StellHell Skrivet 27 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2011 Varifrån härstammar frasen/skämtet "What's the deal with airline food?". Har en aning om att det kan vara ifrån Seinfeld, men har inte hittat det än. Saturday Night Live Säsong 17 Episod 18. Lurk more. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Jag trodde att "pastafari" var en skämtgrej med religion som punchline. Är det inte en skämtgrej? Jag har hört allt oftare att "pastafari" är den enda rätta religionen, och efter en snabb snabbsökning på Google småläste jag lite att folk klär sig i piratkläder och annat. Har pastafari alltid varit en "riktig" religion med utövare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2011 Jag trodde att "pastafari" var en skämtgrej med religion som punchline. Är det inte en skämtgrej? Jag har hört allt oftare att "pastafari" är den enda rätta religionen, och efter en snabb snabbsökning på Google småläste jag lite att folk klär sig i piratkläder och annat. Har pastafari alltid varit en "riktig" religion med utövare? Det är en satirisk religion som i högsta grad går att utöva. Den är dock inte en de facto och det finns inga kyrkor eller liknande. Hela grejen med FSM är att visa hur urbotligt dumt religion är i anseende till utövarna (Nu snackar vi nutjobs alá Carola Heggkuk). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2011 Hela grejen med FSM är att visa hur urbotligt dumt religion är i anseende till utövarna (Nu snackar vi nutjobs alá Carola Heggkuk). Och lite hur urbota dumt det är religion kan vara ett skäl till viss särbehandling. Se australiensaren som lyckades få ha en pastasil på huvudet på sitt körkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 Någon som vet vart man kan hitta roliga julhattar/luvor? Har hittat roliga i USA, men det känns onödigt att köpa därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2011 Någon som vet vart man kan hitta roliga julhattar/luvor? Har hittat roliga i USA, men det känns onödigt att köpa därifrån. Buttericks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2011 Vad är egentligen Club 33 på Disneyland? Man får dricka sprit där, men vad mer? Kan väl inte vara enbart det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2011 Vad är egentligen Club 33 på Disneyland? Man får dricka sprit där, men vad mer? Kan väl inte vara enbart det? Det är en privat restaurang som bara tar in medlemmar och deras vänner. Inga vanliga gäster får komma in. Att det är enda stället som serverar sprit är bara en bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2011 Buttericks? Har sett dem men de är inte tillräckligt roliga och det finns inte många varianter. Det är en privat restaurang som bara tar in medlemmar och deras vänner. Inga vanliga gäster får komma in. Att det är enda stället som serverar sprit är bara en bonus. Kan väl inte bara vara en restaurang. Jag menar, det är 5 års kötid och kostar 10-tusen dollar för att gå med. (om jag förstått det rätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2011 det är bara en restaurang, likväl en privatklubb. grejen med att det är lång kötid är just för dom har ett bestämt antal som får vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2011 det är bara en restaurang, likväl en privatklubb. grejen med att det är lång kötid är just för dom har ett bestämt antal som får vara med. Så du betalar nästan 100 lök för att få fri parkering och äta på en restaurang?! Hahaha hur dumma är inte rika människor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 Så du betalar nästan 100 lök för att få fri parkering och äta på en restaurang?! Hahaha hur dumma är inte rika människor... Dumma är bara förnamnet. Har du dock mycket pengar och gärna vill se kändisar ofta så skulle man inte klaga att vara med i klubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 Har sett dem men de är inte tillräckligt roliga och det finns inte många varianter. Vad är det du söker egentligen? Kan du länka till en av de amerikanska sidorna? Så du betalar nästan 100 lök för att få fri parkering och äta på en restaurang?! Hahaha hur dumma är inte rika människor... Mat och annat är sekundärt - det handlar om exklusivitet, att komma in var de flesta inte kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 (redigerad) Vad är det du söker egentligen? Kan du länka till en av de amerikanska sidorna? Fick goggla lite innan jag hittade stället där de sälj. Är på jobb nu så jag hinner bara visa bilderna av den typ jag söker. (funny chrismas hats googlade jag) http://i1.squidoocdn.com/resize/squidoo_images/-1/lens15661991_1290381419funny-santa-hats.jpg Den HÄR skulle jag vilja ha! Här hittade jag förresten en USA butik Redigerad 7 december, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 Lova att du postar en bild om du får tag i en sånhär hatt, Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 (redigerad) Lova att du postar en bild om du får tag i en sånhär hatt, Vice! I will Har faktiskt hittat den ena julgranen, men vill ha den andra egentligen. Redigerad 7 december, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 Jag hittade!!!!! Vilken tycker ni jag skall köpa??? http://www.tradera.com/bli-sotaste-jultjejen-2011-med-denna-lackra-julmossa-se-den-auktion_340767_145067212#objektsbeskrivning http://www.netshirt.se/prod/Julmossa-spiral_569147/ovrigt_75322/SWE/EUR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 En rööööööööd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2011 Folk som är rädda för Berg- och dalbanor, vad är det man är rädd för? Att dö av att något går fel, eller dyker rädslan bara upp på grund av den höga höjden/hastigheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2011 Folk som är rädda för Berg- och dalbanor, vad är det man är rädd för? Att dö av att något går fel, eller dyker rädslan bara upp på grund av den höga höjden/hastigheten? Inget av det. Det är bara obehagligt. Jag kan inte se det roliga i det. Detta gäller alla karuseller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts