felshoe Skrivet 25 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2012 1. aikjonas, tror jag 2. eliizar Är det inte RavenE som har lagt upp så många flygplansbilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2012 (redigerad) Är det inte RavenE som har lagt upp så många flygplansbilder? Jo, han med. Men jag tror aikjonas12 slår honom. Redigerad 25 juni, 2012 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2012 varför har pingisracket röd och svart sida? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2012 (redigerad) varför har pingisracket röd och svart sida? Det beror på att man på högre nivå ofta har olika material på de olika sidorna (för olika typ av spel, eller om du t.ex är sämre på backhand så vill du därför ha glattare material på den sidan du använder för just backhand). Olika färg på de båda sidorna gör att motståndaren lättare kan läsa ditt spel. T.ex om du använder röda sidan för offensivt spel och den svarta sidan för defensivt spel. Redigerad 6 juli, 2012 av aikjonas12 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2012 (redigerad) Tydligen är det inte bara dödlig injektion som används i USA för att avrätta folk. Vissa stater har aldrig använt det, vilka metoder finns istället eller som alternativ i USA? Edit: Gärna källa tack Redigerad 21 juli, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2012 Tydligen är det inte bara dödlig injektion som används i USA för att avrätta folk. Vissa stater har aldrig använt det, vilka metoder finns istället eller som alternativ i USA? Edit: Gärna källa tack 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2012 (redigerad) Tydligen är det inte bara dödlig injektion som används i USA för att avrätta folk. Vissa stater har aldrig använt det, vilka metoder finns istället eller som alternativ i USA? Edit: Gärna källa tack Blev faktiskt jävligt förvånad när jag googlade och fann en hel hemsida (med tillhörande facebook-grupp och twitter) som handlar om det här. http://www.deathpenaltyinfo.org/methods-execution Tydligen används gaskammare, hängning, elektriska stolen och nackskott (!) fortfarande, men dödlig injektion är det primära i alla stater. Redigerad 21 juli, 2012 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2012 Tydligen är det inte bara dödlig injektion som används i USA för att avrätta folk. Vissa stater har aldrig använt det, vilka metoder finns istället eller som alternativ i USA? Edit: Gärna källa tack Fun fact: Californias leverans av dödligt medel för injektion "gick ut" för något år sedan och blev en väldigt dyr historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2012 Jag hade lätt valt Firing Squad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2012 Hur funkar chatroulette egentligen? ad behövs? Bara webb cam? Verkar ju sjukt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2012 Hur funkar chatroulette egentligen? ad behövs? Bara webb cam? Verkar ju sjukt kul Jodå, gillar man runkande gubbar och loopade gifbilder är det livet. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2012 Som jag har förståt det serveras det gratis alkohol på långdistansflyg men hur är egentligen utbudet? Bara öl? Öl och vin? Whisky???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2012 Som jag har förståt det serveras det gratis alkohol på långdistansflyg men hur är egentligen utbudet? Bara öl? Öl och vin? Whisky???? Öl och vin är väl gratis, sedan kostar resten. Ska förretsen ha mig en jävel 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2012 Som jag har förståt det serveras det gratis alkohol på långdistansflyg men hur är egentligen utbudet? Bara öl? Öl och vin? Whisky???? Beror på flygbolag, antar jag. Vi flög med Qatar Airways (blev nyligen, med all rätt, framröstat till världens bästa flygbolag) och då var allting gratis och stort utbud. Satt och matade på serviceknappen tills vi somnade. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2012 Finns det någon applikation till iOS som möjliggör 2D rumsmöblering? Jag tänker mig att man kan ställa in dimensioner på rum och lägga till olika möbler med olika dimensioner typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2012 Beror på flygbolag, antar jag. Vi flög med Qatar Airways (blev nyligen, med all rätt, framröstat till världens bästa flygbolag) och då var allting gratis och stort utbud. Satt och matade på serviceknappen tills vi somnade. Googlade lite och Air China verkade inte riktigt lika generösa med sina tjänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2012 Är det sant att 6 miljoner somalier blivit mördade i Forserum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2012 Kan man få ont i levern när man dricker mycket alkohol ofta, eller är det bara som folk säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2012 Är det sant att 6 miljoner somalier blivit mördade i Forserum? Va? Vart har du hört det? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2012 Kan man få ont i levern när man dricker mycket alkohol ofta, eller är det bara som folk säger? Det stämmer, du kan få ont i levern när levern tar för mycket stryk och inte hinner återhämta sig ordentligt. Har dock aldrig hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts