Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Haha gött. Då skall jag kopiera någon! :D

Skall kanske byta namn med s det blir riktigt realistiskt. Agent.47 kanske...

Då måste du ju heta Agent.47 ett tag innan du kan ändra igen väl? Att dessutom lägga ner pengar på en impuls"tradition" känns lite väl. ^_^

Det var inte alls lika massivt i år, och ni härmade inte den ni snodde avatar och signatur ifrån, skärpning! rant_1058742_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också kraftigare skäggväxt på högra sidan av ansiktet. ^_^

Lulz, det där frågade jag också om för en tid sen men tror inte att jag fick nåt bra svar. För mig är det tydligast på polisongerna, behöver raka högersidan typ dubbelt så ofta som vänster :D

Har även mer armhår under högerarmen än vänster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

¤#%(&%%=)"!#¤!

Hur gör man för att ta bort alla sina bilder på bilddagboken, utan att behöva ta bort hela kontot?

Edit: Och Ante din jävel, sluta upp med att tjuvkika på min bilddagbok så fort du fått reda på att jag har en!

Fråga 66:

Varför kan ni inte införa ett sätta som gör att man kan radera alla bilder på en gång

Svar:

Vi kommer inte att skapa en funktion för att ta bort alla (eller en månads) bilder med ett klick.

Bilddagboken är ingen bildlagring som man fyller och tömmer.

Copy-pasteat ifrån deras forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte bara ta bort kontot och göra ett nytt med samma namn direkt efter? :confused:

Tog bort hela skiten ändå, orkade inte hålla på och ta bort varje dag för dag. :w000t: Men tack ändå för svaret, RavenE.

Eudoros: Han är inte den enda som använder den. Vi är några stycken. :confused:

Var lite roligt att se två nya - fullständigt anonyma - besökare direkt efter att man postat här. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till er musikanter som kan det där och sådant:

Måste man ha släppt en EP via ett skivbolag för att det ska räknas som en EP? Så sa min klasskamrat som är körd i huvudet idag: "En EP är liksom en mer välarbetad demo som man släpper genom ett skivbolag."

Anledningen till att jag frågar är för att han starkt tror på att CD har bättre ljudåtergivning än vinyl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en liten fråga om hundvisselpipor. Nu är det ju så att man har pipor med olika frekvenser till olika hundraser. Vad beror det på? Hör vissa raser bara vissa frekvenser? Då borde väl hundar som kan uppfatta högre frekvenser än andra hundar höra i princip alla visselpipor?

Eller har man bara valt att göra så för att ens rottweiler ska vänja sig vid en helt annan frekvens än grannens pudel för att man på ett lätt sätt ska undvika att flera hundar svarar på samma ljud?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor