eXotic Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Haha gött. Då skall jag kopiera någon! Skall kanske byta namn med s det blir riktigt realistiskt. Agent.47 kanske... Då måste du ju heta Agent.47 ett tag innan du kan ändra igen väl? Att dessutom lägga ner pengar på en impuls"tradition" känns lite väl. Det var inte alls lika massivt i år, och ni härmade inte den ni snodde avatar och signatur ifrån, skärpning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Åhh, kommer någon ihåg en "fil" som svävade på internet för ett par år sedan? Det var typ ett kontor, och så kunde man trycka på olika saker så visades små olika filmsekvenser. T.ex. tryckte man på kopiatorn så gick en snubbe fram och tog en kopia på sin rumpa. Någon som vet var den finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Hur funkar det då? Hur skall man se vilken avatar man skall ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Varför har jag mer skäggväxt på höger sida på hakan, än på vänster? Ren nyfikenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Varför har jag mer skäggväxt på höger sida på hakan, än på vänster? Ren nyfikenhet. Jag har också kraftigare skäggväxt på högra sidan av ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Jag har också kraftigare skäggväxt på högra sidan av ansiktet. Lulz, det där frågade jag också om för en tid sen men tror inte att jag fick nåt bra svar. För mig är det tydligast på polisongerna, behöver raka högersidan typ dubbelt så ofta som vänster Har även mer armhår under högerarmen än vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Jag har mer ansiktsbehåring på vänster sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Tror ni inte det har att göra med på vilken sida man sover? Jag har mindre brösthår på vänster sida, och det är också där jag ligger och gnuggar med kudde/täcke jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Det var inte alls lika massivt i år, och ni härmade inte den ni snodde avatar och signatur ifrån, skärpning! Skärpning? DU deltog ju inte ens, you traitorous bastard you. --- Jämnt skägg här btw. Redigerad 13 december, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Skärpning? DU deltog ju inte ens, you traitorous bastard you. --- Jämnt skägg här btw. Det tillhör traditionen, jag deltog inte förra året heller, eftersom det var jag och Kebab som var de "utsatta" från början, you remember? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) ¤#%(&%%=)"!#¤! Hur gör man för att ta bort alla sina bilder på bilddagboken, utan att behöva ta bort hela kontot? Edit: Och Ante din jävel, sluta upp med att tjuvkika på min bilddagbok så fort du fått reda på att jag har en! Redigerad 14 december, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 ¤#%(&%%=)"!#¤! Hur gör man för att ta bort alla sina bilder på bilddagboken, utan att behöva ta bort hela kontot? Kan du inte bara ta bort kontot och göra ett nytt med samma namn direkt efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Kan du inte bara ta bort kontot och göra ett nytt med samma namn direkt efter? Då blir det ett jävla jobb med alla bevakningar och vänner ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 ¤#%(&%%=)"!#¤! Hur gör man för att ta bort alla sina bilder på bilddagboken, utan att behöva ta bort hela kontot? Edit: Och Ante din jävel, sluta upp med att tjuvkika på min bilddagbok så fort du fått reda på att jag har en! Fråga 66: Varför kan ni inte införa ett sätta som gör att man kan radera alla bilder på en gång Svar: Vi kommer inte att skapa en funktion för att ta bort alla (eller en månads) bilder med ett klick. Bilddagboken är ingen bildlagring som man fyller och tömmer. Copy-pasteat ifrån deras forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) Då blir det ett jävla jobb med alla bevakningar och vänner ; ) Just det ja, trög jag är. Eudoros: Han är inte den enda som använder den. Vi är några stycken. Redigerad 14 december, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Kan du inte bara ta bort kontot och göra ett nytt med samma namn direkt efter? Tog bort hela skiten ändå, orkade inte hålla på och ta bort varje dag för dag. Men tack ändå för svaret, RavenE. Eudoros: Han är inte den enda som använder den. Vi är några stycken. Var lite roligt att se två nya - fullständigt anonyma - besökare direkt efter att man postat här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Till er musikanter som kan det där och sådant: Måste man ha släppt en EP via ett skivbolag för att det ska räknas som en EP? Så sa min klasskamrat som är körd i huvudet idag: "En EP är liksom en mer välarbetad demo som man släpper genom ett skivbolag." Anledningen till att jag frågar är för att han starkt tror på att CD har bättre ljudåtergivning än vinyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Jag har en liten fråga om hundvisselpipor. Nu är det ju så att man har pipor med olika frekvenser till olika hundraser. Vad beror det på? Hör vissa raser bara vissa frekvenser? Då borde väl hundar som kan uppfatta högre frekvenser än andra hundar höra i princip alla visselpipor? Eller har man bara valt att göra så för att ens rottweiler ska vänja sig vid en helt annan frekvens än grannens pudel för att man på ett lätt sätt ska undvika att flera hundar svarar på samma ljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Är det farligt för får att äta cigarettfimpar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Är det farligt för får att äta cigarettfimpar? De ska nog inte bara äta cigarettfimpar, det kan vara bra att variera kosten med lite gräs tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts