Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Anledningen till att man inte får finnar på läpparna är att man inte har några talgkörtlar där. Finnar uppstår när talgkörtlar blir infekterade av olika anledningar. Trevlig kväll!

Hahaha, det här kan vara den bästa och mest oväntade hemvändarposten i det här forumets historia...

Tack för svaret!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledningen till att man inte får finnar på läpparna är att man inte har några talgkörtlar där. Finnar uppstår när talgkörtlar blir infekterade av olika anledningar. Trevlig kväll!

Hahaha, det här kan vara den bästa och mest oväntade hemvändarposten i det här forumets historia...

Tack för svaret!

Jösses vad här har hänt grejor! Var är Stellhell, KalleR och Azore?

Känns som att ha vaknat upp ur en dröm.

Haha, nu är jag offtopic va?

Och inte ens hedersmedlem blev jag efter alla år av slit på mod+admin platsen. Fast det kanske inte finns något som heter så?

Åh, jäklar! :o Inte igår man såg dig. Du får väl fixa nån avatar eller så, så man känner igen dig! :D

Ang. Hedersmedlem tror jag det är rätt få som får den titeln. Jag tror inte att du anses ha gjort ett dåligt jobb, men Hedersmedlem är det väldigt få som blir. Dessutom tror jag att det mestadels tilldelas de som av en (eller annan! :( ) anledning inte är medlemmar längre. I ditt fall var det väl mer att du gradvis försvann snarare än att helt och hållet säga upp din titel eller aktiva medlemskap.

Och StellHell är kvar, de andra är det inte.

(Kommer Funnylin nånsin tillbaka, tro?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och inte ens hedersmedlem blev jag efter alla år av slit på mod+admin platsen. Fast det kanske inte finns något som heter så?

Åh, jäklar! :o Inte igår man såg dig. Du får väl fixa nån avatar eller så, så man känner igen dig! :D

Ang. Hedersmedlem tror jag det är rätt få som får den titeln. Jag tror inte att du anses ha gjort ett dåligt jobb, men Hedersmedlem är det väldigt få som blir. Dessutom tror jag att det mestadels tilldelas de som av en (eller annan! :( ) anledning inte är medlemmar längre.

Ja, det är som med folk som blir helgonförklarade.

man måste dö för att få den titeln.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor