Illousion Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Vad brukar man kalla tjänstebil i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Vad brukar man kalla tjänstebil i USA? Company car är det första (enda) som kom upp i mitt huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 Är "accio trollstav" en paradox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 (redigerad) Är "accio trollstav" en paradox? Jag antar att du menar att man syftar på trollstaven man själv använder? Rent spontant känns det väl inte så. Det är samma sak som att be någon om ett föremål man redan håller i handen. Vet inte om det är en paradox eller om det bara är idiotiskt. Det skulle väl vara mer paradoxalt att kasta en förtrollning på sig själv där man förhindrar sig själv från att kasta förtrollningen. Redigerad 29 maj, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 (redigerad) Jag redigerar för det var ingenting. Jag kan komma på en ny fråga om ni vill. Förlåt, BroDD... Redigerad 30 maj, 2011 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 (redigerad) Jag får det till 21? O.o bara att räkna dom? EDIT: jaha, redigera när jag skriver då.. Redigerad 30 maj, 2011 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2011 Jag får det till 21? O.o bara att räkna dom? EDIT: jaha, redigera när jag skriver då.. Haha, bara av det här svaret att dömma så tror jag att det handlar om den långa sekvensen med 1:or som dykt upp på Facebook? Det är totalt 21 ettor, men summan blir 19 för det finns ett ingömt minustecken. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Hur lång tid tar det för tyg (säg t.ex. en t-shirt) att förmultna om man gräver ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Hur lång tid tar det för tyg (säg t.ex. en t-shirt) att förmultna om man gräver ner det? Beror lite på tyget. Beror även lite på hur det är undangömt, så att säga. Det har hittats tyger på kroppar som legat begravda i hundratals år. Varför vill Herr Umb veta detta? Behöver ni en advokat? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 (redigerad) Beror lite på tyget. Beror även lite på hur det är undangömt, så att säga. Det har hittats tyger på kroppar som legat begravda i hundratals år. Varför vill Herr Umb veta detta? Behöver ni en advokat? Jag är ju inte skräddare men tyget är sådant som används till t-shirts, kalsonger, trosor, nattlinnen, lakan och liknande. Bomullstyg? Jordtypen är vanlig lerjord och gropens djup drygt 1 meter. Hundratals år låter ganska extremt, jag hade tänkt mig ett par år på sin höjd... Och nej, om allt går som planerat behövs ingen advokat. Redigerad 3 juni, 2011 av Umberto 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Jag är ju inte skräddare men tyget är sådant som används till t-shirts, kalsonger, trosor, nattlinnen, lakan och liknande. Bomullstyg? Jordtypen är vanlig lerjord och gropens djup drygt 1 meter. Hundratals år låter ganska extremt, jag hade tänkt mig ett par år på sin höjd... Och nej, om allt går som planerat behövs ingen advokat. Bomull bör inte ta mer än sex månader (upp till ett år), så kör hårt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2011 Och nej, om allt går som planerat behövs ingen advokat. Har du dödat Zeb Macahan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2011 Om man är själv och ska åka taxi, ska man då undvika att sätta sig fram på passagerarsätet? Eller är det helt okej enligt alla etikettregler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2011 Om man är själv och ska åka taxi, ska man då undvika att sätta sig fram på passagerarsätet? Eller är det helt okej enligt alla etikettregler? Det har jag gjort alla gånger jag åkt taxi i alla fall. Är det inte mer i filmer som alla åker i baksätet? Eller det beror väl på. Är man social och pratglad så sitter man kanske hellre fram och pratar lite med chauffören, är man på dåligt humör så sitter man bak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 Bomull bör inte ta mer än sex månader (upp till ett år), så kör hårt. Fint. Tack. Har du dödat Zeb Macahan? Nej. -- Hur djupt kan en grävling gräva? Hur djupt kan en räv gräva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 Fint. Tack. Nej. -- Hur djupt kan en grävling gräva? Hur djupt kan en räv gräva? Det här kan bli en uppföljare till "Vad vill samuelzon kyla?" "Vem har Umberto mördat och var vill han gräva ner liket?" 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Det här kan bli en uppföljare till "Vad vill samuelzon kyla?" "Vem har Umberto mördat och var vill han gräva ner liket?" "Varför låter han djur gräva gropen?" 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Varför vågar han inte klä av sina offer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Är det bara något jag har fått för mig eller har kvinnorna på dessa bilder väldigt avlånga ansikten? http://stureplan.se/bilder/event/2011/06/05/absolut-svea-@-utecompagniet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Är det bara något jag har fått för mig eller har kvinnorna på dessa bilder väldigt avlånga ansikten? http://stureplan.se/...@-utecompagniet Haha, något fel är det i alla fall. Absolut Svea är f.ö mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts