Siana Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Jag har just sett Blindness. När jag kollade runt lite på IMDb så såg jag att Dominic Monaghan var med, tjoho! Nu är bara saken den att... Han är inte med i filmen. Inte alls. Wtf? Är han producent eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Jag har just sett Blindness. När jag kollade runt lite på IMDb så såg jag att Dominic Monaghan var med, tjoho! Nu är bara saken den att... Han är inte med i filmen. Inte alls. Wtf? Är han producent eller något? Ursäkta? Han var närvarande på premiären av filmen? Är du efterbliven? Man ska vara seriös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Det finns inga invandrare i norrland, va? Neej, nu sprutade morgonkaffet ut på tangentbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Det finns inga invandrare i norrland, va? ÖH BARA FÖR ATT DU FÅR NEGERKUK VARJE DAG HÖH. Nej. Inga alls. Det här är ariskt landskap, bra arisktboskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 ÖH BARA FÖR ATT DU FÅR NEGERKUK VARJE DAG HÖH. Nej. Inga alls. Det här är ariskt landskap, bra arisktboskap. Omfg. Du lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 (redigerad) Det finns inga invandrare i norrland, va? Bokstavligt talat, only in Norrland Redigerad 10 februari, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 (redigerad) Smäller det om man hugger en kniv i ett bildäck? Edit: För det är ju ett jädra tryck därinne, men samtidigt är ju gummit så stelt så det kanske bara blir så att lyften pyser ut genom hålet? Redigerad 10 februari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 (redigerad) Smäller det om man hugger en kniv i ett bildäck? Edit: För det är ju ett jädra tryck därinne, men samtidigt är ju gummit så stelt så det kanske bara blir så att lyften pyser ut genom hålet? Punkterat? Haha nej skämt åt sido; Nej det gör det inte. Troligtvis händer det inget förens du drar ut kniven. Då pyser det. Precis som det gör med cykeldäck. Hade varit en grym trafikfara om däcken hade kunnat explodera. Redigerad 10 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Exakt, ett bildäck har man ca 2 bar i, dvs inte så himla stort tryck, och eftesom gummit är såpass tjock så blir de bara lite pys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Aha. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Aha. Tack. Så lite så. Ut och punktera nu, och orora dig inte för explosionsskador! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 (redigerad) Det finns inga invandrare i norrland, va? Jag kommer ursprungligen från Finland Däremot är min far född och uppvuxen i norrland/norrbotten. Och det stämmer som Vice säger, har testat. Redigerad 10 februari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 (redigerad) Någon som vet om det finns något plugin, patch eller inställning som gör så att MilkDrop visualizer i winamp körs på allt ljud som kommer ifrån datorn, istället för just låten som spelas upp i winamp? På vissa inspelnings program finns det inställningar som möjliggör att man på ett komplicerat sätt kan t.ex. sno streamad musik, tänkte om det skulle kunna finnas någon möjlig koppling där, vill nämligen ha lite färg på spotify och diverse fps-spel. Redigerad 10 februari, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Ursäkta? Han var närvarande på premiären av filmen? Är du efterbliven? Man ska vara seriös! Känns jäkla skumt att smälla upp flera bilder på honom bland massa bilder som bara är på skådisar som är med i filmen. Man ska spela WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Jag undrar om det finns någon gratis version av windows xp,95 eller 2000 (lagligt) . Och då menar jag inga trials på 30 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Vad är, och hur fungerar "RSS" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Vad är, och hur fungerar "RSS" ? GTAsajten, copy-pastar wikipedia åt dig since 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 GTAsajten, copy-pastar wikipedia åt dig since 2005 Har redan kollat Wiki, men jag fattade egentligen inte. Vore bättre om någon snel kunde förklara lite lätt hur det funkar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Har redan kollat Wiki, men jag fattade egentligen inte. Vore bättre om någon snel kunde förklara lite lätt hur det funkar osv. Du prenumererar på en hemsida, till exempel en nyhetssida. När sidan du prenumererar på uppdateras (med en ny nyhet exempelvis) så får du en notis om det i den webbläsare du använder. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Du prenumererar på en hemsida, till exempel en nyhetssida. När sidan du prenumererar på uppdateras (med en ny nyhet exempelvis) så får du en notis om det i den webbläsare du använder. Typ. Tror jag fattar nu, ska prova! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts