Green_Goblin Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 (redigerad) Visar forumet alltid 20 posts per sida eller varierar det beroende på hur stora inläggen är? Du kan ju ändra i CP hur många posts per sida du vill se men det är alltid det antalet oavsett storleken på inläggen, lol. oh funny ny sida Redigerad 13 mars, 2011 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Hur översätter man egentligen det engelska uttrycket "The joke's on you"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Hur översätter man egentligen det engelska uttrycket "The joke's on you"? "Skrattar bäst som skrattar sist". 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Hur översätter man egentligen det engelska uttrycket "The joke's on you"? Vad har du kommit fram till? Jag får det till: Skämtet är på din bekostnad, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2011 "Skrattar bäst som skrattar sist". Ah, det lär ju vara den bästa svenska motsvarigheten. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2011 eller så är du bara ute efter att provosera och försöka uppmärksamma hur "PK" Sverige är? Var lite smart och smidig istället. Nej, ville jag provocera på riktigt skulle jag gå omkring med ett järnkors med en swastika i mitten samt årtalet 1939 ingraverat. Det är jag inte intresserad av. Jag bara kopierar Lemmy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2011 Vilka tjänster rekommenderas för anonym betalning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Quick question, ni vet Swedbanks insättningsautomater? Hur mycket kan man sätta in åt gången? Är det sedel per gången eller bunt? Och hur stor bunt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Kan flugor frysa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Quick question, ni vet Swedbanks insättningsautomater? Hur mycket kan man sätta in åt gången? Är det sedel per gången eller bunt? Och hur stor bunt? 10 000 per vecka, valfria sedel/myntvalörer utom 20, 50 och kanske 1000. 30 sedlar per bunt, du får stoppa i valfria valörer i själva bunten utan att det blir fel. Mynt och sedlar kan sättas in om vartannat utan att du ska behöva logga in igen. Maxbelopp för uttag är samma som insättningar; 10 000 per vecka. //Henki, pengatvättarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 (redigerad) Kan flugor frysa? Om de går att frysa eller om de kan känna kyla och på så sätt "frysa"? Pardon my ingorance. Redigerad 18 mars, 2011 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Om de går att frysa eller om de kan känna kyla och på så sätt "frysa"? Pardon my ingorance.Jag vet att flugor går att frysa, men kan flugor frysa? Det vill säga: andas en jättetungt i ansiktet så allt blir till is? Jag skojar. Jag undrar om dom kan känna av kyla och känna sig frusna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Jag vet att flugor går att frysa, men kan flugor frysa? Det vill säga: andas en jättetungt i ansiktet så allt blir till is? Jag skojar. Jag undrar om dom kan känna av kyla och känna sig frusna. Hm. Jag tror inte att de kan det... men vad jag tror är du nog inte intresserad av. Har du provat fråga en fluga? Henki vet nog, han kan i alla fall definitivt fråga åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 Hm. Jag tror inte att de kan det... men vad jag tror är du nog inte intresserad av. Har du provat fråga en fluga? Henki vet nog, han kan i alla fall definitivt fråga åt dig.Det är mer än välkommet att spekulera! Jag har inte frågat någon fluga, min katt äter upp dom. Jag vet inte om de "fryser" på samma sätt som en människa gör, men det låter väl sannolikt. Att de har förmågan att uppfatta kallt och varmt är väl rätt uppenbart (och annars hade det varit ett riktigt evolutionärt epic fail på det eftersom att de är kallblodiga) och reagerar därefter. Om man har undersökt exakt hur deras hjärna fungerar i relation till det här (dvs om de "fryser" eller om de bara uppfattar "kallt - det är inte bra") vet jag ingenting om.Det låter lite vettigt. Jag är inte så bra på att tänka själv, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2011 I en liten visa av Sanna Carlstedt som handlar om att säga sanningen till barn sjunger hon följande: "Varför har almar svarta stammar, på gatan där du bor? - Jo det ska du veta lilla älskling, är ditt arv från far och mor" Alltså, vad menas med "varför har almar svarta stammar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 Är det inte jäätelätt att fake ett frimärke? är du inte jättelätt att göra en ruta med "porto betalt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 I en liten visa av Sanna Carlstedt som handlar om att säga sanningen till barn sjunger hon följande: "Varför har almar svarta stammar, på gatan där du bor? - Jo det ska du veta lilla älskling, är ditt arv från far och mor" Alltså, vad menas med "varför har almar svarta stammar"? Det finns en fjärilsart vars färg förändrades från vit till svart i och med de stora utsläppen från kolförbränning någonstans tror jag, för att stammarna på träden färgades svarta, något sådant. Kanske finns det en koppling mellan det och versen? Jag vet inte. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 (redigerad) Kan situationen i Libyen under några sannolika omständigheter leda till ett tredje världskrig? Vad händer när Khadaffi attackerar de allierade ländernas trupper? Hur många stridsvilliga allierade har Libyen? Redigerad 19 mars, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 Kan situationen i Libyen under några sannolika omständigheter leda till ett tredje världskrig? Vad händer när Khadaffi attackerar de allierade ländernas trupper? Hur många stridsvilliga allierade har Libyen? Nej. Dem skjuter tillbaka, hårdare. Mot USA? Inga. Du kan vara lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts