Green_Goblin Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 Om man döljer en användares inlägg här på sajten döljs även statusuppdateringarna då? Nope. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2013 (redigerad) Kommer jag att behöva legitimation för att lösa ut ett paket som var för stort för min brevlåda? PIN-koden är inte de vanliga fyra sista i koll-IDt utan ett annat som börjar med B. Anledningen till varför jag frågar är för att paketet är beställt i en polares namn och om jag måste åka via honom. Redigerad 3 juni, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2013 Kommer jag att behöva legitimation för att lösa ut ett paket som var för stort för min brevlåda? PIN-koden är inte de vanliga fyra sista i koll-IDt utan ett annat som börjar med B. Anledningen till varför jag frågar är för att paketet är beställt i en polares namn och om jag måste åka via honom. Nej, det tror jag inte. Det brukar stå om man ska ha legitimation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2013 Nej, det tror jag inte. Det brukar stå om man ska ha legitimation. Tack, detta stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2013 Kommer jag att behöva legitimation för att lösa ut ett paket som var för stort för min brevlåda? PIN-koden är inte de vanliga fyra sista i koll-IDt utan ett annat som börjar med B. Anledningen till varför jag frågar är för att paketet är beställt i en polares namn och om jag måste åka via honom. Det beror helt på stället du ska hämta ut från. Vi är till exempel rätt slappa, och även fast det står att man ska ta med bådas leg om man ska hämta ut någon annans paket så struntar vi i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2013 Det beror helt på stället du ska hämta ut från. Vi är till exempel rätt slappa, och även fast det står att man ska ta med bådas leg om man ska hämta ut någon annans paket så struntar vi i det. I det här fallet stod det dock ingenting i SMSet och så var också fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2013 I det här fallet stod det dock ingenting i SMSet och så var också fallet. Ja, står det ingenting så är det bara att tuta och köra, för då behövs ju ingen legitimation. Jag ville bara poängtera att även om det står i brevet/sms:et/mailet att man ska ta med legitimation så kan man alltid försöka, för vissa ställen är slappare än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 8 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2013 (redigerad) Det finns ett skämt som lyder: "Kvinnor vill ha lika hög lön som män, men de har ju sin egen lön också!". Jag fattar inte, kan någon förklara? Redigerad 8 juni, 2013 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2013 Det finns ett skämt som lyder: "Kvinnor vill ha lika hög lön som män, men de har ju sin egen lön också!". Jag fattar inte, kan någon förklara? Du fattar den dagen du får en flickvän... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 8 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2013 (redigerad) Du fattar den dagen du får en flickvän... Jag har flickvän men jag förstår fortfarande inte. Redigerad 8 juni, 2013 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2013 Jag har flickvän men jag förstår fortfarande inte. Män tjänar mer än kvinnor - kvinnor lever på männens lön. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 8 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2013 Män tjänar mer än kvinnor - kvinnor lever på männens lön. Vad långsökt, trodde det var en roligare poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2013 Varför skrev man hela tiden STOP i telegram när man lika gärna bara kunde ha någon lång/kort kombination för ett stopptecken, alternativt bara hållit in en lång ton till en ännu lägre ton? Det måste ju ha tagit tid och telegramlängd att göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2013 Varför skrev man hela tiden STOP i telegram när man lika gärna bara kunde ha någon lång/kort kombination för ett stopptecken, alternativt bara hållit in en lång ton till en ännu lägre ton? Det måste ju ha tagit tid och telegramlängd att göra så. googlade: http://www.guardian.co.uk/media/2006/feb/03/newmedia.usnews Där står det något om att punkt kostade mer pengar än 4 bokstäver. Låter konstigt ändå. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juli, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2013 På de flesta varningstexter står det att man ej ska framkalla kräkning. Varför inte? Är det inte bättre att bli av med det man fått i sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2013 På de flesta varningstexter står det att man ej ska framkalla kräkning. Varför inte? Är det inte bättre att bli av med det man fått i sig? Kräkningar kan åka ner i lungorna, vilket kan orsaka lungskador. Och om det är gift så blir det värre när magen trycker ihop sig för att kräkas, och det kan tas upp snabbare. Plus att det passerar en extra gång i halsen vilket ökar chansen för att det kan orsaka skador där! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2013 Vilken sorts affär säljer vanliga, billiga morgonrockar? Jag var inne på Åhléns men allt jag hittade där var några bratiga ekologiska morgonrockar för hutlösa summor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2013 Vilken sorts affär säljer vanliga, billiga morgonrockar? Jag var inne på Åhléns men allt jag hittade där var några bratiga ekologiska morgonrockar för hutlösa summor. Jysk? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2013 Jysk? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2013 Okej, detta har jag undrat i många år. Vad orsakar huvudvärk? Och då menar jag inte, orsakerna, stress, alkohol etc. utan vad, fysiskt? Är det en fysisk smärta, eller en påhittad psykisk? Vad orsakar smärtan? Är det hjärnceller som vrider sig eller vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts