydratlager. Då bryts det ned till "användbara" ämnen, och det frigörs ketoner - alkoholer som luktar som aceton. Ifall man möter någon med förfärlig andedräkt som nästan sticker i näsan, klaga inte på att han borde borsta tänderna utan ge honom en chokladkaka så han får några kolhydrater att bryta ned. Jag har ett annat problem, som jag antar är exakt samma fast åt andra hållet. När jag är grymt hungrig börjar jag fisa istället. Är det nån annan som har samma problem? Ja men fisar bildas ju när bakterier i tjocktarmen bryter ner vad som är kvar av födan och därför borde de bildas oftare om du är mätt än om du är hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 200m final har inte varit, den är 16:20. missade den också. Jävla fitt youtube som tar bort alla videor! Ingen som kan hitta dess två någonstans, jag börjar bli desperat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 missade den också. Jävla fitt youtube som tar bort alla videor! Ingen som kan hitta dess två någonstans, jag börjar bli desperat! http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1222975 http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1219274 kuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1222975 http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1219274 kuk! Tack tack, varför kuk? Edit: Nu har jag 1 post per dag Redigerad 20 augusti, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Tack tack, varför kuk? Gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Varför är lärare så dåliga på namn? Kan det ha med att göra att de har så sjukt många namn att lära in sig och om så är fallet varför säger de bara inte så för? Alltså lärare som säger "jag är dålig på namn" (finns ingen på min skola som inte har sagt det till vår klass). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Varför är lärare så dåliga på namn? Kan det ha med att göra att de har så sjukt många namn att lära in sig och om så är fallet varför säger de bara inte så för? Alltså lärare som säger "jag är dålig på namn" (finns ingen på min skola som inte har sagt det till vår klass). Det är väl en slags ursäktningsfras dom säger, så att eleven inte ska känna sig bortglömd om läraren inte minns namnet. Fast jag håller med dig, man kan ju lika gärna säga som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Det är väl en slags ursäktningsfras dom säger, så att eleven inte ska känna sig bortglömd om läraren inte minns namnet. Fast jag håller med dig, man kan ju lika gärna säga som det är. Jag känner mig bortglömd. En av mina lärare kallar mig alltid André. Konstigt då vi har en André i klassen också, men han blir kallad André. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag känner mig bortglömd. En av mina lärare kallar mig alltid André. Konstigt då vi har en André i klassen också, men han blir kallad André. Känner du dig våldtagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Vad i helvete säger den där läskiga killen i ladbrokes reklamen? "Svenska spel med engelsk..skaahl"? Går mig på nerverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Vad i helvete säger den där läskiga killen i ladbrokes reklamen? "Svenska spel med engelsk..skaahl"? Går mig på nerverna. "Svenska spel, med engelsk art." Om jag hör rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Vad i helvete säger den där läskiga killen i ladbrokes reklamen? "Svenska spel med engelsk..skaahl"? Går mig på nerverna. Svenska spel med engelska odds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) "Svenska spel, med engelsk art." Om jag hör rätt. Jag har alltid trott han har sagt : Svenska spel, med engelska odds. Redigerad 21 augusti, 2008 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) "Svenska spel med engelska odds" - han säger samma sak fast tydligare i en 'uppföljare' till reklamen. EDIT: Jo, men ni två kan ju suga min balle hårt och länge. Redigerad 21 augusti, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Nej, ni har helt fel han säger "Svenska spel med engelska odds" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Nej, ni har helt fel han säger "Svenska spel med engelska odds" Helt säker? Tror snarare det är "Svenska spel med engelska odds". But hey, kan ha fel också. En för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) Har ett problem. Jag har en mp3 spelar, märke creative. Den är på 1 Gig. Problemet är att när jag stoppar in den i usb-uttaget så kommer det upp en ruta som frågar vad jag vill göra. Där väljer jag "öppna mappen för att se filerna". Där tar jag bort det som finns och lägger in filerna från en ljudbok. Men problemet är att det bara går in 486Mb. O.o Är en mp3 uppdelat i olika mappar så att det finns ytterligare en mapp på ca 500 mb eller är det nått annat fel? Skall visa med bilder, stanna kvar i tråden... =) Edit: Okej så här ser det ut. Jag kan inte lägga in mer för den säger att det är fullt!? Men som ni ser är det bara 487MB?! Redigerad 22 augusti, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Finns det nån metod eller någon teknik eller nåt liknande för att bli av med sug efter mat eller nåt ätbart överhuvudtaget. Varför jag frågar är för att jag brukar bli hungrig efter jag ätit igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Finns det nån metod eller någon teknik eller nåt liknande för att bli av med sug efter mat eller nåt ätbart överhuvudtaget. Varför jag frågar är för att jag brukar bli hungrig efter jag ätit igen. Cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Finns det nån metod eller någon teknik eller nåt liknande för att bli av med sug efter mat eller nåt ätbart överhuvudtaget. Varför jag frågar är för att jag brukar bli hungrig efter jag ätit igen. Tuggumi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts