Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Finns det någon sorts "bank" på Internet där man kan förvara filer som man inte kan ha kvar på en dator (som tex ska slängas) men man kanske inte har en annan dator att föra över till just nu? Ett slags förråd med andra ord. Helst gratis.

Nej.

Vice: postcounten räknas inte i loungen.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det något snabbare sätt för mig att överföra en banktransaktion (även kallat postgiro?) från ett konto till ett annat utländskt konto (inte samma bank) än att kliva in på swedbank, fylla i ett förmulär, få 50 kronor i räkning för detta och sedan behöva vänta i 3 dygn för att pengarna ska överföras?

Tänkte att det skulle vara najs om detta gick att göra på nätet, har dock ingen koll alls.

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det något snabbare sätt för mig att överföra en banktransaktion (även kallat postgiro?) från ett konto till ett annat utländskt konto (inte samma bank) än att kliva in på swedbank, fylla i ett förmulär, få 50 kronor i räkning för detta och sedan behöva vänta i 3 dygn för att pengarna ska överföras?

Tänkte att det skulle vara najs om detta gick att göra på nätet, har dock ingen koll alls.

Borde gå att göra online, utan avgift, om du har internetbank @ ditt konto (går @ handelsbanken iaf)

Dock så blir det inte snabbare :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon sorts "bank" på Internet där man kan förvara filer som man inte kan ha kvar på en dator (som tex ska slängas) men man kanske inte har en annan dator att föra över till just nu? Ett slags förråd med andra ord. Helst gratis.

beror väl helt enkelt på vilka volymer vi talar om. Du har 2 GB gratis utrymme på Storegate.se om det är något du behöver. Själv använder jag den sidan till skolarbete och lite smått till backupp. Fungerar hur najs som helst och jag är nöjd. Har ALDRIG krånglat för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor