Mathias Skrivet 15 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2011 Folk som är rädda för Berg- och dalbanor, vad är det man är rädd för? Att dö av att något går fel, eller dyker rädslan bara upp på grund av den höga höjden/hastigheten? Jag är inte rädd för någonting av det. Det är för mig främst en rädsla (Om vi nu ska prata i den termen) för maktlösheten som infinner sig. Skulle jag finna det obehagligt - då kan jag inte ångra mig eller stoppa situationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2011 Folk som är rädda för Berg- och dalbanor, vad är det man är rädd för? Att dö av att något går fel, eller dyker rädslan bara upp på grund av den höga höjden/hastigheten? Obehagligt bara. Antar att jag inte får/inte gillar adrenalinkicken jag antar att andra får. Åka snabbt upp och ner åt alla håll = bara obehagligt för mig. Har dock ingen höjdskräck och ingen nämnvärd skräck för fart i övrigt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Intressant, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 21 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2011 Uttalar man Ulricehamn som UlriSehamn eller UlriKehamn? Jag har alltid uttalat som det senare alternativet, men i Vem Kan Slå Filip och Fredrik användes det tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Det är det tidigare 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Det senare 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Uttalar man Ulricehamn som UlriSehamn eller UlriKehamn? Jag har alltid uttalat som det senare alternativet, men i Vem Kan Slå Filip och Fredrik användes det tidigare. Jag är born and raised i Ulricehamn och kan försäkra dig om att det uttalas UlriSehamn! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Är man Stockholmare uttalar man det UlriKehamn bara för att jävlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Jag har alltid sagt Ulricehamn. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Uttalar man Ulricehamn som UlriSehamn eller UlriKehamn? Jag har alltid uttalat som det senare alternativet, men i Vem Kan Slå Filip och Fredrik användes det tidigare. Förresten, i vilket sammanhang snackades det om Ulricehamn? Det händer ju inte direkt ofta. Att dessutom det nämndes av Filip och Fredrik lär ju få kommunpolitikerna att komma i byxan. "Äntligen! Det här kommer sätta Ulricehamn på kartan!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 23 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2011 Förresten, i vilket sammanhang snackades det om Ulricehamn? Det händer ju inte direkt ofta. Att dessutom det nämndes av Filip och Fredrik lär ju få kommunpolitikerna att komma i byxan. "Äntligen! Det här kommer sätta Ulricehamn på kartan!" I Vem Kan Slå var det en gren där man skulle kasta pil på Sverige-kartan. Man drog en lapp med ett ortnamn och sedan skulle man komma så nära orten som möjligt med pilen. Filip och Fredrik drog Ulricehamn. Och de visste var det låg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2011 Är man Stockholmare uttalar man det UlriKehamn bara för att jävlas. För att jävlas? Det heter ju så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2012 Någon som vet hur lång tid det tar att skicka från Kanada till Sverige? Har beställt 3 tröjor där ifrån som skall skickas på Tisdag, imorgon alltså. När kan jag beräkna leverans. Vanlig post är det det handlar om. Ingen DHL eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2012 Någon som vet hur lång tid det tar att skicka från Kanada till Sverige? Har beställt 3 tröjor där ifrån som skall skickas på Tisdag, imorgon alltså. När kan jag beräkna leverans. Vanlig post är det det handlar om. Ingen DHL eller liknande Jag kan inte svara på Kanada, men jag har beställt från både öst- och västkusten i USA och det har tagit allt mellan en och tre veckor, oberoende av vilken sida landet paketet kommer ifrån. Det är väldigt olika. Den gången det tog tre veckor fraktades paketet från L.A till Nya Zeeland till någonstans i Asien till Tyskland, Danmark och till sist hit. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2012 Någon so vet hur man gör sådana här, eller vet vart man kan hitta liknande. Vet inte ens vad de heter, så söka på dem kan jag inte. Skulle vilja ha en med Ebay, istället för Tradera. =) Tack på förhand. .·:*¨¨*:·.A.·:*¨¨*:·.FIVE.·:*¨¨*:·.STAR.·:*¨¨*:·.TRADERARE.·:*¨¨*:·. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Xazzi Skrivet 5 januari, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2012 Någon so vet hur man gör sådana här, eller vet vart man kan hitta liknande. Vet inte ens vad de heter, så söka på dem kan jag inte. Skulle vilja ha en med Ebay, istället för Tradera. =) Tack på förhand. .·:*¨¨*:·.A.·:*¨¨*:·.FIVE.·:*¨¨*:·.STAR.·:*¨¨*:·.TRADERARE.·:*¨¨*:·. .·:*¨¨*:·.A.·:*¨¨*:·.FIVE.·:*¨¨*:·.STAR.·:*¨¨*:·.EBAYER.·:*¨¨*:·. ? 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 (redigerad) .·:*¨¨*:·.A.·:*¨¨*:·.FIVE.·:*¨¨*:·.STAR.·:*¨¨*:·.EBAYER.·:*¨¨*:·. ? Åh toppen! Jättesnygg. Tack! Redigerad 6 januari, 2012 av Vice. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 + Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts