AngryAxel Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Jo senaste tiden har jag haft lite svårt för o andas, måste ta djupa andetag för att få in luft känns det som. Någon som vet varför det är så? Har haft samma problem i ungefär två-tre års tid, det kommer och går. Ganska jobbigt faktiskt - var hos en läkare, men de kunde inte hjälpa. Det är tydligen ett astmasymptom, men det var det inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Var kissar taxichaufförer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Var kissar taxichaufförer? De håller upp till 4 Liter tror jag. Vi har dem på jobbet här. Så man måste inte byta under dagen. http://se.hartmann.info/images/Molipants_2000(2).gif Någon som kan komma på något vitsigt med BMI? B skall stå för BIFFA (som är vårt clannamn) M för Mate men det är inget krav. slipar på att folk skall kunna söka till en första nivå till vår clan alltså. =) Först tänkte jag BIM, alltså BI-ffa m-ate. Men det är ju finurligare att ha bokstäverna så det blir BMI. Men då måste vi alltså komma på en betydelse. =/ Tack på förhand//Vice Redigerad 26 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Bra Mycket Intelligentare BIFFAr Med Identitetskris BIFFA - More Intelligent Biffa Mates Inc. Äh, jag bara svamlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 BIFFAr Med Identitetskris Äh, jag bara svamlar. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Affären Nelly, är det bara en webbshop eller kan man hitta affären i stan? Om den nu inte finns, finns det andra affärer med samma kvalite ungefär? tänker främst på skor, tröjor och lite annat? Redigerad 26 november, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 För ett par år sedan så jagade jag rätt på ett mobilnummer som slutade på XXXX-146676. (En gubbe gick med på att ge mig hans nummer efter månader av övertalning. ) Nu vill jag ha tag i ett sådant nummer till. Så, jag behöver de 4 första nummrena som finns för att jag skall kunna ringa och höra om någon vill ge mig deras nummer. Det kan vara 0736, 0733, 0702. Mer vet jag inte. =/ Någon som vet vart man kan hitta en lista på allamöjliga kombinationer? Eller vet ni bara vilka som finns mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 För ett par år sedan så jagade jag rätt på ett mobilnummer som slutade på XXXX-146676. (En gubbe gick med på att ge mig hans nummer efter månader av övertalning. ) Nu vill jag ha tag i ett sådant nummer till. Så, jag behöver de 4 första nummrena som finns för att jag skall kunna ringa och höra om någon vill ge mig deras nummer. Det kan vara 0736, 0733, 0702. Mer vet jag inte. =/ Någon som vet vart man kan hitta en lista på allamöjliga kombinationer? Eller vet ni bara vilka som finns mer? Sitt på hitta.se och testa alla kombinationer. 0702-146667 0703-146667 0705-146667 osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Sitt på hitta.se och testa alla kombinationer. 0702-146667 0703-146667 0705-146667 osv. 0705, kolla det visste jag inte. Jag måste alltså ringa runt till alla. Därfför vill jag he en komplett lista. Kan ju finns skitmånga 0701-0709 0731-0739 osv Sedan finns det väl 077? Eller det är inte mobilt? Det är alltså därför jag vill ha en lista eller så många kombinationer som ni kan så att jag inte missar nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) Får man fråga varför? Det sa jag i första posten. kanske lite otydligt. Jag har nummret 0739-146676 Nu vill jag ha ett sådant nummer till. Detta för att jag har samma hemnummer. (coolt va? ) Och nu vill jag att Victoria skall ha samma nummer. Jätte smidigt att ha samma mobilnummer som hemnummer ju. =) Ringde till comviq och de sa att alla nummer som slutade på xxxx-146676 var upptagna. Så då måste jag beta av alla nummer. Ringa till alla och höra om någon vill byta. Och för att kunna ringa alla så måste jag veta alla kombinationer som finns till mobiltelefonnummer. Okej, dessa har jag då alltså: 0736 0702 0703 0705 Redigerad 27 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Det sa jag i första posten. kanske lite otydligt. Jag har nummret 0739-146676 Nu vill jag ha ett sådant nummer till. Detta för att jag har samma hemnummer. (coolt va? ) Och nu vill jag att Victoria skall ha samma nummer. Jätte smidigt att ha samma mobilnummer som hemnummer ju. =) Ringde till comviq och de sa att alla nummer som slutade på xxxx-146676 var upptagna. Så då måste jag beta av alla nummer. Ringa till alla och höra om någon vill byta. Och för att kunna ringa alla så måste jag veta alla kombinationer som finns till mobiltelefonnummer. Okej, dessa har jag då alltså: 0736 0702 0703 0705 allså brorsan du är inte så jävla popis ändå. vafan ska du ha flera nummer till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 allså brorsan du är inte så jävla popis ändå. vafan ska du ha flera nummer till? Kan du inte läsa längre? Jag vill förenkla för dig. Du ringer ju alltid fel. På det här sättet är det lättare för dig att komma rätt. Se, så omtänksam jag är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Var kissar taxichaufförer? Taxistationer och bensinmackar tippar jag på. eXotic som är verksam som bensinhandelstekniker kanske kan verifiera det senare påståendet? För ett par år sedan så jagade jag rätt på ett mobilnummer som slutade på XXXX-146676. (En gubbe gick med på att ge mig hans nummer efter månader av övertalning. ) Nu vill jag ha tag i ett sådant nummer till. Så, jag behöver de 4 första nummrena som finns för att jag skall kunna ringa och höra om någon vill ge mig deras nummer. Det kan vara 0736, 0733, 0702. Mer vet jag inte. =/ Någon som vet vart man kan hitta en lista på allamöjliga kombinationer? Eller vet ni bara vilka som finns mer? Tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Taxistationer och bensinmackar tippar jag på. eXotic som är verksam som bensinhandelstekniker kanske kan verifiera det senare påståendet? Det åker inga taxibilar här ute. Men däremot så stannar många lastbilschaufförer här när de ska vidare till fabriken, eller åt andra hållet. De brukar köpa en korv och kaffe samt låna toan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Hur hanterar man en situation där någon i ett sällskap absolut definitivt har fisit, men man inte vill basunera ut att det stinker skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) Hur hanterar man en situation där någon i ett sällskap absolut definitivt har fisit, men man inte vill basunera ut att det stinker skit? Om man inte känner den kan man testa att vara tyst. Redigerad 27 november, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Hur hanterar man en situation där någon i ett sällskap absolut definitivt har fisit, men man inte vill basunera ut att det stinker skit? Tillhör du normen så håller du ut och låsas som ingenting. Eller så gör du jag brukar, skyller på den som sitter närmast dig på ett skämtsamt sätt. Typ: Ja tack för den ditt jäkla miffo! Var på han svarar: Eh det var nog inte jag. Då svarar du med att aggressivt halvskrika: DÅ VAR DET DU! Medans du pekar på en annan. osv. På så sätt skämtas det bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Om man inte känner den kan man testa att vara tyst. Flera gånger har jag känt att nån brakat och uppenbarligen har flera andra också gjort det eftersom de tystnar och ser konstiga ut (). Förmodligen är det då nån av dem som fortfarande pratar, eller den som ser mest skamsen ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) Man tar det som den gentleman man är och håller tyst. Redigerad 27 november, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts