Boomer Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 @Alla: Well, att ta ut mottagaren låter bra. Det är så att jag ska inte bo kvar här så att låta föräldrarna betala låter orimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 @Alla: Well, att ta ut mottagaren låter bra. Det är så att jag ska inte bo kvar här så att låta föräldrarna betala låter orimligt. Vad har din flytt med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Vad har din flytt med saken att göra? Jag undrade om det fanns något sätt att fly undan tv-licensen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Jag undrade om det fanns något sätt att fly undan tv-licensen? Ja! Du ber föräldrarna sköta inköpet. Spelar ingen roll om du flyttar tvn sen så länge du inte erkänner för radiotjänst när de har kontroller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 När man suttit vid antingen datorn eller TV'n i ett släckt rum, varför "lyser" skärmen (oftast grått) några sekunder - ibland en hel minut - när man släckt den? Jag vet att det har något med elektroner att göra men varför? ? Det är en sak jag alltid velat veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 (redigerad) Jo jag vill veta om o och och betyder samma sak. Och så undrar jag om man måste betala tv licens om man bara har en dator.(Kan söka) Redigerad 11 november, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 I USA när polarluften från norr och den tropiska luften från söder möter varandra, bildas då orkaner eller tyfoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Vilka kända uppfinningar utvecklades av en slump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Vilka kända uppfinningar utvecklades av en slump? Mikrovågen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Vilka kända uppfinningar utvecklades av en slump? Atombomben. De trodde inte explosionen skulle vara tillräckligt kraftig för att kunna användas som en bomb. Har jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Atombomben. De trodde inte explosionen skulle vara tillräckligt kraftig för att kunna användas som en bomb. Har jag hört... Det handlar väl snarare om själva atomklyvningsprincipen isånnafall? Det var ju knappast så att USA inte såg potentialen i bomben i och med Manhattanprojektet. "Slumpen" var väl möjligtvis Einsteins upptäckter, och att han misstänkte att tyskarna hade ett liknande projekt. För att sedan varna USA samt förklarade principerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Jo jag vill veta om o och och betyder samma sak. Menar du ett o med ett streck under? isf ja, men man "ska" skriva och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Vilka kända uppfinningar utvecklades av en slump? Ahlgrens Bilar, om det nu klassas som en uppfinning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Ahlgrens Bilar, om det nu klassas som en uppfinning Och vilken perfekt uppfinning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Ahlgrens Bilar, om det nu klassas som en uppfinning Och Polly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Jo jag vill veta om o och och betyder samma sak. Och så undrar jag om man måste betala tv licens om man bara har en dator.(Kan söka) Ja Nej Vilka kända uppfinningar utvecklades av en slump? Penicillin har jag hört.. Och post-it-lapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Möggelost Antibiotika(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 När vi ändå är inne på bokstäver har jag en grej; vad står "A och O" för? Exempel i mening: Hårt jobb är A och O i hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 När vi ändå är inne på bokstäver har jag en grej; vad står "A och O" för? Exempel i mening: Hårt jobb är A och O i hockey. Det är de sista bokstäverna i det grekiska alfabetet. Därav uttrycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Finns det något sätt att betala över nätet med elekton-kort? Eller fungerar det bara i -vissa- butiker och i bankomater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts