_EmiL_ Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag var precis hos tandläkaren jag hade ett hål som jag visste sedan tidigare och nu satte dom bara in någon vit grej övertanden som liknar ett tuggumi. Vet någon hur länge jag ska ha den grejen i munnen? Du kanske skulle frågat tandläkaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Du kanske skulle frågat tandläkaren. Jag tänkte väl inte på det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag tänkte väl inte på det då! Sa dom ingenting då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Sa dom ingenting då? Jo att jag inte skulle äta på några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Ska det inte sitta där för evigt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Är det flourlack så försvinner det av sig självt efter ett tag. Flourlack smakar skit och har samma effekt som flourtabletter (Fast tabletterna smakar gudomligt.) Om dom använde en spruta för att klämma ut gegga på tänderna med så var det flourlack. Annars kan det väll vara en fyllning eller något? Iofs så skrev du inte att dom borrade eller något. Men en fyllning har jag för mig ser ut på liknande vis? Eller? (Var ett tag sen jag var hos tandläkar'n nu..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Är det flourlack så försvinner det av sig självt efter ett tag. Flourlack smakar skit och har samma effekt som flourtabletter (Fast tabletterna smakar gudomligt.) Om dom använde en spruta för att klämma ut gegga på tänderna med så var det flourlack. Annars kan det väll vara en fyllning eller något? Iofs så skrev du inte att dom borrade eller något. Men en fyllning har jag för mig ser ut på liknande vis? Eller? (Var ett tag sen jag var hos tandläkar'n nu..) Dom borrade lite hela "operationen" tog typ 5 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Nu när sommaren nästan är slut och man ska tillbaka till skolan skulle jag vilja ha några bra tips på att "vända" tillbaka dygnet. Då jag har suttit uppe hela nätterna och sovit hela dagarna har jag väldigt svårt att somna tidigt på natten. Så... Har ni några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Nu när sommaren nästan är slut och man ska tillbaka till skolan skulle jag vilja ha några bra tips på att "vända" tillbaka dygnet. Då jag har suttit uppe hela nätterna och sovit hela dagarna har jag väldigt svårt att somna tidigt på natten. Så... Har ni några tips? Var uppe en hel natt och lägg dig normal tid nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Tänkte precis skriva samma sak som KalleR^^ Annars så kan du ju alltid tvinga upp dig själv lite tidigare varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 (redigerad) Var uppe en hel natt och lägg dig normal tid nästa dag. Får pröva det idag. Men det är nog risk att jag kommer att sova hela dagen efter det... Får sätta på alarm. Aja, tack för snabbt svar. Redigerad 12 augusti, 2008 av LMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Får pröva det idag. Men det är nog risk att jag kommer att sova hela dagen efter det... Får sätta på alarm. Aja, tack för snabbt svar. Var uppe hala natten och dagen för att lägga dig kl 18 eller dyligt? borde väl fungera ganska bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Var uppe hala natten och dagen för att lägga dig kl 18 eller dyligt? borde väl fungera ganska bra? Ja, självklart. Tänkte fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 (redigerad) Ang. Twin Peaks. Såg aldrig hela serien, men får man nån gång reda på vem som dödar Laura palmer? Redigerad 15 augusti, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Ang. Twin Peaks. Såg aldrig hela serien, men får man nån gång reda på vem som dödar Laura palmer? OffT: Du borde nog spoilermarkera namnet, bara för att ha ryggen fri om någon börjar klaga alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hur går man ur svenska kyrkan? har kollat på svenskakyrkan.se men det verkar vara väl gömt. (Dom vill väll inte att man går ur så att dom kan sno ens pengar) Tänker verkligen inte dom kristna jävl..... (nej nu ska jag vara snäll mot dom troende ) sno mina pengar... Så... hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hur går man ur svenska kyrkan? har kollat på svenskakyrkan.se men det verkar vara väl gömt. (Dom vill väll inte att man går ur så att dom kan sno ens pengar) Tänker verkligen inte dom kristna jävl..... (nej nu ska jag vara snäll mot dom troende ) sno mina pengar... Så... hur gör jag? Jag tror bestämt att någon har glömt googla. http://www.uturkyrkan.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hur går man ur svenska kyrkan? har kollat på svenskakyrkan.se men det verkar vara väl gömt. (Dom vill väll inte att man går ur så att dom kan sno ens pengar) Tänker verkligen inte dom kristna jävl..... (nej nu ska jag vara snäll mot dom troende ) sno mina pengar... Så... hur gör jag? Du går dit som djävulen och beskriver hur djupt du dyrkar satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag är ipbannad från Piratebits, men jag använder en proxy för att ändå komma in på sidan. Frågan är då om man kan använda ratiomaster ganska livligt utan att bli ipbannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag är ipbannad från Piratebits, men jag använder en proxy för att ändå komma in på sidan. Frågan är då om man kan använda ratiomaster ganska livligt utan att bli ipbannad? Leecher!! De bannar ju säkert kontot också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts