Henkibojj Skrivet 2 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2012 Jag antar att det inte är möjligt att hindra (läs: blocka) vissa trådar här på forumet från att visa nya inlägg? Vad jag menar är att det hade varit jäkligt skönt att slippa få GTA V-forumet att markera att nya inlägg har gjorts när ett inlägg har skrivits i en specifik tråd. Nej, det går inte, men jag antar att man fortfarande kan minimera forum. Om de visar nya inlägg därefter vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2012 Nej, det går inte, men jag antar att man fortfarande kan minimera forum. Om de visar nya inlägg därefter vet jag inte. Minimera forumet vill jag inte, det är bara en viss tråd jag inte vill se. Antar att jag får stå ut dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2012 (redigerad) Är Den här sidan verkligen? Alltså företaget? Är det seriöst? Kan man verkligen skicka in sitt husdjur och få en salami? Eller är det en plojgrej som Bonzaikitten som cirkulerade för ett par år sedan? Finns det nån info om sidan/företaget mm? Redigerad 12 november, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2012 Är den här sidan verkligen? Alltså företaget? Är det seriöst? Kan man verkligen skicka in sitt husdjur och få en salami? Eller är det en plojgrej som Bonzaikitten som cirkulerade för ett par år sedan? Finns det nån info om sidan/företaget mm? Hade varit lite lättare om du hade länkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2012 Hade varit lite lättare om du hade länkat. det hade det ja. Trodde jag gjorde det. Ursäkta. http://www.petsalami.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2012 det hade det ja. Trodde jag gjorde det. Ursäkta. http://www.petsalami.com/ Det är lika äkta som Munden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 Det är lika äkta som Munden. Säker? Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 Säker? Hur vet du det? Renard har sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 Renard har sagt det. Hur vet han det då? Måste ha nån form av källa. Om ni kan. =) Sidan har ju funnits jätte länge. Är ni SÄKRA på att den är fejk? Låter väldigt trovärdigt i mina öron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 Kör lite whois och allabolag så får du dig nog en uppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 (redigerad) Min katt smakade i alla fall toppen! Ni är bara skeptiska och negativa för sakens skull. Redigerad 13 november, 2012 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 Ok, så vi kan varken bekräfta eller dementera det då? Ok ny fråga: Vart kan man hitta trädgårdsskjul/friggebodar/redskapsbod/vad-det-nu-heter? Gärna flera förslag. Hittade nån på bauhuse. Fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2012 Ok, så vi kan varken bekräfta eller dementera det då? Ok ny fråga: Vart kan man hitta trädgårdsskjul/friggebodar/redskapsbod/vad-det-nu-heter? Gärna flera förslag. Hittade nån på bauhuse. Fler? Mina föräldrars granne har precis byggt sig en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Renard har sagt det. Vart har han tagit vägen förresten? länge sen man läste nått från honom. Ok, så vi kan varken bekräfta eller dementera det då? Ok ny fråga: Vart kan man hitta trädgårdsskjul/friggebodar/redskapsbod/vad-det-nu-heter? Gärna flera förslag. Hittade nån på bauhuse. Fler? Byggmax och Hornbach har bra utbud av byggvaror, oavsett om du vill bygga själv eller köpa färdigt. Inte för att det händer så ofta men när jag ska bygga nått eller köpa grejer till uteplatsen eller något rum så tycker jag bauhaus har bäst utbud. Redigerad 14 november, 2012 av Kiedis 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Vart har han tagit vägen förresten? länge sen man läste nått från honom. Jag har för mig att han ville ta en paus från GTASajten. Men oroa dig inte, det var inte du, det var han. Han ville bara uppleva något lite annorlunda. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2012 Hur kommer det sig att varje gång jag scrollar till sökningsmodulen (det vill säga så längt åt vänster det går) på en Apple-enhet (iPhone, iPad) så laggar det till första, men inte andra och tredje gången? Borde de inte ha fixat det vid det här laget? Det laggar aldrig någonsin annars men just den här lilla funktionen känns ganska B... någon annan som har upplevt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2012 Hur kommer det sig att varje gång jag scrollar till sökningsmodulen (det vill säga så längt åt vänster det går) på en Apple-enhet (iPhone, iPad) så laggar det till första, men inte andra och tredje gången? Borde de inte ha fixat det vid det här laget? Det laggar aldrig någonsin annars men just den här lilla funktionen känns ganska B... någon annan som har upplevt det? Det är likadant för mig. Fast min telefon har börjat lagga ovanligt mycket, det tar tid att öppna appar och i dem laggar det. Att knappa in pinkoden kan också ge lagg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2012 Varför är alltid textningen till kommande teveprograms trailers så värdelös med stavfel och överdrivet mycket skiljetecken (speciellt utropstecken) när den riktiga sändningen av programmet har högkvalitativ översättning? Är det någon webbdesignprogrammerare som hoppar in på fikarasten och översätter, eller vad kan det annars ha för förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2012 Varför är alltid textningen till kommande teveprograms trailers så värdelös med stavfel och överdrivet mycket skiljetecken (speciellt utropstecken) när den riktiga sändningen av programmet har högkvalitativ översättning? Är det någon webbdesignprogrammerare som hoppar in på fikarasten och översätter, eller vad kan det annars ha för förklaring? Besparingstider kanske innebär att det görs per maskin? Kanske hela vägen från ljud till text? Jag är visserligen imponerad över tekniken och att det är möjligt, men felfritt är det ju inte direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2012 Varför är alltid textningen till kommande teveprograms trailers så värdelös med stavfel och överdrivet mycket skiljetecken (speciellt utropstecken) när den riktiga sändningen av programmet har högkvalitativ översättning? Är det någon webbdesignprogrammerare som hoppar in på fikarasten och översätter, eller vad kan det annars ha för förklaring? Ja, jag tror det beror på att den "riktiga" textningen görs externt av professionella översättarbyråer, medan trailertextning och liknande i allmänhet sköts internt av tv-bolagens egna datornissar. --- A döms till två års fängelse för olaga innehav av den narkotikaklassade drogen X. Ett år efter domen legaliseras X. Blir A frisläppt eller måste hen sitta av hela straffet? Inga gissningar, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts