P-C Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Hur kan man kolla priser från förr? Hittar inget på Googles. =/ Alltså, hur mycket var tex 4000:- för 17 år sedan? Testa www.oanda.com/convert/classic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Testa www.oanda.com/convert/classic Ah helt underbart!! Du får din alldeles egna Obama som tack. =) http://media.divinecaroline.com/ext/articl...obama/obama.jpg Redigerad 22 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Ah helt underbart!! Du får din alldeles egna Obama som tack. =) http://media.divinecaroline.com/ext/articl...obama/obama.jpg Haha, en sån ska jag fasiken göra nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Haha, en sån ska jag fasiken göra nu! Lova att lägga ut en bild på hur den blev! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Fasen! Vad hette filmen som kom ut förra året. Handlade om en tjej som blev kiddnapad i mexico. Brossan börjar leta efter henne och det visar sig att hon tvingats till usa för att säljas som prostituerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Det finns en film som heter eurotrip. Det finns flera som är i typ samma serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Det finns en film som heter eurotrip. Det finns flera som är i typ samma serie? I princip. Andra skådespelare och så men snarlik. Du har t.ex road trip och boat trip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Fasen! Vad hette filmen som kom ut förra året. Handlade om en tjej som blev kiddnapad i mexico. Brossan börjar leta efter henne och det visar sig att hon tvingats till usa för att säljas som prostituerad? Trade, bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Trade, bra film. Ah just det! TUSEN tack!!! Jag igen: Vart kan man snabbt ladda upp mp3? Gratis alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Jag igen: Vart kan man snabbt ladda upp mp3? Gratis alltså Speedyshare brukar fungera bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Speedyshare brukar fungera bra. Tusen tack igen! Nu skall ni få höra nått ball... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Finns det någon sorts "bank" på Internet där man kan förvara filer som man inte kan ha kvar på en dator (som tex ska slängas) men man kanske inte har en annan dator att föra över till just nu? Ett slags förråd med andra ord. Helst gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Varför står det att den här killen: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=14715 har gjort en (1) post, när han i själva verket har 8 sidor med poster han har gjort? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...sult_type=posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 (redigerad) Finns det någon sorts "bank" på Internet där man kan förvara filer som man inte kan ha kvar på en dator (som tex ska slängas) men man kanske inte har en annan dator att föra över till just nu? Ett slags förråd med andra ord. Helst gratis. Nej. Vice: postcounten räknas inte i loungen. Redigerad 23 januari, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Ok, hur mycket kostar det då ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Vice: postcounten räknas inte i loungen. 8 sidor postat i lougen... Tack för svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Ok, hur mycket kostar det då ungefär? http://www.rapidshare.com/ http://megaupload.com/se/ Klicka runt och se vad det kostar för ett premium-konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 (redigerad) Finns det något snabbare sätt för mig att överföra en banktransaktion (även kallat postgiro?) från ett konto till ett annat utländskt konto (inte samma bank) än att kliva in på swedbank, fylla i ett förmulär, få 50 kronor i räkning för detta och sedan behöva vänta i 3 dygn för att pengarna ska överföras? Tänkte att det skulle vara najs om detta gick att göra på nätet, har dock ingen koll alls. Redigerad 23 januari, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Finns det något snabbare sätt för mig att överföra en banktransaktion (även kallat postgiro?) från ett konto till ett annat utländskt konto (inte samma bank) än att kliva in på swedbank, fylla i ett förmulär, få 50 kronor i räkning för detta och sedan behöva vänta i 3 dygn för att pengarna ska överföras? Tänkte att det skulle vara najs om detta gick att göra på nätet, har dock ingen koll alls. Borde gå att göra online, utan avgift, om du har internetbank @ ditt konto (går @ handelsbanken iaf) Dock så blir det inte snabbare :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Finns det någon sorts "bank" på Internet där man kan förvara filer som man inte kan ha kvar på en dator (som tex ska slängas) men man kanske inte har en annan dator att föra över till just nu? Ett slags förråd med andra ord. Helst gratis. beror väl helt enkelt på vilka volymer vi talar om. Du har 2 GB gratis utrymme på Storegate.se om det är något du behöver. Själv använder jag den sidan till skolarbete och lite smått till backupp. Fungerar hur najs som helst och jag är nöjd. Har ALDRIG krånglat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts