Frenzy Skrivet 2 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2012 Man gör något fel om man inte har ont i levern på en daglig basis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 september, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2012 Kan man få ont i levern när man dricker mycket alkohol ofta, eller är det bara som folk säger? Jag har hört det från både en kompis och min bror. Jag tror mer på det min bror säger men det kan ju förstås vara placeboeffekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2012 Va? Vart har du hört det? Jag har hört det från både en kompis och min bror. Jag tror mer på det min bror säger men det kan ju förstås vara judepropaganda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 16 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2012 Kan man få finnar på läpparna? Anledningen till att man inte får finnar på läpparna är att man inte har några talgkörtlar där. Finnar uppstår när talgkörtlar blir infekterade av olika anledningar. Trevlig kväll! 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2012 (redigerad) Anledningen till att man inte får finnar på läpparna är att man inte har några talgkörtlar där. Finnar uppstår när talgkörtlar blir infekterade av olika anledningar. Trevlig kväll! Hahaha, det här kan vara den bästa och mest oväntade hemvändarposten i det här forumets historia... Tack för svaret! Redigerad 16 september, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 16 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2012 Jösses vad här har hänt grejor! Var är Stellhell, KalleR och Azore? Känns som att ha vaknat upp ur en dröm. Haha, nu är jag offtopic va? Och inte ens hedersmedlem blev jag efter alla år av slit på mod+admin platsen. Fast det kanske inte finns något som heter så? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 september, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2012 Anledningen till att man inte får finnar på läpparna är att man inte har några talgkörtlar där. Finnar uppstår när talgkörtlar blir infekterade av olika anledningar. Trevlig kväll! Hahaha, det här kan vara den bästa och mest oväntade hemvändarposten i det här forumets historia... Tack för svaret! Jösses vad här har hänt grejor! Var är Stellhell, KalleR och Azore? Känns som att ha vaknat upp ur en dröm. Haha, nu är jag offtopic va? Och inte ens hedersmedlem blev jag efter alla år av slit på mod+admin platsen. Fast det kanske inte finns något som heter så? Åh, jäklar! Inte igår man såg dig. Du får väl fixa nån avatar eller så, så man känner igen dig! Ang. Hedersmedlem tror jag det är rätt få som får den titeln. Jag tror inte att du anses ha gjort ett dåligt jobb, men Hedersmedlem är det väldigt få som blir. Dessutom tror jag att det mestadels tilldelas de som av en (eller annan! ) anledning inte är medlemmar längre. I ditt fall var det väl mer att du gradvis försvann snarare än att helt och hållet säga upp din titel eller aktiva medlemskap. Och StellHell är kvar, de andra är det inte. (Kommer Funnylin nånsin tillbaka, tro?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2012 Jösses vad här har hänt grejor! Var är Stellhell, KalleR och Azore? Känns som att ha vaknat upp ur en dröm. Haha, nu är jag offtopic va? Och inte ens hedersmedlem blev jag efter alla år av slit på mod+admin platsen. Fast det kanske inte finns något som heter så? Hej, hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2012 (redigerad) Och inte ens hedersmedlem blev jag efter alla år av slit på mod+admin platsen. Fast det kanske inte finns något som heter så? Åh, jäklar! Inte igår man såg dig. Du får väl fixa nån avatar eller så, så man känner igen dig! Ang. Hedersmedlem tror jag det är rätt få som får den titeln. Jag tror inte att du anses ha gjort ett dåligt jobb, men Hedersmedlem är det väldigt få som blir. Dessutom tror jag att det mestadels tilldelas de som av en (eller annan! ) anledning inte är medlemmar längre. Ja, det är som med folk som blir helgonförklarade. man måste dö för att få den titeln. Redigerad 17 september, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2012 Tillbaks med Burberrykepsen(?), Burberrynånting var det iaf. Dagens fråga om saker jag alltid velat veta: Vad hette Nord innan? Något på A? A.A? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2012 Tillbaks med Burberrykepsen(?), Burberrynånting var det iaf. Dagens fråga om saker jag alltid velat veta: Vad hette Nord innan? Något på A? A.A? A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2012 Detta är nog helt sjukt dålig fråga men men... Uttalar man det Koppy pasta eller koppy paste när man pratar om Copy/Paste Ni vet, kopiera/klistra in Om man säger till nån; Kopypasta texten/kopypaste texten. Måste vara första va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2012 Detta är nog helt sjukt dålig fråga men men... Uttalar man det Koppy pasta eller koppy paste när man pratar om Copy/Paste Ni vet, kopiera/klistra in Om man säger till nån; Kopypasta texten/kopypaste texten. Måste vara första va? Kåpy pejsta. I alla fall i Skåne. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2012 Pejsta? Var får du j:et ifrån? Du fördummar oss skåningar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2012 (redigerad) Pejsta? Var får du j:et ifrån? Du fördummar oss skåningar va? Paste uttalas "Pejst". Redigerad 20 september, 2012 av eXotic 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2012 Pejsta? Var får du j:et ifrån? Du fördummar oss skåningar va? Paste uttalas "Pejst". 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2012 Man svengelskar till det lite. Uttalar det på engelska fast med ett a i slutet. Copy paste:a. [koopy pejsta] typ. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2012 Kåppy pejsta! :yes: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2012 cp 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 september, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2012 Pejsta? Var får du j:et ifrån? Du fördummar oss skåningar va? I denna video kan du höra ordet "Pejst" ett otal gånger. [Kahpi paist] på engelska, [Kåppypejsta] på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts