GTA3 freak Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Ordbok på internet? Upp till trivsel: http://g3.spraakdata.gu.se/saob/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Upp till trivsel: http://g3.spraakdata.gu.se/saob/ Tackotack men ! "Inga träffar i SAOB Ordet bajs finns inte i Svenska Akademiens ordbok (SAOB). En jämförelse har gjorts med Svenska Akademiens ordlista (SAOL, 12:e uppl.) där ordet finns med. Läs gärna mer om skillnaden mellan SAOB och SAOL ." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Ordbok på internet? NE.se har precis fått en fet makeover, och är numer till stor del gratis! Även för deras encyklopedi, men då är endast den korta versionen gratis. Längre går att läsa om man är prenumerant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Hur i helvete fick GiZmo 26 672 profile views? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Han har på något sätt lyckats dyka upp på många sökmotorer gissar jag på. Han kommer rätt högt om man t e x söker på "hundar schäfrar" på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Då har du inte spelat Schism, bland annat. Det finns en svinlång fillsektion från 3:39 till 5:20. http://www.youtube.com/watch?v=oW9AX80Gs-M...feature=related Nepp, inte spelat den låten. Hur många låtar har fillsektioner då? För i Rock Band är det ju i många av låtarna, på GH har jag aldrig stött på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Oh, vilken rackare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 (redigerad) gizmo är söt! Redigerad 9 november, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Vad menas med skyddat belopp? När jag skulle ta ut pengar från bankomaten så tryckte jag in koden, valde hur mycket pengat jag ville ta ut..men när kortet skulle komma ut fastnade det i "rännan" så det var omöjligt för mig att lirka ut det. Så bankomaten tog kortet. Nu när jag kollar min internetbank så dyker det här upp. Det har alltså dragits pengar från kontot utan att jag har fått några pengar. Kommer det här att återställas när jag får ett nytt kort? Eller hur funkar det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Har funderat lite på detta med tv-licens. Gäller det bara tv-apparater som har en inbyggd tv-mottagare? Alltså, om man plockar bort den så är det fritt fram? Eller funkar det inte så? Kanske bara är bäst att skaffa en lite större datorskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 (redigerad) Vad menas med skyddat belopp? När jag skulle ta ut pengar från bankomaten så tryckte jag in koden, valde hur mycket pengat jag ville ta ut..men när kortet skulle komma ut fastnade det i "rännan" så det var omöjligt för mig att lirka ut det. Så bankomaten tog kortet. Nu när jag kollar min internetbank så dyker det här upp. Det har alltså dragits pengar från kontot utan att jag har fått några pengar. Kommer det här att återställas när jag får ett nytt kort? Eller hur funkar det egentligen? Varför det fastnade vet jag inte men skyddat belopp betyder oftast att du har gjort en betalning i en affär men pengarna inte dragits från kortet än utan bara reserverats. Boomer: För det första så räcker det med en licens per hushåll så du behöver inte oroa dig om dina föräldrar betalar. Men annars bör det också vara fritt fram ifall man plockar bort själva mottagaren. Redigerad 9 november, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Har funderat lite på detta med tv-licens. Gäller det bara tv-apparater som har en inbyggd tv-mottagare? Alltså, om man plockar bort den så är det fritt fram? Eller funkar det inte så? Kanske bara är bäst att skaffa en lite större datorskärm. Äh, det är bara skaffa en tv och sedan blåneka när Radiotjänst kommer och knackar på Har funderat lite på detta med tv-licens. Gäller det bara tv-apparater som har en inbyggd tv-mottagare? Alltså, om man plockar bort den så är det fritt fram? Eller funkar det inte så? Kanske bara är bäst att skaffa en lite större datorskärm. Äh, det är bara skaffa en tv och sedan blåneka när Radiotjänst kommer och knackar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Äh, det är bara skaffa en tv och sedan blåneka när Radiotjänst kommer och knackar på alt. hänga en handduk över TVn och säga att det är en jättestor brödrost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 alt. hänga en handduk över TVn och säga att det är en jättestor brödrost. Alternativt dra igång en sådan där dvd som får TVn att se ut som ett akvarium, och ja.. säga att det är ett jättestort akvarium. Eller en sådan dvd som visar en eld, och säga att du tränar att tutta eld på saker innan nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Eller så ber man bara sina föräldrar sköta själva inköpet. Eftersom de antagligen redan betalar licens för TVn hemma kommer inte radiotjänst bråka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Har funderat lite på detta med tv-licens. Gäller det bara tv-apparater som har en inbyggd tv-mottagare? Alltså, om man plockar bort den så är det fritt fram? Eller funkar det inte så? Kanske bara är bäst att skaffa en lite större datorskärm. Jepp, en tv utan tv-mottagare är en monitor, så det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Varför blir trådar som jag läst i loungen samma dag olästa när det är en eller två trådar kvar att läsa? Det är grymt störande. +Hur stor hdd har youtube? + Hur stor hdd har imgeshack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Varför blir trådar som jag läst i loungen samma dag olästa när det är en eller två trådar kvar att läsa? Det är grymt störande. Så är det för mig med ibland, bara att läsa klart de sista två - tre trådarna och sedan klicka på "Mark forum as read and return" så blir alla lästa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 (redigerad) Så är det för mig med ibland, bara att läsa klart de sista två - tre trådarna och sedan klicka på "Mark forum as read and return" så blir alla lästa igen. Japp Men det är ändå störande! Menar du en oranga saken framför forumnamnet? Redigerad 10 november, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Japp Men det är ändå störande! Menar du en oranga saken framför forumnamnet? Ja, eller i "Options" inne i den forumdelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts