Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 Att trolla är väl kul, men kom igen. Lite klass va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 9,9/10 av mina förskoleklasselever skulle klara av det där efter min första datorlektion, så det är ganska osannolikt att det var seriöst. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 Åh toppen! Jättesnygg. Tack! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2012 Jag har fått en faktura från Svenska Domäner för en förnyelse av min "hemsida". Jag var inte intresserad av att förnya (helt glömt bort) men antog att jag var uppskriven på någon slags abonemang-deal där uppsägningen först börjar gälla nästa år. Nu ser jag dock att de redan tagit ner min hemsida så min fråga är: Om jag väljer att inte betala fakturen, kan de då debitera mig för en tjänst jag inte längre har tillgång till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2012 Jag har fått en faktura från Svenska Domäner för en förnyelse av min "hemsida". Jag var inte intresserad av att förnya (helt glömt bort) men antog att jag var uppskriven på någon slags abonemang-deal där uppsägningen först börjar gälla nästa år. Nu ser jag dock att de redan tagit ner min hemsida så min fråga är: Om jag väljer att inte betala fakturen, kan de då debitera mig för en tjänst jag inte längre har tillgång till? Det bör bero på hur avtalet såg ut. Du är alltså inte säker på hur länge du bundit dig att betala? Betalar man per år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2012 Hur laddar jag upp en gif på forumet? Fattar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 8 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2012 Hur laddar jag upp en gif på forumet? Fattar ingenting. ...som du laddar upp andra bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2012 Hur laddar jag upp en gif på forumet? Fattar ingenting. Den är gissningsvis större än 1MB, så därför får du använda en extern filhost. Jag rekommenderar imgur. http://imgur.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2012 Den är gissningsvis större än 1MB, så därför får du använda en extern filhost. Jag rekommenderar imgur. http://imgur.com/ Jag får dock bara upp en länk till bilden, det verkar omöjligt att visa den direkt i ett inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2012 Jag får dock bara upp en länk till bilden, det verkar omöjligt att visa den direkt i ett inlägg.. Direktlänken klistrar du in mellan [.img] och [/.img]. (Utan punkter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2012 Direktlänken klistrar du in mellan [.img] och [/.img]. (Utan punkter) Tack! Äntligen kan jag lägga upp en gif på en gullig katt när jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2012 Var kommer uttrycket "Då var det slutvisslat sa lappen och skär av sig överläppen" ifrån, och vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 Jag har beställt en skiva från CDON (beställde den i måndags). Jag har fått en orderbekräftelse, men inga pengar har dragits från mitt konto. Jag har alltså inte fått min skiva än trots att jag skulle ha fått den i torsdags/fredags. Wtf is up with that? CDON har alltid varit seriösa i mina ögon. Det står inget om att skivan inte finns inne för tillfället, utan leveransstatus är "ej levererad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 Jag har beställt en skiva från CDON (beställde den i måndags). Jag har fått en orderbekräftelse, men inga pengar har dragits från mitt konto. Jag har alltså inte fått min skiva än trots att jag skulle ha fått den i torsdags/fredags. Wtf is up with that? CDON har alltid varit seriösa i mina ögon. Det står inget om att skivan inte finns inne för tillfället, utan leveransstatus är "ej levererad" Ibland markulerar de ordrar utan att berätta detta till kunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 Ibland markulerar de ordrar utan att berätta detta till kunden Ofta mannen! Seriöst, vad fan är det som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 Ofta mannen! Seriöst, vad fan är det som händer? Flera stycken på sweclockers har råkat ut för detta! Dom har ganska mycket att göra, de har en ny avdelning med elektronik som det är full fart på och de har typ inte tid. Det ska dock vara olika avdelningar och borde inte påverka något. Kontakta kundtjänsten för att vara säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 Flera stycken på sweclockers har råkat ut för detta! Dom har ganska mycket att göra, de har en ny avdelning med elektronik som det är full fart på och de har typ inte tid. Det ska dock vara olika avdelningar och borde inte påverka något. Kontakta kundtjänsten för att vara säker! Inte trodde jag att ett så stort företag som CDON behandlade sina kunder så. Ska kontakta kundtjänst som du säger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Jag har en SKITBRA fråga nu!!! PRECIS nu går Family guy och de tog upp en sak jag har funderat på länge. De är nått man kan ha framför ögonen, men man kan inte fokusera blicken på det. Det är genomskinligt och ser ut som en mask. Försöker man kolla på det så flyttar de sig åt samma håll som ögat går. Så man kan bara se det i perferisende, eller vad det heter. I FG kallade de, det för "ögongrumlig". Men det är nog bara nått slang. Jag upplever det mest när jag är på stranden och det är mycket ljus. Nån som vet vad jag snackar om? Vad är det, vad heter det, och vad är det till för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 (redigerad) Jag har en SKITBRA fråga nu!!! PRECIS nu går Family guy och de tog upp en sak jag har funderat på länge. De är nått man kan ha framför ögonen, men man kan inte fokusera blicken på det. Det är genomskinligt och ser ut som en mask. Försöker man kolla på det så flyttar de sig åt samma håll som ögat går. Så man kan bara se det i perferisende, eller vad det heter. I FG kallade de, det för "ögongrumlig". Men det är nog bara nått slang. Jag upplever det mest när jag är på stranden och det är mycket ljus. Nån som vet vad jag snackar om? Vad är det, vad heter det, och vad är det till för? Det där har faktiskt tagits upp i en egen tråd här på forumet, tror det var Sikorka som gjorde den. Ska se om jag hittar... Edit: wow, google gör det igen. http://www.google.se/search?hl=sv&client=ms-android-samsung&source=android-home&sky=mrdr&site=webhp&q=that+worm+like+thing+in+your+eyes&oq=that+worm+like+thing+in+your+eyes&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=2723l32781l0l34269l43l43l5l2l2l0l289l6780l1.20.15l36l0 Redigerad 18 januari, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 Jag har en SKITBRA fråga nu!!! PRECIS nu går Family guy och de tog upp en sak jag har funderat på länge. De är nått man kan ha framför ögonen, men man kan inte fokusera blicken på det. Det är genomskinligt och ser ut som en mask. Försöker man kolla på det så flyttar de sig åt samma håll som ögat går. Så man kan bara se det i perferisende, eller vad det heter. I FG kallade de, det för "ögongrumlig". Men det är nog bara nått slang. Jag upplever det mest när jag är på stranden och det är mycket ljus. Nån som vet vad jag snackar om? Vad är det, vad heter det, och vad är det till för? http://sv.wikipedia.org/wiki/Mouches_volantes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts