Siana Skrivet 2 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2013 (redigerad) Nu förstår jag inte vad du menar, x_simpa_x. Vilket jävla avtryck Funnylin måste ha gjort ändå. Hans namn kommer fortfarande upp då och då, men för mig som blev aktiv på forumet 05/06 framstår han mest som något mytomspunnet.. Han var riktigt jävla aktiv och dessutom väldigt före sin tid. Medan de flesta andra av oss var felstavande skitungar var han fyndig som bara den. Han var väl dessutom en av de första att färga sin text (haha, kommer ni ihåg att det var en grej? Kebab skrev med grönt och jag skrev med gyllene osv, det gick väl så långt att folk började bråka om vem som fick ha vilken färg) vilket gav honom en stor igenkänningsfaktor på den tiden som man inte riktigt kände till alla medlemmar. Nu blev jag väldigt nostalgisk. Finns rätt många medlemmar som man minns väl trots hur länge sedan det var, ändå. Blaque, pKz, skribb, Crice, SlewME, Pico, Panimala... Redigerad 2 november, 2013 av Siana 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2013 Han var väl dessutom en av de första att färga sin text (haha, kommer ni ihåg att det var en grej? Kebab skrev med grönt och jag skrev med gyllene osv, det gick väl så långt att folk började bråka om vem som fick ha vilken färg) vilket gav honom en stor igenkänningsfaktor på den tiden som man inte riktigt kände till alla medlemmar. Och GTAjägaren hade rött om jag inte minns fel! Själv kommer jag alltid minnas Funnylin för hans humor och alla rollspel han drog igång! Det blev nya inlägg varje dag, stor entusiasm kring det. Har för mig han hängde på våran mIRC-kanal en hel del också? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2013 Nu blev jag väldigt nostalgisk. Finns rätt många medlemmar som man minns väl trots hur länge sedan det var, ändå. Blaque, pKz, skribb, Crice, SlewME, Pico, Panimala... Tror att jag har Pico på Facebook, om jag inte har tagit bort honom vid någon rensning/han har tagit bort mig. De andra har jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2013 Han var riktigt jävla aktiv och dessutom väldigt före sin tid. Medan de flesta andra av oss var felstavande skitungar var han fyndig som bara den. Han var väl dessutom en av de första att färga sin text (haha, kommer ni ihåg att det var en grej? Kebab skrev med grönt och jag skrev med gyllene osv, det gick väl så långt att folk började bråka om vem som fick ha vilken färg) vilket gav honom en stor igenkänningsfaktor på den tiden som man inte riktigt kände till alla medlemmar. Nu blev jag väldigt nostalgisk. Finns rätt många medlemmar som man minns väl trots hur länge sedan det var, ändå. Blaque, pKz, skribb, Crice, SlewME, Pico, Panimala... pKz är gift och taxichaufför idag. Ifall du ville veta, yolllllo 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2013 Mahalo, som också hette GUD eller något liknande ett tag, var också en legendar. Skulle vara kul med en "Gamla medlemmar"-tråd i Privata angelägenheter, en slags hall of fame, där man kan reminisca kring de som lämnat oss. Samtidigt kanske folk inte uppskattar att de aktiva forumiter som måhända vet vad man pysslar med nuförtiden berättar om det. Vad säger moderatorer? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2013 Vad säger moderatorer? Om en sådan tråd skulle ligga i det forumet så ser väl inte jag direkt något hinder. Inga riktiga personuppgifter behöver ju nämnas i sammanhanget. Om nu ändå någon av de gamla rävarna skulle dyka upp och ta illa vid sig är det väl helt enkelt bara att radera inläggen i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2013 Mahalo, som också hette GUD eller något liknande ett tag, var också en legendar. Skulle vara kul med en "Gamla medlemmar"-tråd i Privata angelägenheter, en slags hall of fame, där man kan reminisca kring de som lämnat oss. Samtidigt kanske folk inte uppskattar att de aktiva forumiter som måhända vet vad man pysslar med nuförtiden berättar om det. Vad säger moderatorer? Visst var det han som skrev de där långa, långa texterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2013 pKz är gift och taxichaufför idag. Ifall du ville veta, yolllllo Fortfarande en tönt. Skrev helt random till mig på Facebook för två år sedan. Vet inte vad han ville få ut av det. hows life? kikade igenom gamla tråden vi bråkade i och minns att det var någon som sa att jag inte skulle lyckas i livet.Bor just nu i egen lägenhet med min kära flickvän, har precis fixat heltidsjobb som taxichaufför i gävle & ska om några månader kika på hus här i närheten. Hur går det själv? Minns själv att något sa att jag aldrig skulle bli något i livet, säger 87:an som fortfarande bor hemma.Skål & adjö. Heltidsjobb i 4 år, ägare av eget hus på 1½miljon med flickvän och hela köret. Ja, det talar väl sitt klara språk skulle jag vilja säga. Puss på'rej. Men fortfarande skriven hos mossan och fassan eller? Upplysning säger emot dig, men visst. Har inte gjort någon adressändring. Slipper tv-avgiften på det viset. Alla brev jag vill ha kommer hit i vilket fall. Haha har man ett hus på 1.5 mille är väl tv-avgiften det minsta problemet, men visst. Det är en onödig kostnad när man aldrig tittar på tv. Hoho, joråsatteh. Men lycka till med din lägenhet och dåligt betalande taxijobb. Hellre en bra utbildning & lite klirr i kassan än och jobba som lackare med skitbetyg. (-: Utbildning för taxiyrket? Tillåt mig gapflabba. 20.000:- i månadslön efter skatt är inte fy skam ska du veta. Synd om dig. Jag håller på läser, eller ja, jag har läst ca hälften utav ekonom-utbildningen på HiG. Ska fortsätta med denna inom kort, så jag är utbildad ekonom om 1-2 år. :C Kom tillbaka och lek besserwisser om ett par år då. Adjökens. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2013 Fortfarande en tönt. Skrev helt random till mig på Facebook för två år sedan. Vet inte vad han ville få ut av det. Han orkade nog inte vänta längre på att äga upp dig. Heltidsjobb, halvklar med utbildningen och kanske en egen kåk om ett par månader. Livin' large Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2013 Han orkade nog inte vänta längre på att äga upp dig. Heltidsjobb, halvklar med utbildningen och kanske en egen kåk om ett par månader. Livin' large Kanske-mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2013 Visst var det han som skrev de där långa, långa texterna? Japp, skrev bland annat ett mer än A4-långt inlägg i musiktips om varför man skulle lyssna på en viss Cornelis Vreeswijk-låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2013 (redigerad) Japp, skrev bland annat ett mer än A4-långt inlägg i musiktips om varför man skulle lyssna på en viss Cornelis Vreeswijk-låt! Klassiker! Jag minns att tipset inkluderade information om att han vaknat på morgonen när han hörde låten och sprang upp med sitt morgonstånd och började gasta på någon familjemedlem till personen han sov hos som satt vi datorn och spelade låten. En annan klassiker jag minns var en extremt lång festrapport där han kom till en lyxig villa med massa brudar sprit och droger. EDIT: Jag hittade det och det visade sig vara samma inlägg http://www.gtasajten.com/musiktips-30966/page__st__1660__p__599816#entry599816 Redigerad 10 november, 2013 av The Dude 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2013 (redigerad) Vad är det för skit som kommer efter smilysarna när man editerar sin post???? Före edit: Efter Edit: Redigerad 15 december, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2013 Vad är det för skit som kommer efter smilysarna när man editerar sin post???? Före edit: Efter Edit: /> /> /> Forumet ruttnar sönder. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2013 Är det omöjligt att få fram GPS-koordinater till ett foto man har tagit på sin iPhone om platstjänster för kameran var avstängt för tillfället? EXIF-informationen ger mig ingenting alls, finns det ingen chans i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 Vad är grejen med hela trenden kring yoga pants? Är det bara jag som inte finner det attraktivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 (redigerad) Vad är yoga pants? såna här? Hur snyggt som helst, hur kan du inte gilla sådana? Redigerad 29 december, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2013 Vad är yoga pants? Titta. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2014 Vad är grejen med hela trenden kring yoga pants? Är det bara jag som inte finner det attraktivt? Plagget i sig är väl inte attraktivt men om personen som bär dem har en snygg rumpa och ben blir det ju fenomenalt sexigt. Jag är en ben&rump-man och fullkomligt älskar dem. De är vinterns motsvarighet till korta kjolar och shorts. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2014 Har P-C lämnat forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts