Gof Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Någon som vet hur det funkar med studiebidraget nu i december? Jag kollade CSNs hemsida men jag fattade ingenting . Får man ett halvt? Helt? Inget alls? 1050kr, som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Någon som vet hur det funkar med studiebidraget nu i december? Jag kollade CSNs hemsida men jag fattade ingenting . Får man ett halvt? Helt? Inget alls? Jag får iaf hela den här månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 I början av vilken James Bond-film är det som Pierce Brosnan ligger i sängen och pratar med en dansk tjej? Skulle vilja veta om det faktiskt är danska de pratar. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 I början av vilken James Bond-film är det som Pierce Brosnan ligger i sängen och pratar med en dansk tjej? Skulle vilja veta om det faktiskt är danska de pratar. :hmm: Tomorrow Never Dies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 1050kr, som vanligt. Det är väl bara halva? Fick jag förra året, och tror det stod så i något brev jag fick härommånaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Det är väl bara halva? Fick jag förra året, och tror det stod så i något brev jag fick härommånaden. Jag fick 1050. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Hej! Jag fick en sån här i julklapp av en vän http://www.happystore.se/index.php?page=pr...263&lang=sv En rätt så fantastisk och cool grej som ska funka runt 500 ggr. Men nu till min fråga, vet någon här vad den innehåller? Vad är det för något som händer när man bryter den lilla metalbiten? Det ser coolt ut och den blir varm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Hur tankar jag mobilen med Comviq KOMPIS 195 kr? Går det att köpa hos närmsta Pressbyran eller måste man tanka det från ett speciellt ställe? som nätet exempelvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Det är väl bara halva? Fick jag förra året, och tror det stod så i något brev jag fick härommånaden. Jag har för mig att det bara är på sommarmånaderna man inte ska få fullt. Jag fick fullt ändå, för jag kunde betala för 999kr med kort, och jag hade inga pengar sedan tidigare. <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Finns det någon liknade sida som imdb.com fast för böcker? Det har jag alltid velat veta, det var iprincip det enda jag tänkte på när jag var liten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Finns det någon liknade sida som imdb.com fast för böcker? Det har jag alltid velat veta, det var iprincip det enda jag tänkte på när jag var liten.. http://www.iblist.com/ http://www.librarything.com/ (tillfälligt? nere) "imbd for books" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Hur mycket kostar sånna där vanilj cigaretter? Red Devils right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) Hur mycket kostar sånna där vanilj cigaretter? Red Devils right?Black Devil. Jag kan inte svara exakt på din fråga, dels för att jag aldrig köper det själv och för att jag har hört att det kostar olika i olika butiker på olika plaster. Men du får säkert ett paket om du har en femtiolapp i hand. Jag frågade en kompis på msn, och den säger att ett paket kostar max 45 kronor. Redigerad 3 januari, 2009 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Något slog mig idag när jag rostade vitt bröd - hur funkar brödrostar? Jag menar, just det att de måste vara inkopplade till en strömkälla för att hållarna ska stanna nere när man drar ned handtaget, så finns det något elektriskt lås av något slag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Något slog mig idag när jag rostade vitt bröd - hur funkar brödrostar? Jag menar, just det att de måste vara inkopplade till en strömkälla för att hållarna ska stanna nere när man drar ned handtaget, så finns det något elektriskt lås av något slag? På en del brödrostar så finns det en timer, när du drar ner "knappen" slås en timer igång, när timern har gått ut säg 2 min, då drar den bort en spärr som sitter och håller bröden nere... Då slås även strömmen av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Black Devil. Jag kan inte svara exakt på din fråga, dels för att jag aldrig köper det själv och för att jag har hört att det kostar olika i olika butiker på olika plaster. Men du får säkert ett paket om du har en femtiolapp i hand. Jag frågade en kompis på msn, och den säger att ett paket kostar max 45 kronor. Jag tror snarare att det kostar 49:- som max, precis som marlboro. Har köpt ett par black devils en gång och är ganska säker på att det var det priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Tänk om tux hade gått dit med 45 kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fuzzion Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Hur tankar jag mobilen med Comviq KOMPIS 195 kr? Går det att köpa hos närmsta Pressbyran eller måste man tanka det från ett speciellt ställe? som nätet exempelvis. skaffade det på statoil tror jag det var. Är det för dom gratis smsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 På en del brödrostar så finns det en timer, när du drar ner "knappen" slås en timer igång, när timern har gått ut säg 2 min, då drar den bort en spärr som sitter och håller bröden nere... Då slås även strömmen av... Tack för snabbt svar, men jag tänkte snarare på just den funktionen att hållarna bara stannar nere om strömmen är ikopplad (när brödrosten inte är ikopplad kan man dra ned handtaget hur mycket som helst, hållarna kommer ändå ploppa upp direkt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Tack för snabbt svar, men jag tänkte snarare på just den funktionen att hållarna bara stannar nere om strömmen är ikopplad (när brödrosten inte är ikopplad kan man dra ned handtaget hur mycket som helst, hållarna kommer ändå ploppa upp direkt) Kanske har med termostatet att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts