felshoe Skrivet 15 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2015 Är "möt forumiten" bortagen permanent? Innehöll sjukt många timmars arbete och grymt mycket av forumets historia! Har gått igenom hela loungen utan att finna den??? Om tråden finns kvar så får du nog bättre jaktlycka i privata angelägenheter. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2015 jag skummade igenom den för ett tag sen, ligger nånstans i Privata Angelägenheter. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2015 Är "möt forumiten" bortagen permanent? Innehöll sjukt många timmars arbete och grymt mycket av forumets historia! Har gått igenom hela loungen utan att finna den??? Ja, vi sitter alla på ett facit som VI har gett dig för en del År sedan... Det facit du menar är nämligen offentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2015 (redigerad) Om tråden finns kvar så får du nog bättre jaktlycka i privata angelägenheter. jag skummade igenom den för ett tag sen, ligger nånstans i Privata Angelägenheter. Tack Vad har det ena med det andra att göra? Jag har en intervju som jag ännu inte lagt upp. (otroligt nog) Det är inte det som är "facit" om det är det du trodde. Och sluta posta helt illrelevanta "svar". Känns dig rapporterad sucker. :lol: Redigerad 15 februari, 2015 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2015 Vad har det ena med det andra att göra? Jag har en intervju som jag ännu inte lagt upp. (otroligt nog) Det är inte det som är "facit" om det är det du trodde. Och sluta posta helt illrelevanta "svar". Känns dig rapporterad sucker. :lol: Asså. Vad är ditt JÄVLA PROBLEM?! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2015 Och sluta posta helt illrelevanta "svar". Känns dig rapporterad sucker. :lol: Sluta vara ett sånt jävla kvastskaft, snälla. Hade du kollat ordentligt i quoten som Jazz postade så hade du sett att där är en länk till tråden du söker. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2015 Vad har det ena med det andra att göra? Jag har en intervju som jag ännu inte lagt upp. (otroligt nog) Det är inte det som är "facit" om det är det du trodde. Och sluta posta helt illrelevanta "svar". Känns dig rapporterad sucker. /> /> Sluta rapportera en massa trams din fåntratt. Kryp tillbaka ner i ditt hål igen. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2015 Är slangord för föräldrar 'päron' eftersom att föräldrar, parents, uttalas typ 'paron' på franska????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2015 Någon som beställer grejer från USA ofta som kan höfta en leveranstid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2015 Någon som beställer grejer från USA ofta som kan höfta en leveranstid? Beror helt på tbh, har tagit allt ifrån 5 dagar till 3 veckor för mig beroende på vart i Usa affären ligger och hur dom har skickat iväg paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2015 Västkusten, skickas som brev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 mars, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2015 (redigerad) Hur fäster de sedlarna på tavlan i lyxfällan? Redigerad 13 mars, 2015 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2015 http://www.youtube.c...h?v=KsFeRqIqsvA Hur fäster de sedlarna på tavlan i lyxfällan? De har förmodligen tejpat eller limmat fast dem på magneter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2015 Varför kan man inte få fullscreen på YT-videos på forumet? Det är irriterande att behöva öppna videon i en ny flik för att se den i fullscreen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 29 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2015 Varför kan man inte få fullscreen på YT-videos på forumet? Det är irriterande att behöva öppna videon i en ny flik för att se den i fullscreen. Funkar finnemang med fullscreen för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 Jag har två kablar. 2,5mm och 4mm var i omkrets. Jag ska köpa en kabelstrumpa för att slippa sitta med två separata kablar. Vilken storlek ska jag köpa för att båda ska passa? Räcker det med 8mm eller blir det för tight tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 Jag har två kablar. 2,5mm och 4mm var i omkrets. Jag ska köpa en kabelstrumpa för att slippa sitta med två separata kablar. Vilken storlek ska jag köpa för att båda ska passa? Räcker det med 8mm eller blir det för tight tror ni? Är väl bara att räkna? Säker på att du menar omkrets och inte diameter? Det som lär sätta stopp är väl ändå kontakterna eftersom dessa är större än kabeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 Är väl bara att räkna? Säker på att du menar omkrets och inte diameter? Tror du jag skulle fråga om jag visste hur jag skulle räkna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 Tror du jag skulle fråga om jag visste hur jag skulle räkna? Kabelstrumpan har en diameter på typ K mm. Om du har tvåkablar så kan de bara ligga brevid varandra, dvs "oo" och storleken på kabelstrumpan måste som mest vara kabel1_diameter+kabel2_diameter, se övre kanfigurationen på bilden. Det kommer ju också att fundera med en kabelstrumpa som är mindre också i och med att kabelstrumpan antagligen är flxibel och inte behöver vara rund och kan därför formas som en ellipse vilket tillåter en mindre diameter än vad jag beskrev ovan. Se den nedre konfigurationen nedan. Behvöer du inte plats för kontakterna också när du väl sätter i kablarna i strumpan? Varför mäter du kablarna i omkrets? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 Jag tänkte precis säga: Är inte kabelstrumpor väldigt elastiska? Då känns det som man kan köpa en som är aningen för liten så kniper han ju bara åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts