VickeX Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Post 1337! Jag har länge undrat om det finns en "How it's made: Coca cola" eller någonting annat liknande som förklarar hur det görs. Har hört att det ska vara någon slags coladeg innan vatten blandas in. Vet inte om jag ska tro på det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) I members kan man välja Awaiting Authorisation så kommer några medlemmar fram, vad betyder det? ska dom bli moderatorer ? här finns en medlem EDIT: Är det här boomer? Redigerad 31 januari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 I members kan man välja Awaiting Authorisation så kommer några medlemmar fram, vad betyder det? ska dom bli moderatorer ? här finns en medlem EDIT: Är det här boomer? Angående Awaiting Authorisation så har dem inte klickat på länken man får för att aktivera "accountet". Det där om Boomer så ser det inte ut som honom från kommentarerna han har fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-bone vendez Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 varför blir jag kalad troll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 varför blir jag kalad troll? För att du har acne? Ungefär som att kalla en ful tjej för skata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 För att du har acne? Plz, öva lite på förolämpningarna eller låt bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Kan man köra detta på en hemmabyggd pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Ljummet strykjärn på baksidan av trycket ftw. Innan tvätt? Efter tvätt? Låter intressant, har samma problem med en del tröjor. Det enda rätta vore väl förstås att handtvätta alla tröjor, den som orkar det får gärna komma hem till mig och göra det också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Plz, öva lite på förolämpningarna eller låt bli Dude, dina förolämpningar är i regel allt annat än top-notch de med, om man lägger det så. Jag tycker du brukar vara rätt rolig Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Kan man köra detta på en hemmabyggd pc? Nej. Finns dock olagliga versioner som hackats för att funka med en PC, detta funkar dock sisådär och många får inte t.ex. ljud/grafikkort att fungera. För mig funkade det dock ganska bra men ipoden ville inte få kontakt med datorn så jag bytte tillbaka till Windows. http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Nej. Finns dock olagliga versioner som hackats för att funka med en PC, detta funkar dock sisådär och många får inte t.ex. ljud/grafikkort att fungera. För mig funkade det dock ganska bra men ipoden ville inte få kontakt med datorn så jag bytte tillbaka till Windows. http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page Ah, då kan man ju bara skita i det! Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Dude, dina förolämpningar är i regel allt annat än top-notch de med, om man lägger det så. Jag tycker du brukar vara rätt rolig Vice! Ptja, kan väl inte säga emot eftersom jag aldrig sett mig själv som särskilt rolig. Inte på internet iallafall. Men det där skämtet var bra dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Äsch.. jag kom på det själv. Redigerad 2 februari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Finns det något bra program att redigera filmer i på datorn? Och då menar jag inte Movie Maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Finns det något bra program att redigera filmer i på datorn? Och då menar jag inte Movie Maker. Windows movie maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Windows movie maker Finns det något bra program att redigera filmer i på datorn? Och då menar jag inte Movie Maker. Eller skämtar du bara? Redigerad 2 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Eller skämtar du bara? Sony Vegas För nybörjare, vilket du antagligen är då du inte kan använda google Redigerad 2 februari, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Sony Vegas För nybörjare, vilket du antagligen är då du inte kan använda google Haha, jag vet om Sony Vegas men det kostar väl pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Haha, jag vet om Sony Vegas men det kostar väl pengar? Den som söker skall finna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Haha, jag vet om Sony Vegas men det kostar väl pengar? http://letmegooglethatforyou.com/?q=is+Sony+Vegas+free Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts