AngryAxel Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Varför låstes "Bli förolämpad av posten ovanför"? Hade den för negativt inflytande på folk eller? Men den är inte bra den där tråden; den är spammig H skulle nog inte gilla den Folk är inte särskilt fyndiga och roliga i sina inläggKebab börjar gråta när han läser den Lockdown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Varför låstes "Bli förolämpad av posten ovanför"? Hade den för negativt inflytande på folk eller? Det enda man blev förolämpad av i den tråden var den fruktansvärt, sjukt dåliga humorn folk verkar ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 (redigerad) Dålig humor är bra humor . Haha, skämt åsido, jag håller nog med dig. Barnslig tråd på något vis. Lika bra att den stängdes. Men idén var inte så tokig. Redigerad 16 januari, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 (redigerad) Vilka politiska ämnen debatteras det mest om just nu? :/ Vad debatterar politiker mest om just nu? Redigerad 16 januari, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Vilka politiska ämnen debatteras det mest om just nu? :/ Vad debatterar politiker mest om just nu? Globalt äre väl gaza-gxet! Inrikes..har jag ingen aning, varslandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Vilka politiska ämnen debatteras det mest om just nu? :/ Vad debatterar politiker mest om just nu? Gaza, skulle jag säga. Ekonomikrisen är fortfarande något de kritiserar varandra för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 (redigerad) Varför blev "Fråga en Gtasajtare" stängd?! Skulle precis posta mitt långa svar! Och direkt efter öppnar den... Redigerad 18 januari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Varför blev "Fråga en Gtasajtare" stängd?! Skulle precis posta mitt långa svar! Och direkt efter öppnar den... Om du inte stängt webbläsaren än kan du trycka "back" ett antal gånger så har du texten där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Om du inte stängt webbläsaren än kan du trycka "back" ett antal gånger så har du texten där. Hade nog stängt. Typiskt! Men det fixade sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Om man ska gå t.ex. KTH, går det att börja på vintern någon gång eller är det bara höst som gäller? Planerar nämligen att läsa något år utomlands innan och då måste jag vänta ett extra år om det inte går att börja KTH på vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Om man ska gå t.ex. KTH, går det att börja på vintern någon gång eller är det bara höst som gäller? Planerar nämligen att läsa något år utomlands innan och då måste jag vänta ett extra år om det inte går att börja KTH på vintern. Vad jag förstod från det lilla jag kollade på KTH:s hemsida så börjar programmen (civilingenjör, arkitekt, mfl) endast på höstterminen, och då måste du ha sökt innan 15 april. När det gäller enstaka kurser så finns det på höst, vår och sommar med 15 april, 15 oktober respektive 15 mars som sista anmälningsdatum (fast det går att göra en sen anmälan om det finns platser). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 (redigerad) Om man ska gå t.ex. KTH, går det att börja på vintern någon gång eller är det bara höst som gäller? Planerar nämligen att läsa något år utomlands innan och då måste jag vänta ett extra år om det inte går att börja KTH på vintern. Jag tror att några program börjar på vårterminen (jag har sett anslag på bussar och tunnelbanor), men lejonparten av alla program och kurser börjar vid höstterminen. edit: och om du vill åka utomlands har ju KTH många möjligheter att plugga utomlands, och då förlorar du inte så mycket tid, samtidigt som du får uppleva ett annat land. Score! Redigerad 20 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Skulle någon vilja vara vänlig och gräva fram drivrutiner till min AMD Athlon 6000+? Letat en del, men jag hittade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Skulle någon vilja vara vänlig och gräva fram drivrutiner till min AMD Athlon 6000+? Letat en del, men jag hittade inget. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Skulle någon vilja vara vänlig och gräva fram drivrutiner till min AMD Athlon 6000+? Letat en del, men jag hittade inget. Man har inte drivrutiner till processorer, till moderkortet har man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Vad är den engelska motsvarigheten till "Mycket snack och lite verkstad"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Vad jag förstod från det lilla jag kollade på KTH:s hemsida så börjar programmen (civilingenjör, arkitekt, mfl) endast på höstterminen, och då måste du ha sökt innan 15 april. När det gäller enstaka kurser så finns det på höst, vår och sommar med 15 april, 15 oktober respektive 15 mars som sista anmälningsdatum (fast det går att göra en sen anmälan om det finns platser). Skit. Jag tror att några program börjar på vårterminen (jag har sett anslag på bussar och tunnelbanor), men lejonparten av alla program och kurser börjar vid höstterminen. edit: och om du vill åka utomlands har ju KTH många möjligheter att plugga utomlands, och då förlorar du inte så mycket tid, samtidigt som du får uppleva ett annat land. Score! Aj. Grejen är att när jag är utomlands vill jag läsa något annat. Funderar t.ex. London School of Music, deras musikproduktionslinje under ett år vore underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Vad är den engelska motsvarigheten till "Mycket snack och lite verkstad"? "All talk and no trousers". "All talk and no action" verkar också funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Nvm~ Redigerad 22 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Hur kan man kolla priser från förr? Hittar inget på Googles. =/ Alltså, hur mycket var tex 4000:- för 17 år sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts